Ahoj, taky máte pořád nějaký problém s Vaší Alfou? Mám 1.9 JTD a co jsem ji koupil tak jsem snad každých 14 dní v servisu...
23.05, 28. 12. 2007, odpovědětMěl jsem 155 1.8 TS , 155 2.5 V6 , 156 2.0 TS , mám 75 3.0 V6 a 156 GTA. Když zalovím v paměti, tak na těch všech Alfách jsem měl snad jen 4 poruchy. 155ky naprosto OK, jen na 1.8 jsem měnil ventil topení . U 156 2.0 výměna vodní pumpy (prasklá plastová vrtulka)jinak taky OK, u 75ky spínačka zapalování. U 156GTA výměna jedné lambdy(má 4)Jinak samozřejmě klasická spotřebka - kotouče,desky, rozvody,výfuk,filtry,svíce... netvrdím že jsem na AR nemusel nikdy sáhnout,jen rozlišuji co se mi opravdu podělalo, a co bylo opotřebení na úkor najetých km. Proto na Alfu nedám dopustit, u mě naprostej držák.
0.05, 29. 12. 2007, odpovědětJá mám třetí rok 156 2.5 V6 a co si vybavuju tak, jen spotřebky, filtry, brzdy, čepy a ramena, pak prkotiny abych toho neměl málo mám doma další A.R. 75 ... co konkrétně se ti sere?
0.45, 29. 12. 2007, odpovědětJa od Ledna najel na sve 156 2.0TS pres 40tis... Jedine co se mi pokazilo byl remen na altik kterej prasknul... Jinak porad jezdime... Casem az se trochu zmuzu,tak si urcite tez poridim 75... 3.0:-).
1.04, 29. 12. 2007, odpovědětPetan-Venca-Pivrnec - 75ku 3.0 V6 America, mám vlastně jako první Alfu.Jak už jsem psal, každá mě sloužila a dělala radost. Ale 75ka má nejsilnější sportovní náboj, a to beru v potaz i GTA. Z finančních důvodů jsem po koupi GTA zvažoval prodej 75ky. Mám ji asi 10let a nikdy jsem ji nedokázal prodat ,a nevím jestli to někdy vůbec dokážu,tak moc ju zbožňuju :-) "Pětasedma" je prostě pravá Alfa.Ty máš Petane 2.5V6 Miláno ?
8.33, 29. 12. 2007, odpovědětAR- To s tebou naprosto souhlasim!!!! Akorat ted musim resit bydleni:-).
12.10, 29. 12. 2007, odpovědětAhoj, záleží na kuse...já mám taky 1.9 JTD a uplně v poho....Najel jsem za rok 38 000km a bez problému. Záleží jak tomu autu dáš pohulit, co tam tankuješ a co dáváš za náplně a tak. Já jsem s ní naprosto spokojený a to auto stojí pořád venku,na mrazu, na dešti a tak...a přesto sednu a jedu. PS: Pro mne se benzín nevyplatí..
12.41, 29. 12. 2007, odpovědětto Franc: zdarec, co tam tankujes aku naftu konkretne, pripadne co do nej treba este naliat aby som motoru predlzil zivotnost??...aj ake naplne tam treba davat .......diki
14.25, 29. 12. 2007, odpovědět4 AR Mám 75 Milano 2,5 ale čeká na částečnou renovaci, uvídíme podle peněz, ale každopádně se musí vyvařit kastle, nový lak a pak se uvidí, u mně to bude běh na delší trať ale hlavně, že je doma a už se moc na ní těším. Jasně, žer kdyby byly love tak jsem měl v merku v německu moc hezkou 75 3.0 v krádné černé barvě, možná i ní většina ví ale peníze nesjou ( bydlení atd atd. ) takže kompromis 75, kterou si postupně udělám. A co to tvé GTA, nejsi náhodou z okolí Jižní moravy? :-) Pošli pls pár fotek na Adam006@seznam do soukromé sbírky. Myslím, že GTA je snem každého Alfisty, tedy i mým, už pomalu pomalinku lezou dolů ale nějak se jim nechce :) což je na druho stranu dobře. Teď mi docela utekla 155 taky v šesti válu za pěkné penízky ze Severní moravy ale už je pryč, prý jí bude bastlit na tunning někdo z Prahy :-(
14.35, 29. 12. 2007, odpovědětNo kdyz to tak ctu tak myslim ze jtd jsou vyborny motory a nezalezi az tak na nafte ale na tom jaky auto koupis,kdyz to melo prase tak s tim nic neudelas,znamej ma mareu jtd a ma 400 tis km dle tacho a jezdi s tim na rostlinny olej a v pohode.
