Může mi někdo přesně udat na kolika stupních se má pohybovat teplota vody?Když jedu okolo 100km/h,tak teplota je 70'C,samo když chytnu kopec tak 80'až 85'C,při delší cestě ve městě např.Praha tak 92'C a pak větrák.Borec dole tvrdí,že po výměňe termostatu mu to ukazuje stálou teplotu okolo 90',což mě se zdá divné,když tesně po 90'C se rozjíždí ventilátor.Další,tvrdí že AR ukazuje okamžitou telotu motoru takže rafika musí lítat od 70'do 90'C.Přikláním se k druhé variante ale vážně nevím,každý mele něco jiného.Mám 2.4Jtd,110kw,topí perfekt.takže vylučuji že by zůstal otevřený term.Jinak pěkné vanoce a štastý nový rok a ať nám to jezdí!!!
11.46, 25. 12. 2007, odpovědět2.0 ts. Mam novy termostat a je to to same. asi je to normal. Uz to neresim, hlavne kdyz to jede :-)).
11.50, 25. 12. 2007, odpovědětMě se právě zdá že je to seklé o 10'C od reálu.Takže když mi to ukazuje 70'tak reál je 80',takže když tam mám 90' tak reál je 100'a rozjede se ventilátor.Je to pouze úvaha!
12.11, 25. 12. 2007, odpovědětotvoris nadobku a odmeras teplotu vody teplomerom-a je to.
12.23, 25. 12. 2007, odpovědětS tou nádobkou dobrá rada ale měření bude určitě zkreslené mínus určitě nějakých 10 C skrze umístění čidla teploty vody a měřeného místa. ( menší větší teplota) výchylky teploty opravdu nemá cenu řešit ... )
12.30, 25. 12. 2007, odpovědětMě to taky topí perfektně což na špatnej termostat nevypadalo,ale nezdálo se mi,že v zimě je ručička pořád na 80stupních.Nechal jsem to proměřit diagnostikou a když mi budík ukazuje 80,tak skutečná teplota je cca 88,takže malinko kecá čidlo a nebo je to normální.Průběh nárůstu není lineární alespoň u mě-to znamená,když mi to ukazuje na budíku 90.tak teplota podle diagnostiky je 92,když budík ukazuje 80,tak skutečná teplota je 88.V podstatě to co mi ukazuje budík mezi 80-90 je ve skutečnosti rozdíl jen 4 stupně a ne 10.Ono tam na tom budíku taky není nikde napsaný,že předposlední čárka je 80 stupňů.Ta předposlední čárka na budíku může být klidně 85,pak by to odpovídalo.
12.32, 25. 12. 2007, odpovědětono ... u alfy obecne kecaji vsechny budiky :-)
12.57, 25. 12. 2007, odpověděttaky se mi zdá a hlavně palivoměr, když dáš plnou tak rafika se drží nahoře dlouho a potom ukrutnou rycholtí klesá a drží zase na dvou a klesá pomaleji
13.02, 25. 12. 2007, odpovědětčaute všetci...mám alfu 166 2,4JTD 100kW ..teplotu som mal ledva na 60´C po prečitaní týchto článkov som si už aj ja myslel že to snáď má byť tak , že u alf je to v poho... :( mám ju len 3 mesiace a dosť mi to vadilo nakoľko bola vyššia spotreba a v aute dosť kosa a samozrejme sa zrejme viac opotrebuje motor.Bratranec má tiež takú ako ja a teplotu má v pohode na 90´C. Tak som kúpil cez auto-art termostat s čidlom a tesnením a čuduj sa svete spotreba okolo 6l až 6,5l čo pred výmenou bolo 8l a viac .. teplota nekolíše pekne drží na 90´C a konečne v aute príjemne teplo...termostat stál 2300Sk a montáž v autorizovanom servise 700Sk
10.58, 26. 12. 2007, odpovědětmně ukazuje budík asi 60 stupňů. taky mi bylo řečeno, že to nemám řešit :))
11.00, 26. 12. 2007, odpovědětMi ukazuje budik 70´C jinak presny prubeh teploty jak u Marec i ten sam motor tak nevim, ted cekam na jednoho borce ci menit termostat nebo ne bo ma uplne ten stejny prubeh teploty a ma koupeny termostat tak cekam az ho vymeni co mu to bude ukazovat. navic u 110Kw je jiny termostat nez u 100kw a taky drazsi.
11.16, 26. 12. 2007, odpovědětDej vědět až to budeš mít vyměněný.Jinak jsem měl i 1.9Jtd a teplota tak samo jako u té 2.4Jtd.90' jsem měl jenom v létě a to ve městě nebo na dálnici
13.02, 26. 12. 2007, odpovědětabsolutne nejlevnejsi... http://www.aukro.cz/show_user_auctions.php?uid=6656491
13.15, 26. 12. 2007, odpovědět