Ahojte všichni!!! Mám menší problém. Pří řazení jednotlivého rychlostního stupně 1,2,3 a do 3000 otáček se ozývá divný zvuk, takové vrčení jakoby. Nikdy mi to nedělalo až posléze. Poslední dobou se mi čím dál stále huř řadí a zpátečka jde kolikrát těžko a přes zuby. Spojka jde taky docela ztuha a zabýrá skoro na podlaze. Mám 1.6 TS. Vím, že se tady o tom hodně píše a jsou tady různá i podobná temata, ale i tak díky za to co napíšete, popřípadě poradíte. díky
12.50, 6. 1. 2008, odpovědětZdar moc tomu nerozumím,ale bejt tebou tak se asi kouknu na olej v převodovce, ale dost pochybuju,že by to bylo tím spíš něco se spojkou.
13.16, 6. 1. 2008, odpovědětA nevíš náhodou, kde je otvor k měnění převodovkového oleje u 1.6??
13.34, 6. 1. 2008, odpovědětMrkni na olej v převodovce ( viz. příručka, je volně stažitelná) to určitě nebude na škodu ale pravděpodobně ti odchází spojka s těmi příznaky jak píšeš, špatné řazení zpátečky a nižších rychl. stupňů, těžký chod atd. atd. Připrav si tak kolem 5 - 8 tis. vč. práce. Ale i tak těžko soudit, by semuselo vidět.
13.43, 6. 1. 2008, odpovědětDíky a myslíš, že ten podivný zvuk může mít taky za následek ta spojka??
13.54, 6. 1. 2008, odpovědětPokud by tam nebyl olej, tak bys měl fleky pod autem jak prase , nebo totálně zacákenej podvozek olejem.Pokud by se mělo ztratit tolik oleje musí to být někde vidět.Ale samozřejmě ho zkontroluj.Pokud spojka bere až dole je v háji nebo je jen zavzdušněná. To chrčení je důsledkem nerozpojení spojky.Buď prasklej přítlačák nebo zavzdušněno. Můj názor
14.23, 6. 1. 2008, odpovědětAsi blbéj dotaz, jak ji odvzdušnit?? aspoň lehce naznačit jako laikovi, děkuji
14.32, 6. 1. 2008, odpovědětJá mám teda u Jtdčka měrku oleje na převodovce je tam zezadu a je tam blbý přístup ale tudy jsem taky dával novou náplň.Na ovzdušnění musíte být dva na hlavním spojk.válci máš ovzdušnňovací šroubek.Takže jeden našlape a druhý ovzdušní,prostě to samé jako u brzd.Ale u tebe si myslím že budeš mít urvaný nebo vymlácený střed u přítlačáku proto ten rachot a ztuha jde řadit,měl jsem ten samý problém.Komplet spojka to jest ložisko přítl.a lamela od Valea cca necelích 8tis.kč.Dělal jsem to v servisu se známým tak 10set hodin,dobrej porod
15.37, 6. 1. 2008, odpovědět10 Hodin dělals výměnu spojky?Promin,ale takových časů jsem nedosahoval ani na učnáku.4hodiny nebo 5 s přestrávkama na kouření a sám.
15.59, 6. 1. 2008, odpovědětO nějakém slušném mechanikovi, nebo servise někdo něco víte?? z okolí Bruntalska, Opavsak???
16.01, 6. 1. 2008, odpovědětMěl jsem tam takový problém že nám to nešlo rozpůlit,takže dva pajcry a už jsme páčily jak blbý až jsme se na to chtěli vykašlat ale hrubá síla zvítězila,jinak příšte zajedu k tobě,Čus
16.10, 6. 1. 2008, odpovědětAhoj mám taky JTD a potřebuju doplnit oil takže tam je zezadu měrka a nalévák v jednom musels to tam stříkat injekčkou nebo ne.Díky.
16.35, 6. 1. 2008, odpovědětNic jiného jsem tam nenašel,možná že tam něco je.Hadička+špricna a už jsem ta tam rval.Odlil jsem si předem určité množsví,nepamatuji si kolik asi okolo 2.5l
17.02, 6. 1. 2008, odpovědětmarec ma pravdu,ucite to su to vylamame zuby na pritlacnom tanieri.ked je vypnuty motor tak sa radit ale za nastartovaneho motora sa neda, lebo spojka poriadne nevypne.ja si myslim ze na kazdom aute sa musi dat odpojit spojkovy kos od motora lahko, nema tam co vadit aby to zadieralo pri demontazi
19.06, 6. 1. 2008, odpovědět