Dělali ste to někdo? co si o tom myslíte? Konkrétně mi jde o 2,4 JTD http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=16050&postdays=0&postorder=asc&start=0
23.38, 8. 1. 2008, odpovědětUrčitě to odkarbonuje. Ten kdo měl prasklý těsnění pod hlavou a dostávala se tam voda,tak si určitě všiml,že píst kam se voda dostala,byl jak nový (čistý). Otázkou je co to udělá s lambdami apod.
22.47, 4. 2. 2008, odpovědětWow,to je zajímavej nápad,ale že by se uhlík vázal na vodu?
10.29, 5. 2. 2008, odpovědětne uhlik na vodu ale sila pary sa v tom vyuziva precitaj si web odkaz a uvidis ja som mal na diezsel aute motote podfuknute tesnenie pod hlavov a jeden valec som mal taky leskly hlava cistucka ventyly ako nove nove a pozeral som aj dalej vyfukove potrubie v celku uslo a potom sa to uz stracalo ale ostatne valce boli ciarne ventyly zanesene takze tak
21.25, 9. 2. 2008, odpovědětale tu metody s tym rozprasovacom som neskusal pise za ze je to dobre u motorov s kaburatorom resp u diesel starsich typov ja ma doma seat malagy stary diesel 1,7 no pouvazujem urcite niekedy zac letya ked budem menit remen aj tesnenie pod hlavov vyskusam to predtym ved uz aj budem menit olej tak uvideim ale na ALFe to radsej neskusam
21.27, 9. 2. 2008, odpovědětto som bol ja sorry
21.27, 9. 2. 2008, odpovědět