Ahojte, poradíte něco? Kromě čipu (100kw, r.v. 98)
16.13, 6. 1. 2008, odpovědětzdá se ti, že málo jede?
16.21, 6. 1. 2008, odpovědětchtěl bych zvýšit výkon
16.41, 6. 1. 2008, odpovědětnechápu tvou arogantní otázku
16.57, 6. 1. 2008, odpovědětKromě sport fitru a zvýšení oktanového číla v naftě by možná šlo upravit turbo,pouze názor,nevím,vyšlo by to možná víc než ten chip
17.11, 6. 1. 2008, odpovědětno, čipovat budu, tak právě zjišťuju další věci. Sport filtr plánuju.... jakou doporučujete značku?
17.13, 6. 1. 2008, odpovědětZnačku Ti nedoporučím,ale podle mě je to dneska jedno,hlavně bavlna a aby se dal prát,já osobně jsem měl ale né na alfě K&N kde psali nárust 5PS navíc.Ale psát mužou,šlo mi hlavně o zvukový projev a toho jsem dosáhl.Čus
17.25, 6. 1. 2008, odpovědětSundej liščí vocas z antény, zavři okna, vyhoď tuningové křídlo do popelnice, vyházej bordel z kufru, nafoukni kola na 2,5 atm a vytáhni koberec zpod plynového pedálu. To přidá určitě víc, než bavlněný filtr a opičí kapky zvyšující cetanové číslo dohromady. V rozumném poměru cena /výkon je pouze chip společně s přiměřeným zvýšením tlaku na turbodmychadle.
19.45, 6. 1. 2008, odpovědětZvýšit výkon?? Vyhoď traktor a kup si auto, vole.
21.51, 6. 1. 2008, odpovědětPočkej, až Ti zabouchá na klice. Budeš rád za traktor, co ten šrot odtáhne na vrakáč, vole :)
22.45, 6. 1. 2008, odpověděta jé...nehádejte se...
23.17, 6. 1. 2008, odpovědětdej chip a s tim soucasne zvys plnici tlak turba na 1,1.....sprotovni vzduchac bych nedaval....a pak lej shell diesel power ...a udelej ramena,silenbloky a brzdy....uvidis jaka to bude raketa...
10.12, 7. 1. 2008, odpovědětstaci obyc ale nove...pokud chces investovat tak kupo lepsi :) ale staci koupit vse nove :)
20.00, 7. 1. 2008, odpovědětLepší silentbloky se dají koupit z polyuretanu - PowerFlex. Vylisuje se guma a nacpe se tam PU. Více info si najdi na internetu. 100 kW turbo se nastavuje mechanicky - šroubkem a kontramatkou. Potřebuješ diagnostiku, abys věděl, kolik to turbo tlačí v různých jízdních režimech, abys to nepřefouknul. Chip na 100 kW jenom přidává naftu. Turbo není řízeno přes ŘJ jako např. u motorů 1.9 85 kW a 2.4 103 kW a novějších.
22.20, 7. 1. 2008, odpověděta ten šroubek je kde? někde na turbu? a s tou diagnostikou.... s tím mi asi v servise nepomůžou,co? takže jak nato?
22.38, 7. 1. 2008, odpovědětŠroubek je na přetlakové regulaci. Potřebuješ točit šroubkem pod autem a pak měřit tlak za jízdy. To zvládnou i v servisu. Ale nechtěl bych to platit v hodinové sazbě. Jak na to? Sežeň si někoho s přenosnou diagnostikou.
23.05, 7. 1. 2008, odpovědětA když čtu Tvoje otázky, vřele Ti doporučuji to někomu svěřit. Ušetříš dost peněz.
23.06, 7. 1. 2008, odpovědětÚprava softwaru v řídící jednotce ti stačí. Já mám 2,4 JTD ze 110 KW na 136 KW a ten rozdíl je hodně znát. Jde tam dát asi do 158 KW ale to by už to auto hodně zkoušelo a asi moc nevydrželo. Šetřím na 159ku 2,4 JTD se 147KW v základu pak chip na 180 KW. To bude svezení......
9.16, 8. 1. 2008, odpovědětJá mám 2.4 JTD M-jet 129 KW+chip a rychlejší auto jsem neměl-fakt nehoráznej brutus!!! Počitač na spotřebu asi kecá,ale mít spotřeba 5,7 je fakt mazec!
10.41, 8. 1. 2008, odpovědětto Radek 156 ale on ma 100kw verzi a tam mu nestaci jen softwareovej chip...turbo je rizeno podtlakem a ne ridici jednotkou jako u tveho motoru...
11.42, 8. 1. 2008, odpovědětJo tak to nevím jak to tam přesně je , ale třeba motory 103 KW A 110 KW jsou uplně stejný akorát jiný software v ŘJ. Já mám spotřebu reálnou do 7,5 ale počítač ukazuje 6,8.
13.48, 8. 1. 2008, odpovědětAle my to víme, Radku. A proto tvrdíme, že přidáním nafty u 100 kW docílíš toho, že to sice pojede víc, ale taky to bude víc hulit. Musíš přidat i vzduch a to jde pouze šroubkem.
14.37, 8. 1. 2008, odpověděta nevadí když to nejdřív čipnu a pak až budu štelovat turbo? Není někdo z Brna a okolí, kdo by mi to turbo pošteloval?
14.41, 8. 1. 2008, odpovědětNejdřív zvedni plnící tlak a pak laď software. Opačně to samozřejmě taky jde, ale je to čuňačina. Ale jestli tam budeš dávat nějaký univerzální ABC software za korunu, tak je to jedno.
15.08, 8. 1. 2008, odpovědětdneska sem dělal na autě a chtěl poštelovat s tím šroubkem, akorát sem teda nepřišel na to, jak se k němu dostat.... zkoušel sem to zvrchu, zespoda...nikde se tam nedá dostat... nemusím doufám, sundávat turbo, žene? kudy? dejte radu
21.14, 3. 2. 2008, odpovědět?
19.52, 4. 2. 2008, odpovědětběžte do řiti diesel se 100 kw bohatě stačí co s tím chceš dělat? létat?nechal bych to tak a nedrbal do teho
22.54, 4. 2. 2008, odpovědět