Mám 2.4Jtd,110kw,03.Občas při předjiždení mi ukáže pal.počitač System motor control failure.Dojel jsem si na diagnostiku a v paměti jsem měl uloženou chybu s názvem Tlak Turba.Vyměnil jsem spínky na hadicích ale chyba se mi objevila znova.Nejlepši na tom je že když to honím jak d..il a chci to někomu ukázat tak nic.Jezdím za 5.9-6.0l .Pak ještě mě napadlo jestli mi náhodou nezatuhují lopatky na turbu nebo děravý chladič turba.Jestli jste měli nekdo ten samý problém poraďte ať to nemusím rozebirat všechno v tomhle počasí "dík"
20.57, 4. 1. 2008, odpovědětno a kolik ti tlaci turbo?
21.06, 4. 1. 2008, odpovědětchce to nejdřívě změřit tlak kolik turbo dává
21.21, 4. 1. 2008, odpovědětna diagnostice mi to měřily a vše podle tabulek
21.22, 4. 1. 2008, odpovědětono třeba 2-3jízdy v poho.a pak když jedu na 5tku 2000ot a předjíždím ne na plno tak ve2500ot.tak píp píp a skočí tam chyba
21.26, 4. 1. 2008, odpovědětno tak jedine jestli ti netuhavaji lopatky..ale to by na dignostice meli zjistit...jestli to neni treba nizkej tlak paliva...ze ti to nestiha dodavat palivo kdyz mas plnej
21.27, 4. 1. 2008, odpověděta co palivovej filtr?menil jsi?
21.28, 4. 1. 2008, odpovědětTo ti signalizuje vysoký plnící tlak turba,když je tlak nízký ka ti to tu závadu nenapíše.Duď se ti sem tam seknou lopatky nedo hapruje snímač tlaku ale toje nepravděpodobné.
21.29, 4. 1. 2008, odpovědětto vše mám změřené,a kdy tomu dávám plnej tak se právě nic neukazuje.Tak mě napadá jestli mi tam neblbne nějaké čidlo.Jinak na jízdu to vliv nemá,hrabe i na 3jku a tahá tak od 2000 do 4000 bez chyby a ta diagnostika mi taky vyšla na výbornou a tohle mi právě všechno měřily
21.38, 4. 1. 2008, odpovědětčim se čistí ty lopatky s turbem jsem ješte problém neměl,měl jsem i 1.9Jtd a v poho.Jo a jinak mi v servisu přelili olej mám to tak 4mm nad maximem tak je možný že mi tam vlitnul a neco zas..l
21.54, 4. 1. 2008, odpovědětMam presne takyto isty problem.Mam 140PS 1,9ku a ked sem tam dupnem tomu yak sa mi rozsvieti kontrolka a omedyi sa vykon.Potom ked necham dva krat dlhsie auto postat,chyba sa strati a vsetko je OK.Neviuem co s tym....raz som bol na diagnostike a vypisalo zly snimac tlaku vzduchu.
22.59, 20. 1. 2008, odpovědětmarec: hrabeš i na 3ku? Na sněhu, nebo tam máš chip?
23.21, 20. 1. 2008, odpovědětkola ma obuty na protektorech od barumu 165/65/R13 :-D
1.57, 21. 1. 2008, odpovědětTak problém byl nalezen,sekali se lopatky u turba a rvalo mi to tam vysoký tlak už od spoda asi proto ten výkon,na diagnostice nic nezjistily protože to zrovna fungovalo.Objevovala se mi chyba jenom když auto déle stálo tedy po víkendu a potom celý týden nic.Může to být prý i olejem mam tam totiž nějaké Texaso 10w40(předchozí majitel)tak jsem ihned objednal WR selenii tak uvidím.Jinak sundat a vyčistit že to bude jenom zakarbované,zalepené prostě zasr---.
14.37, 25. 1. 2008, odpovědětNazdar, mam rovnaky problem na rovnakom aute...turbo si si vycistil sam (ako narocne je to),alebo ti ho cistili chlapci v servise? Aky vplyv mal ten olej (Texaco 10W40) na chod turba...to akoze sa kvoli nemu sekali tie lopatky turba...so Seleniou 10W40 by sa nesekali? Dik za odpoved. ;o)
14.47, 25. 1. 2008, odpovědětto ne,měl jsem ten olej přelitej a byl všude v hadících.TA plná sintetika by měla údajně prý rozpustit nejaké usazeniny tak vyměním a uvidím.Jinak je to prý nejlepší sundat a vyčistit.A ještě je tam nějaká mechanická část nějaká tyčka co se nastavuje podle tlaku ale to je pro mě Španělská vesnice to by ti vysvětlili jiní tady na foru,mě řekli že to bude stačit vyčistit,mám najeto 100tisíc a že to pro to turbo moc není, takže to bude jenom zasraný jak tam bylo plno oleje
15.14, 25. 1. 2008, odpovědětzasvieti t i len kontrolka alebo aj pocitujes dieru vo vykone? ked zasvieti ta kontrolka? ak mas dieru su to lopatky vid pokec ""Mojmir"" ak mas upchaty palivovy filter tak zistis to nasledovne ze zarad dvojku a chod v kuse na 4 tis otackach a drz !!!!! a ak poklesne vykon po case do 1 minuty je to vo filtry ak nie inac lopatky +421 907572972 keby nieco zavolaj poradim ako testovat inac je do na dlhsi pokec aj vsetci keby nieco volajte
22.53, 25. 1. 2008, odpovědětpôvodne turbo orig alfa lopatky JEMNE opieskovat rucnou opieskovavackou ak ich ovsem nemas lestene ale to sa malo co vyuzivaju na turbo take lopatky alebo namocit cele do nejakeho sajrajtu na karbon ale ten sajrajt vsade zajde a zvicajne do mesiaca je turbo v pi... takze len mechanicky a fyzicky a to vsetko v sebe spaja opieskopvanie
22.59, 25. 1. 2008, odpovědětnemám žádný propad,prostě po víkendu vytáhnu auto z garáže,než se mi ohřeje tak nechodím přes 2000ot.potom když potkáš vola který jede 80km/htak přišlápnu 5tku a tak ve2300ot.to zapípá skočí tam ta chyba a hned zmizí ale potom zase celý týden nic a možná že kdybzch šáhnul po 4rce tak by mi tam ta chyba neskočila,prostě když auto stojí víc jak dva dny.A to díky sluníčku a velké účasti policistů na našich silnicích(jestli to mohu nazývat silnicí)jsem se dostal na průměrnou spotřebu 5.3lco jsem nemohl pochopit při průměrné rychlosti 59km/h.Takže si nemyslím že by s motorem bylo něco víc.Čus a dík
10.25, 26. 1. 2008, odpovědět5,3l s 2,4JTD ???jak to delas?ja se dostanu,kdyz to dobre jde na 7l....
21.23, 31. 7. 2010, odpovědětVysoký tlak turba !!! vyčistit mechanické nastavení průtuku vzduchu ( je zatuhlé )
21.00, 1. 10. 2012, odpověděthttp://fiatbravoklub.com/fiat/diskuze/pictures/pict_20110919_234100.jpg Také jsem dělal... Potřeba rozdělat a vybrousit plošku v nitru turba a pak lopatky na kroužku ,) 100% to bude fungovat. Vyzkoušíš, když to obrousíš, dáš zpět, jen dotáhneš kroužek s lopatkama do turba (3 šrouby) a musí všecky lopatky chodit.
21.28, 19. 10. 2012, odpovědět