Zdravím. Má tu někdo zkušenosti s provozem 146 na LPG. Spotřeba, poruchy, atd...
16.51, 9. 1. 2008, odpovědětAby alfa smrděla po plynu? Nevim, nevim...
6.35, 11. 1. 2008, odpovědětPLG je dobrý jezdíš za par korun já jsem stim taky byl spokojen než mi bouchlo v sání vyhořela elekt.motoru a sání roztříštěno na sračky,a spousta vecí v hájí prostě dost velka skoda.a znam dost lidí co mají auta na lpg/lpi a mají podobně skušenosti.výhoda a nevýhoda,ja už bych to nechtěl.
7.54, 11. 1. 2008, odpovědětjo ja to měl v 156 1,8 ts.
7.55, 11. 1. 2008, odpovědětItalské auto a LPG? Dobrá volba. V It je nejvíc aut na LPG přímo od výrobce, méně už pak s dodatečnou montáží. Pokud je to dobře namontováno, je to sekvenční vstřik a má to pravidelnou údržbu je to bezproblémové. Nehledě na to, že 146 má ještě sání z aluminia. :-)
8.02, 11. 1. 2008, odpovědětNo nechci ti krivdit ale 145/6 ma sani z hliniku jen do roku 98,pak uz ma plastove a jiny typ jednotky apod,motory po roce 98 jsou stejne jako ve 156.
9.08, 11. 1. 2008, odpovědětAhojte,LPG je super,ale do alfi len sekvenčne vstrekovanie ako píše tomy, ja som si do svojej 155-ky dal namontovat klasicke lpgčko a po tom čo mi dvakrat vybuchlo sanie a spod kapoty šlahali ohne ,tak velice rýchlo išlo von...inak v inych autach som s tym mal dobre skusenosti,takže som za lpgčko ale len kvalitne namontovane a so zárukou...
9.03, 11. 1. 2008, odpovědětJa mam sekvencni od ceske firmy Hlpropan (Magic 2). Je to v AR 156 2.0 T.S. a jezdim bez problemu. Spotreba kolem 10l. Trochu zere olej, takze je treba to hlidat. Jinak opravdu do AR jedine sekvencni a nech si to namontovat u dobre firmy. Zjisti si reference, podivej se na jejich zastavby. Pokud ti to bude delat nejakej jouda v garazi, tak to dobry nebude. A na kecy, ze LPG do Alfy nepatri se vykasli. Ti lidi evidentne nevi o cem mluvi. Podle me radsi LPG nez naftu. Toz tak.
10.22, 11. 1. 2008, odpovědětMám Alfu 164 2.0 TS na LPG a co se týče ekonomického hlediska tak fakt super. Co se týče výkonu tak to je taky perfektní a co se týče systému, tak doporučuji sekvenční vstřikování. Je to sice dražší (cca 30 tis. - musí se ti to vyplatit, tzn. najet tak aspoň 20 tis. za rok), ale opravdu bez problémů. Lze namontovat i obyčejný systém (cca 15 tis. kč) ovládaný manuálně pouze škrtícím ventilem bez řídící jednotky, ale na sání ti musí dát takový odfukovací ventily, pro případ když to "střelí do sání". Řekl bych že slušná firma je Autoplyn Čadek. Jinak LPG "po domácku" opravdu nedoporučuji, bohužel mě to montoval takovej jeden kutil a trvalo mi pěkně dlouho než jsem to vyladil. Ale teď fakt docela spokojenost.
0.26, 14. 1. 2008, odpovědětJa mam na svojej 1.8 LPi, dovoz Holandsko, original Alfa Romeo papiere k tomu. Je to od firmy Vialle, ma asi s nimi zmluvu. U vas v CZ mate aj servis (u nas bohuzial nie) a najnovsie to u vas montuju aj do novych Subaru. vid. www.subaru.cz, takze to o niecom svedci :))
7.41, 14. 1. 2008, odpovědětAhoj PAnove Chtel bych se zeptat co znamena u Alfi 146 oznaceni ti..,, dekuji za odpoved S pozdravem Michal Kamas
11.56, 18. 9. 2008, odpovědětPřesně tak,mám 156 1,8 ts,najel jsem na plyn 250 000 km,bez problémů....ale jedině sekvence jinak střílí do sání....
22.14, 20. 9. 2008, odpovědětjo a škrtící klapky jsou u plastového sání nahovno,rozstřelí se to stejně.....takže jedině sekvence a je po starostech
22.17, 20. 9. 2008, odpovědětTeď je na autoscoutu alfa 156 GTA v plynu. mě by místo závad zajímalo, jestli poklesne výkon a krouťák, nebo jak to je. Jen pro zajímavost. Díky
1.51, 22. 3. 2009, odpovědětahoj my mame namontovane v Nasej V6 2,5 156aR SEKVENCNE STREKOVANIE autogas sme velmi spokojny , cele to stalo 35 tisic a jazdim na 14lplynu na 100km. Kazdemu odporucam vykon neklesa , praveze sa nam zda ze auto ide lepsie na plyn ako na benzin.
10.23, 22. 3. 2009, odpovědětkazdy kto chce nech mi da vediet ja sas mu dam previest na nasej alfe aby si to skusil . Blaho3@azet.sk
10.25, 22. 3. 2009, odpovědět