Bon giorno Alfové.Do teď jsem tu jen tak okukoval,ale ted se musím zeptat.Moje výše uvedená kámoška zlobí a netuším co sem jí proved.Při delší akci na plno nebo kolem 180km/h najednou prudce a bez varování zhasne,asi jako kdyby upad rozvoďák,poprvé me polil studenej pot.Pak je třeba vypnout klíček a znova nastartovat.Diag.bez chyb.Neví někdo co by to mohlo být?
11.12, 12. 6. 2006, odpovědětnejsem mechoš ale zní to jako kdyby byl problé v eletrice. že se neco přehřeje a vypne. zkus pod lupou prověřit hlavní pojistky v motoru. jinak... ted' víš proč máš alfu. vede totiž svůj vlastní život :-)
22.53, 12. 6. 2006, odpovědětZkoušel si vyměnit palivovej filtr? Nemusí mít dost nafty a proto spadne tlak a zhasne. Kdyz jjí naložíš tak ho spoliká daleko víc.
8.41, 13. 6. 2006, odpovědětDíky,filtr byl první,ostatní je taky ok,žádná netěsnost.Bude to nejspíš některej regulátor nebo snímač tlaku paliva.Mám domluvenýho specialistu s notebookem,tak to napíchnem za jízdy a uvidíme.Já motory dělal,ale ted už ne tak nemám vybavení.Pak sem hodím info co to bylo
20.44, 13. 6. 2006, odpovědětDaj prosim vediet, ako to dopadlo! Mne to robi moja 156 JTD stale a nevie nikto na to prist, v com je chyba. kopo@zoznam.sk Velmi mi pomozes, dakujem
15.52, 15. 2. 2007, odpovědětVsadím se o pivo že je to DRV ventil. Je (byl) na tom motoru chip? Kolik to má najeto?
16.08, 15. 2. 2007, odpovědětTeraz mi na bosh diagnostike povedal, ze to je riadiaca jednotka, tak uz vobec neviem. Chip tam ziadny nie je, resp. ho nikto nenasiel. Ma to nabehanych cca 160tis
15.48, 28. 2. 2007, odpovědětBosch diagnostika neumí závady rozpoznat tak detailně jako Examiner. Na to pozor. Bosch mi diagnostikoval "fuel delivery error" a Examiner "kontrola tlaku nafty". To jen pro pořádek. Také je otázka, jak ten chip kdo hledal. Na diagnostice se chip najít nedá. Vadnou řídící jednotku jsem ještě nikdy neviděl, ale možná existuje. Spíš to vidím na servismana, který neví a je v koncích a jenom hádá, co by s tím tak možná asi mohlo být.
16.08, 28. 2. 2007, odpovědětZdravim, ja mam skoro rovnaky problem a tiez to urcil servisak na chybu riadiacej jednotky. Mne 1,9 jtd strasne dymi pri akychkolvek otackach a ked rychlo zoslapnem plyn tak motor zhasne. Potom treba vypnut kluc a opat ide nastartovat. Mam tam min vykon a uplne cierny dym. Na co by si to typoval ty?
0.24, 6. 3. 2007, odpovědětVedel by si mi prosim poradit servis, kde robia diagnostiku Examiner? Novu riadiacu mi ponukaju za 25tis a tomu by som sa rad vyhol... Dakujem
0.26, 6. 3. 2007, odpovědětRe-Kopo Ahoj,to vypadá na něco kolem turba nebo egr.Výměna ecu je asi hovadina,pokud funguje,(a to funguje,když to jede) tak stačí ji načíst a případně tam dát nový mapy.Najdi si tady Štěpána,pokud jsi schopen dojet k Brnu tak bych doporučil Fiat Lipůvka,602558581,723210244.Examinér mají,jsou šikovní a slušní,pokud chceš šetřit tak maj i spoustu použitých věcí a super ceny na nový díly
19.11, 7. 3. 2007, odpovědětmůže to být i docela banální bordel v nádrži - ale pokud netankuješ bionafty z JZD, tak to bude asi něco jinýho
18.46, 15. 2. 2007, odpovědětjo,jo DRV!!! Kejml ví o čem mluví. Ani mi nenapsal jestli to pomohlo. Kdyby jsi chtěl mám tady ještě jeden speciální DRV kousek.
20.39, 15. 2. 2007, odpovědětAsi píše ron :) Dneska ráno to Venca155 namontoval a teď večer jsem to testoval. Auto jede jak pila až do omezovače, s chipem i bez. Byl tu ale háček s montáží - původní DRV měl konektor podélně, nový příčně. Venca155 to řešil dlouho, ale vyřešil. Výsledkem je, že auto maká.
23.50, 15. 2. 2007, odpovědětAhoj,koukám že tu byl zas pohyb kolem tohoto tématu,psal jsem to v jiným příspěvku,už mi to nedělá a jediný co na to mělo nakonec vliv byl podfukující EGR(!?)Po jeho zaslepení trochu spadl výkon a zhasínání je pryč,pokud ho nechám nezaslepenej a pouze odpojím hadičku ovládání tak to jede jíp ,ale pochopitelně kouří,ale celkem přijatelně.Je to abnormální chování,pokud by tam byl normální firmware tak by to nemělo takhle blbnout,asi tam máme nějaký úpravy výkonu.Ja mam auto z belgie,asi tam někdo chipoval.Ještě jsem se nedokopal k tomu abych namontoval novej EGR,takže nevím co to potom dělá ,ale asi to bude v pohodě
10.13, 25. 2. 2007, odpovědětJe otázka, jestli chceš řešit příčinu nebo následek. Stále si trvám na svém, že když vyloučíme "prokotiny" jako bordel v nádrži, nevyměněný naftový filtr, jde o zničený DRV ventil následkem vysokého tlaku paliva v railu po chiptuningu. Zaslepení EGR taky moc neřeší, kromě špatných emisí se motor může přehřívat. V jiném tématu se tu dá sehnat DRV určitě levněji, než nový EGR.
12.55, 26. 2. 2007, odpovědětAhoj,to máš rozhodně pravdu,DRV dodá jeden náš kolega za asi 1500,-,ale vyměnil jsem ho a závada zůstala beze změn.Zkoušeli jsme kde co a ne amatérským způsobem,(viz přísp.DRV ventil ceny?) ten egr byl poslední štace a zatím opravdu dobrý.
22.31, 26. 2. 2007, odpovědětA kde ten DRV ventil najdu?
16.10, 27. 2. 2007, odpovědětSchanim egr a drv ventil na 1,9jtd nabidnete.Predem dekuji icq- 477887922
21.52, 31. 8. 2007, odpovědětAhoj chystám se koupit svou první alkfu 156 asi rv 2001za 140 000 je to pěkná ale je tam 2,4 motor s chipem. je možný že stím budou problémy? Dík Martin
18.56, 28. 8. 2008, odpovědět