Ahoj, mám Alfu 156 1.9JTD,r.v.2000. Teďka poslední dobou mě začal zlobit imobilizér. Četl jsem předchozí diskuze, ale k žádnému závěru nikdo nedošel. Prostě, když chci nastartovat, tak ikona klíčku nezhasne a nemohu nastartovat. Někdy to musím vyndat a otočit klíčkem třeba až 20x, ale zatím to vždycky chytlo. Zkoušel jsem klíček potřít sprejem na kontakty, aby se dostal do zapalování, zkoušel jsem potřít tím i různé kontakty pod kapotou, kam jsem se dostal, ale nepomohlo to. Je ale zajímavé, že někdy to nedělá vůbec a prostě to hned zhasne. Poradíte prosím?
17.35, 1. 1. 2008, odpovědětvies ako funguje imobilizer??? podla mna takto- v kluci je taka mala cierna kocka ktora nema v sebe baterku ani nic ine. je to len jednoducho povedane odpor s nejakou hodnotou.ale nema vyvody tak sa neda zmerat hodnota.vedia to len niektorych kluciarstvach.tam kde robia kluce na pockanie.chod tam a nech ti skusia ci sa im da kluc nacitat vzdy na prvy krat.neviem ci mas viac klucov a vsetky to robia.dalej, ked das kluc do zapalovania, otocis s nim tak sa v nutri vytvori pole ktore potrebuje najst presnu hodnotu odporu v kluci.mozno je ta mala kocka poskodena.ak ti kluc nacitaju vzdy na prvy krat,vies ze je chyba v skrinke na zapalovani.u nas v prievidzi v tescu to otestuju zadarmo a kluc s imobizerom stoji 1350,- /pre zaujimavost/
18.55, 1. 1. 2008, odpovědět156 má systém CODE2 a ten nenačtou ani v Prievidzi. Natož aby udělali klíč.
20.23, 1. 1. 2008, odpovědětDíky za objasnění. Jenom pro info dodávám, že mám 2 klíče a dělá to u obou stejně. Prostě někdy to jede hned a někdy až na 20cátý pokus. Co s tím teda?
22.32, 1. 1. 2008, odpovědětkejml- to som nevedel, tak sorry za nespravny nazor.a ak teda, co znamena code2????
22.42, 1. 1. 2008, odpovědětAhoj mám stejný problis u 2,4 jtd v origo servisu mi řekli že je k,o, snímací kroužek,, koupen new a problém stále!! ještě je varianta znovu nahrát cod to mi řekl jeden mechanik?? ale bůh ví,, ještě možnost že je špatná krabička/černá/ co je nad pojstkovou skřínkou ta vyhodnocuje přečtený cod do řj,, diagnostika napsala jen imobilizer?! ale co je v hajzlu to ne .
7.23, 2. 1. 2008, odpovědětja som sa na to pytal v v klucovej sluzbe v tescu v Nitre a tam chlpaik vytiahol knihu, kde mal vsetky znacky a typy aut, a u 156 mal poznacene, ze tie neviedia nakodovat, jedine origos u alfy novy kluc, cca 5 litrov.....
8.06, 2. 1. 2008, odpovědětOsobně si ale myslím, že to nebude klíčema. Dneska to vůbec nedělalo a vše bylo OK. Myslím si, že to bude nějaký "studený" kontakt nebo nějaká podobná blbost. Chtělo by to rozebrat, vyčistit a zase složit. Třeba tam bude nějaká nečistost... Jinak jsem si myslel, že jste to už někdo definitivně vyřešil... Když pojedu do Alfy servisu, tak se s tím tam budou drbat, řeknou, že to opravili, nechám tam několik stovek a za nějakou dobu to začne dělat znovu. Bylo by dobré se poptat někoho, kdo se na to specializuje. :-)
15.46, 2. 1. 2008, odpovědětdneska jsem z jednim takovým mluvil je někde kousek od svitav, pamatuj že ti nepomůže nic čistit, já měl rozebrané snad vše!! tady snad už zbývají jen ty věci od spínačky dál. mě to dnes od rána nic pak až odpoledne! jsem domluvený že mi to na exmaineru sladí pakli že nebude problém v samotné ŘJ? ale to se dá taky řešit.
16.06, 2. 1. 2008, odpovědětV první řadě kluci vyzkoušejte vyměnit Akumulátor za ten nejlepší co seženete, před tím nechte auto chvíli odpojené od zdroje a na 90 procent je po záhadě ...