15.02, 29. 12. 2007, odpovědětPetan - Jasně, dá se sehnat pěkná 75 V6 ale jak říkáš za patřičnou sumu peněz... Viděl jsem Tvoje Miláno na jiné diskuzi, a bylo mi hned jasné že jseš do něj zapálenej :-) Zrovna jedno Miláno 2.5 má prodejce z Motortecu BRNO, tak jsme spolu poklábosili o 75kách ,GTV,Alfetách, Giulietách. Ti pravověrní Alfisti si těchto kusů cení jako oko v hlavě.Ano jsem z Jižní Moravy poblíž BRNA. GTA jsem koupil letos, když jsem zvažoval zda zcela novou AR nebo GTA. Jisté okolnosti rozhodly jednoznačně ve prospěch GTA :-) Jak jsi poznal že Morava ? Jinak fotky Ti samozřejmě rád pošlu , sice zatím 75ky, ale myslím že se budou líbit. Později pošlu i foto GTA. Ano ceny GTA jsou ještě pořád vysoké, zrovna jednu nedávno prodávala IMOFA za cenu tuším 490 tis... A tuning u 155ky? Brrrrrrrrrrrr :-( Nemám rád žádnej tuning u Alfy, zvláště když její majitel oplývá notnou dávkou nevkusu :-)
16.40, 29. 12. 2007, odpovědětAhoj, já mám 156 1,9JTD a taky se mi vysrala . . . Nechala mě stát na dálnici a musle jsem ji nechat odtáhnout do servisu . . . Prý slabý tlak paliva, tak nevím . . . Jsem naštvanej
16.02, 29. 12. 2007, odpovědětNo já jsem ji koupil a vypadala jako nová, zřejmě od přímého prodejce Alfy v itálii jak jsem dopátral... Auto jak zevnitř tak zvenku jako nové. Zřejmě předváděcí vůz. Z roku 2002, najeto jen 89000km. Ale... Začlo to nevinně... Bylo potřeba udělat rozvody, pak, klepání, takže přední ty potvory nevím jak se jim to říká..., potom, urvanej silenblok motoru, do toho cukání motoru, new tlakový ventil, test váhy, nové filtry, baterka kaput, a teď žhaviče.... Takže to bylo tak že auto jezdilo v It. a místo oprav se zřejmě prodalo. Tak doufám že už to všechno dovychytám a budu si moct užívat už jen to ježdění a dolívání nafty...
16.24, 29. 12. 2007, odpovědětproblém č.1:Stáčení tachometrů-LIDI SI POŘÁD NAJIVNĚ KUPUJÍ ALFU Z ROKU 98 SE 120 A PAK SE HROOOZNĚ DIVÍ,ŽE SE JIM NĚCO SERE,KDYŽ MÁ AUTO NAJETO 3X VÍC já mám 2,4 m-jet 04 a mánajeto 160 a zatím vše naprosto v pohodě až na převodovku (2,3 špatný synchron) Jo a je to fakt hodně o naftě!!! Shell V-power Diesel!
16.26, 29. 12. 2007, odpovědětJo a v Imofě (pozn. autorizovanej servis Alfy Romeo): Auto jsem dal do servisu s tím že cuká a oni to napíchli na diagnostiku, zjistili špatnej ventil tlaku, který byl mimochodem už předtím vyměněn za nový pouze se pozapomělo vymazat paměť (zřejmě vyresetovat). Takže super servis, když jsem se ptal jestli ten ventil aspoň měřili nic mi k tomu neřekli... Takže si k tomu asi stoupnu já a začnu přeměřovat. Mám elektroprůmyslovku - obor slaboproud tak snad na něco přijdu, protože dneska ať dáš auto kamkoliv, nikde ti nikdo nic neudělá pořádně !!!!!!!
16.27, 29. 12. 2007, odpovědětMam jako pracovni auto galaxy tdi 81kw,shanel jsem jedine se serviskou a z privatu,koupil jsem v de od prvniho majitele se 170tis km,auto jako novy.Mam za 10mes najeto 50tis km a servis me stal zatim asi 3-4tis kc.Bomba auto ale ted si stavim 156-2.4jtd 103kw pac tu mam vsechny dily na 156 tak to snad bude taky fungovat.Jinak jenda-to ze odejde baterie,zhavicky a podobny veci tak to neni vina auta.to co pises jsou prkotiny,cos cekal kdyz jsi si kupoval 156????predni naprava je bezna,vaha odejde u kazdeho auta,rozvody....????ty musis udelat i u ferari
16.42, 29. 12. 2007, odpovědětNo to jo to vím že rozvody musím dělat... Ale když to srovnám s mojím předchozím autem...: Rover 416 Tourer, koupil jsem jej, měnil jsme olej, filtr, destičky ale jinak jsem na to auto ani nešáhl. Tak asi proto se tomu nějak divím... Nejsem na to holt zvyklej... :-)
17.20, 29. 12. 2007, odpovědětJendo jak píše Martin 156 tohle nejsou závady po kterých se můžeš ptát " Proč se to tak sere " na druhou stranu jsi mě uklidnil a na rovinku řeknu, že do aut asi moc neděláš, opravdu nic ve zlém. B-o-o-si já teď prodávám 2.5ku, r.v. 98 o které bezpečně můžu tvrdit, že má 108 tis. km, mám k ní servisku a auto jsem měl z větší části rozdělané a to jak zespodu tak z vrchu a těch 108 se opravdu nezapře. Takže r.v. 1998 a 100 km žádný problém ale nutno říct spíše výjimka :-) AR čekám pane na ty fotky, více pokecáme po Mailu O.K. ? :-)
