Zdravim alfa klub Stal som sa majitelom peknej cervenej 156 1.8 TS rv 1998 s kozenym interierom :). Mam mensi problem s kolesami, dve zadne a predne prave hrozne pustaju, jeden den ich nafukam na 2.2 kpa a na druhy den maju len okolo 1.8 kpa. Defekt na troch kolesach mi pride nepravdepodobny, skusal som naslinit ventilky a nevyzera to ze by to unikalo cez ne, pred tym nez sa do nich pustim by ma zaujimalo ake su bezne poruchy nech viem kde hladat, dik.
20.30, 23. 12. 2007, odpovědětÚnik tlaku může způsobovat netěsnost kordů. Máš AL nebo plecháče ?
20.51, 23. 12. 2007, odpovědětNedávno jsem řešil taky únik luftu z gumy (za den to byla 1 atmosféra) a nakonec se zjistilo,že jsem měl šutr tam,kde se stýká guma a disk.Celkem jsem nechápal,jak se tam mohl dostat.
21.06, 23. 12. 2007, odpovědětTo povídám kord :-) Záleží na pneuservisákovi jakou péči věnuje při montáži gum kordům.Pokud disk neočistí (zejména plecháč) tak to uchází.Ale forza má V6 a jezdí jako ďas :-) a tak ten šutr nabral někde když hrnul ve dvou kilech gumy :-) Že forza ? :-))
21.35, 23. 12. 2007, odpovědětno brate tak skus zbehnut do pneuserwisu nech ti prestriekaju boky diskow teda tam kde sa ti po bokoch stretawa guma s AL...najskor ich tam mas zaoxidowane a cez to ti to pusta.. tento problem som riesil v septembri..... osmirglowali mi zwnutra po bokoch disky natreli nejakym gumennym sajrajtom a uz nepustaju.....
22.11, 23. 12. 2007, odpovědětTie disky co tam mam su original alfa a fakt mi to pripada ze uz trochu zacinaju korodovat tak z kraja, asi to bude tym, no nic, tak po sviatkoch to dam spravit. Diky za odpovede
22.16, 23. 12. 2007, odpovědětTak tak, je na to pasta která vyplní a utěsní nerovnosti.
22.18, 23. 12. 2007, odpovědětno helejestli ti uchazejí tři kola, tak 100% ti netěsní patka gumy s dosedací plochou disku. Řešení je jednoduchy gumy sundat z disku a dosedací plochy očistit/třeba brusným papírem/ aby plocha byla absolutně hladká/ nenech se odbejt že ti tam dá třeba duši, to rádi dělaj - nechce se jim to brousit. /No a až ti je bude mechanik montovat ,tak at použije utěsnovač patek. Aspon já to takhle dělám a lidi se vracej tak asi dobrý ... :)
22.32, 23. 12. 2007, odpovědětBolo to tymi ALU diskami, boli mierne zkorodovane pri krajoch a tadial to prepustalo, chlapik v pneuservise mi to narychlo vypucoval a pretrel nejakym lepiacim prostriedkom na gumi, zatial to drzi.
14.45, 27. 12. 2007, odpovědět