....zniceho nic jde blbe radit....nejvetsi problemy ma petka,sestka a zpatecka....r.v 96 2.5 v6...mam ji v Belastu a je to tu se servisem slozitejsi...rad bych vedel na cem jsem...predem dekuji
0.39, 23. 12. 2007, odpovědětNazdar, ja som mal problem s trojkou a stvorkou, bol som v servise, musia mi objednat trojkovy a stvorkovy synchron. Jeden stoji okolo dva litre, praca okolo trojky. Sprav to, ked ti skocia zuby do prevodovky, mozu ti ju komplet rozmlatit a to bude drahy spas. Alebo zohnat prevodovku z buracky. Mozno ti bude stacit ju precistit. Spytaj sa odbornikov. Drzim palce
10.28, 30. 12. 2007, odpovědětspojka, ja ji menil na AR156 2.0TS 98, po 155tkm, sly spatne kvalty a nakonec nesla zaradit zpatecka. vysledna oprava vysla na 15 a diagnoza znameho mechanika byla ze je uplne v prde...:O( ale ted uz zase jezdi skvele:o))!! hodne stesti
11.12, 30. 12. 2007, odpovědětmal som ten isty problem a mal som uplne rosypany pritlacny tanier a rosypane lozisko. tiez sa mi nedalo zaradit pri nastartovanom motore. ked som mal vypnuty tak to slo .vymenil som spojku a ade to ako ma.
13.32, 30. 12. 2007, odpovědětCo máš za auto? 156 se začala dělat v 97, jiné auto od alfy(v dané době) s 6 kvaltem je 164, ale ta byla s motorem 3,0V6. Pokud se ti zdá převodovka v pořádku, můžou to být plasty pod řadící pákou, nebo domeček řazení na převodovce + bowdeny. Synchrony nevypadnou tak narychlo a u tolika rychlosti najednou.
21.19, 30. 12. 2007, odpovědětChlapi je měl 147 1.6 a taky mi nešlo řadit a víte proč-bylo to zatuhlí-oddělal jsem baterku a vše kolem a promazal ty táhla a mechanizmus+povolil tam nějakej šroub od těch táhel a chodilo to.
9.34, 31. 12. 2007, odpovědět