16.25, 2. 1. 2008, odpovědětstalo se power-bull nová,a auto bylo celou noc bez štávy, dnes ráno naprosto v pohodě celý den jsem staroval až k večeru to zase zustalo svítit a musel jsem otočít tak 10 krát a pak zase ok...Ale pozor,!!!!!!! stalo se mi i to že jsem mohl otáčet klíčkem i 1000krát hodinu v kuse a C-O-D-E svítilo jak o život,,?? nepomůže ani postup pro nouzové startování s plyn pedálem?!!!! prostě tryska se nerozbliká!! ,,,,Jediné co zatím vřdy pomůže je to když vytáhnu konektor z té černé krabičky co je nad volantem,,a pak ho tam zase zasunu tak pak se to asi na po 3 chytne..Ale už mě to normálně přestává vytáčet už si zvykám řešení hledám ale nehrotím to.
17.51, 2. 1. 2008, odpovědětTak ještě vyzkoušej dvě věci :-), kostřící hlavní kabel od Aku, vyměnit za jiný; a potom před baterkou jsou dvě řady relátek, já jsem měl problémek tady, u benzínu mě zlobilo relé benz. čerpadla a nevím jak ale souvisí i IMOB., zůstavala mi taky svítit CODE, po výměně toho relé to přestalo a začalo až teď v zimě, příčinou je u mě ale právě slabá baterie, což mám vyzkoušené. Nevím čeho tam máš přesně ty relé u jTD ale zkus ještě tohle. Je možné, že tam jsou ty relátka více namaháné a odchází a pak to hází chybu v CODE systému. Taky tam docela dost oxidují. Uvidíš.
18.50, 2. 1. 2008, odpovědětHlavně se nenech zmást popisem relátek, co je na krytu. Je to jinak.
20.54, 2. 1. 2008, odpovědětTen kabel je asi dobrý nápad,ponevač může byt zaoxidovaný ve svorce kde to neni vidět,většinou pokud se jedná o měd ,jakmile je vidět zelená oxidace je dobré ho vyměnit s naprostý souhlas. T yrelátka jsem tam už dvě dával nová ,U JTD jsou 3 červené 30 A a 3 černé 50 A. kejml psal dobře na plastovém krytu jsou nesmysly!!!!
6.22, 3. 1. 2008, odpovědětJá měl na tom hlavním kostřícím kabelu pořadnej studeňák, stávalo se, že když jsem přejel přes díru auto komplet zhaslo a nešly pustit ani výstražné světla, do doby než jsem otevřel kapotu a zatáhl za něho. Pak bylo vše OK, hodně nebezpečná závada, když si představím někde předjíždět apod. Projevilo se to i na emisích, BOSCHka tu vadnou kostru rozeznala. Ale to je prostě 156ka a její elektrika :-)
13.51, 3. 1. 2008, odpovědětNo, možná to bude asi fakt baterkou. Jsem posprejoval kontakty u baterky sprejem na kontakty, ale nepomohlo to. Ale dneska jsem ráno startoval a měl jsem pocit, že ta baterka točí z posledního a to jsem včera docela dost jezdil a v létě mně ji měřili a byla OK. To je tím, že nevím, kdy ji tam ten němec měnil, protože mám Alfu dotáhlou z německa. Ještě se ale mrknu pořádně na ty kontakty. Jinak, pokud by to někdo definitivně vyřešil ,tak pls napište sem.
14.27, 3. 1. 2008, odpovědětTak jsem si zkoušel s tím hrát, čistil kontakty u baterky atd. ale furt to dělá. Ale je zajímavé, že v létě to nedělalo. Začlo to dělat až letošní zimu. Tak jsem si říkal, pokuď to bude dělat dál, zajedu s tím do servisu. Asi mně to dělá zima naschvál, ale všechny poruchy se mně stávají v zimě. hm :-(
15.07, 3. 1. 2008, odpovědětZdravím! Vidím,že řešíte stejný problém jako já před pul rokem,kdy jsem Alfu koupil.Vyměnil jsem baterku,zkontroloval a vyčistil kostřící kabel od aku,byl s tím aji ve značkovém servisu AF-Centrum v Ostravě a tam mi nic nezjistili a ani nic kloudného neporadili,chtěli hned měnit řídící jednotku!!!! Nakonec jsem,po zdejších radách,očistil ten plastový kroužek co je kolem spínačky,veškeré kontakty s ním souvísející až k té černé skřínce za pojistkovou skřínkou,vystříkal sprejem na kontakty A MÁM UŽ TOHO PUL ROKU KLID!!! A neblbne to ani teď v zimě i když baterka není úplně ok.
20.47, 3. 1. 2008, odpovědětted jsem pořidil 156,na druhej den rano auto už ne nastartoval,nabijel celou noc,a nic.na baterce v orig.vyraženy r.v.2000,alfu mam 2003.Ti hajzlove z bazaru v BEROUNE daly do toho špatnou baterku.Dal jsem jinou a o.k.
12.56, 14. 11. 2008, odpovědětChalani v zime neviem prejst cez imobilizer na Mazde 3. Kontrolka nezhasne. Ani v servise nevedia prist na chybu. Ma s tym niekto skusenosti? V lete s nim nemam ziadny problem cez imobilizer bez problemov prejdem!