17.46, 29. 12. 2007, odpovědětN nevím mám ale pocit že to auto konstrukčně i desing alfy je na dobré ůrovni,řekl bych že desing je mnohem dál,co je ale špatné to jsou všechny komponenty od bosch!! nevím jestli je to tím že to dnes vyrábí v kdejaké prdeli na světě,kde neexistuje kvalifikovaná síla,i přesto že to bude dělat nějaký papuánec z guinei tak musí existovat výstupní kontrola?V ysoké procento alf má také problémy s elektrikou jako takovou, špatné a volné piny ve štekrech,kostry atd, neni bez zajmavostí že takové bmw ,mercedes i audi , byly synonymem sploehlivosti než se výroby určitých komponentů /zejména elektro/dostaly do výroby do tzv,banánových republik mezi kterou řadím i čr!Dobře vím jak to fungovalo u Cacha ve slušovicích, musely být expresně vypravovány osobaky nebo i dodávky s 5 svazky komplet el do raichu protože chyběly ve vyrobě kvůli zmetkům !!!!!!!! zlaté Magneti Marelli
18.16, 29. 12. 2007, odpovědětNo jo, ale proč to muselo vyjít zrovna na mě? Proč to ten Ital neudělal. A s tím že mám stočenej tacháč bych netvrdil. Auto sloužilo zřejmě jako předváděcí. Mám jej v kůži a ta je jako nová stejně tak jako celé auto. Nemyslím si že pokud by mělo najeto mnohem víc vypadalo by stejně... Ale to je pouze můj názor...
21.41, 29. 12. 2007, odpovědětkilometre, pokial sisi to nepreveril osobne, tak by som im skor nikdy neveril, ja by som tiez nepredaval auto ktore ma okolo 130000km. Kamarat chce teraz kúpit Renault Scenic, a volal mi že nasiel rv97 a iba 140000km, a ze vyzera celkom zachovalo aj z vonku aj z vnutra, a vies co som mu na to povedal, nech si pozrie taky isty, ale co ma 250000km ci nebude vyzerat tak isto zachovalo a vies naco prisiel, na nič, oba vyzerali ako nove
22.28, 29. 5. 2008, odpovědětAhojte,ja si myslim ze to nejseou nespolehlive auta,jen potrebuji pravidelnou kontrolu a patricny servis,nemyslim tim autorizovanej,ale je traba menit olej filtry,atd... To AR dneska sem byl svoji milenku radne provetrat:-). Mne tak napada ze sem si nekoupil 75 3.0 + nakeho mezka,jako treba Uno na denni jezdeni:-).
21.59, 29. 12. 2007, odpovědětČaute.Mám take 156 2.0 114kw a zda se mně to nějaké zdechlé.Nevím kde začit.
8.32, 30. 12. 2007, odpovědětdiagnostika, pripadne nekdo, kdo holduje autum .. kdyz vis jak co funguje, docela dobre se da dopatrat duvodu .. kdyz nevis .. proboha nic neopravuj podle rad z netu .. pac to budes akorat menit a menit a vysledek nikde .. .auto neni pocitac :-)
9.23, 30. 12. 2007, odpovědětAsi to tak udělám.Je to má první Alfa takže moc o ních nevím.Jaký se do toho lije olej?Pry jsou na kvalitu oleje dost náchylné.
10.39, 30. 12. 2007, odpovědětCo mas za motor??? Ja prvni napln dal 10W60 a to byla bomba,slo to za plynem jak.... Ale uz sem se uklidnil,a hodne toho najezdim... A kdyz mam 10W40 za rozumnou cenu... Davam tam 10W 40 nejede tak dobre,ale nic to nestoji.... Mam 2.0TS
18.20, 30. 12. 2007, odpovědětme to v nejblizsi dobe take ceka a chystam se do 156 2.0TS 98 nalit jen plnou syntetiku od selenia 10W/60, nechci si pripadne rikat ze kdyz se mi neco kvuli tomu pokazi v motoru, ze jsem setril na par stovkach zbytecne...a hlavne si obcas uzivam sviznejsi jizdy, tak nebudu riskovat nic...kdyz se muzu mit dobre ja tak proc ne i moje laska:o))ze?
20.14, 30. 12. 2007, odpovědětodpověd zní, protože je to alfa romeo :-)
19.45, 30. 12. 2007, odpovědětCuoresportivo, jseš debil!
20.00, 31. 12. 2007, odpovědětmam alfu romeo 156 od zimy a porad se mi sere spojka jak valecek tak cela spojka nevite co stim premyslim ze se ji zbavim
14.01, 27. 5. 2008, odpovědětMě zase v zadu nejde stahovat okno.Taky přemýšlím,že ju prodám :-DDD.
7.14, 30. 5. 2008, odpovědětA mě nesvití zadní levé světlo tak to asi tak dam pryč.:-DDD
9.45, 30. 5. 2008, odpovědětJa jsem musel svoji prvni alfu prodat protoze me tam jednou vletela moucha:-(((
9.50, 30. 5. 2008, odpovědět