0.23, 11. 11. 2008, odpovědětNo, teď mně to zase začlo dělat. Mám podezření na špatný kontakty u řídicí jednotky. Musím na to mrknout...
22.31, 11. 11. 2008, odpovědětAhoj lidi, tak si nemůžu pomoc, ale je to cca 14 dnů, kdy mně začal zase zlobit imobilizér. Tak fakt už nevím, asi nějak reaguje na zimu či co. Nedošel někdo z vás na nějaký návod, jak to spravit? Už jsem to přestal brát jako špatný vtip a začíná mě to štvát...
16.41, 11. 12. 2008, odpovědětHalo lidi, neporadíte pls někdo?
13.52, 12. 12. 2008, odpovědětAhoj. Mam s tim taky sem tam problemy, bohuzel ti ale poradit nemuzu. V lete se to natolik zhorsilo, ze sem musel nechat nekolikrat auto odastavene, jindy jsem to treba 20x zkousel, nez to zas.... CODE zmizelo. Nakonec sem to udelal tak, ze jsem ze spinacky stahnul ten krouzek, co prijima signal a druhy klic jsem primo k snimaci napevno privazal izolepou. Tak sem to cely hodil pod palubovku, jak je pojistkova skrinka, cely slozil a od te doby to nejak funguje. Ne uplne stoprocentne, ale funguje. To ale samozrejme musis mit aspon 2 klice... Jinak taky polmalu premyslim, jak to vyradit uplne, beztak to do toho auta davaji uplne na hovno... Pokud neco vymyslim, tak se ti ozvu.
17.18, 12. 12. 2008, odpovědětMam to urobene ako jarda kvoli tomu ze som chcel vystrelovaci kluc. A funguje to zatial dobre
12.43, 15. 12. 2008, odpovědětměl jsem stejný problém asi před třemi lety,taky to vyřešil snímací kroužek.... ale.... problém je zpět,asi se ty kroužky serou....
20.21, 18. 3. 2009, odpovědětmne sa to stalo dnes. zle bol pripony ten kruzok pri kluci do imobilizera. iba to stacilo dotlacit aby sa konektori spojili a problem je prec ;)
18.38, 20. 3. 2009, odpověděta je to normalne ze mi uplne v pohode startuje alfa bez nejakych problemov ak mi na diagnostike za kazdym startom vracia chybu ze immobilizer failed [fatal] ja si myslim ze by to nemalo ani startovat ak immobilizer je v prdeli??
9.33, 9. 2. 2010, odpovědětZdravim borci. Mám Alfu 147 1,9 JTD a taky mi začal blbnou. Před natartováním mi počítač hlásí chybu imobilizéru. Musel jsem několikrát vyndat a zandat klíč. Zkoušel jsem i náhradní klíč, ale pořád stejný. Pak jsem zjistil, že když uplně vypnu světla před startování, je vše OK. Nechal jsem si nábít baterku (mam 56A), ale problém pořád trvá. Už jsem z tóho nešťastnej. Porďte prosím...
13.07, 2. 4. 2010, odpovědětPrisiel som na chybu.Pod poistkovou skrinkou nad pedalmi su 2 matice na destiatku kluc.Odkrudte a ten krit co vam odpadne zajebte do garaze.Ked vam to zacne zase robit tak prestrcte od spodu ruku a nahmatajte zvesky kablov co vedu do poistkovych skriniek.Dalsia skrinka je nad tou hlavnou a jednoducho vsetky poprytlacajte .Stane sa ze sa malinko uvolnia a blbne imobilizer.Ja to tak riesim vzdy ked to urobi a idem dalej.
19.25, 2. 4. 2010, odpovědětProsim poradte jedu mam alfu 147 1,6 16V rv.2003 a tak si jedu do kramu vylezu skramu sednu do alfy ootocim klicem motor toci ale sviti mi code imobilizer tak mi to neda zvednu kapotu koukam po kabelech u baterky a u naky skrinky za baterkou tak sundam kryt koukam na pojistky ok pak tam hnu znakyma kabelama a zdomenim ze tam nic nevydim a neruzumim vracim spet kryt zabouchnu kapotu a rikam si skusim to jeste tak do toho vlezu skrtnu motor bezi code zhasne jenze prijedu domu a pak asi tri hodiny pozdeji ze to pujdu nakopnout a ani prt znova sviti klic tak ten proces opakuji ale uz se mi to nepovedlo nakopnou prosim co stim neda no jsem to privezl ze servysu GO motoru bylo to potkany stalo to 15 litru a ted zase tohle nevite nekdo neco.
23.49, 21. 12. 2015, odpovědětZdravím chtěl jsem se zeptat jestli je u 156-ky je imobilizér v klíči vypral se v pračce a nevím jestli to bude mít vliv na starty dík.
14.44, 1. 5. 2016, odpovědětano je, nemel by mit vliv
19.43, 1. 5. 2016, odpovědět