potřebuju vyměnit olej a rozvody na 2.4 jtdm 20v. kolik bude přibližná cena a nekoho kdo to dělá v okoli hranic na moravě nebo do cca 100km diky
18.09, 13. 1. 2008, odpovědětv alfa servisu 18000, vyndávaj při výměně motor. Ale když najdeš někoho šikovnýho, udělá ti to bez vyndání motoru. Jde to...
19.24, 13. 1. 2008, odpovědětTak to ti muzu rict zcela presne, ve stredu me to ceka, komplet to stoji cca. 9 tis. za material (ale v tom jsou komplet remeny, kladky, vodni pumpa atd.) a cca. 7 hod prace 1 hod/450 kc, to kompletne ve Fiatu v Brne. Pak pokud mas ojel, tak jenom filtr a 0,45 hod prace ve Fiatu. Seleniu WR 5w40 mam vlastni...
19.36, 13. 1. 2008, odpovědětno jo ale kde ho mam hledat tak nekohoď nebo jestli si troufneš? cestu zaplatim praci zaplatim dily seženu dilnu mam 18000 je fak dost a navic nemam dobré zkušenosti z alfáckým servisem takže na ně seru
19.36, 13. 1. 2008, odpovědětHledat nema cenu, neni to o cene ale o cene za dily, a pokud to chces udelat poradne, tak se pod 9-9,5 tis. za komplet dily nedostanes...
19.45, 13. 1. 2008, odpovědětAť počítám jako počítám, tak se do 9tis. nemůžu za řemen, kladky a vodní pumpu dopočítat. Kde nakupuješ??? Já to nabízím za 3650.
19.56, 13. 1. 2008, odpovědětNo jo, vzdyt si to napsal(a) remen, kladky, vodni pumpa... pak zalezi jakej je vyrobce... jak jsem psal, ja to budu menit komplet...
19.57, 13. 1. 2008, odpovědětPripocitej napinak na klinak + klinak, jenom napinak je za cenu co pises, tak nevim, nevim :-)
20.02, 13. 1. 2008, odpovědět+ 3890 kč (řemen a komplet napínák), umím i jen samotnou kladku napínáku okolo 500 kč
20.07, 13. 1. 2008, odpovědětNo vidis, a uz jsme skoro na te cene, me se nevyplati kvuli par set korun riskovat, ze se neco ... Nektery lidi to chteji levne, a nemeni vsechno, co se ma, slysel jsem uz i reci, ze se nemusi menit vodni pumpa atd. Nevimenis napinak a rozvodak a nebude to dobijet, nebo podobny sracky :-) Alfam zdar!!!
20.13, 13. 1. 2008, odpovědětNedávno jsem měnil v Mazdě Xedos 6 prasklý mikrořemen, který pohání čerpadlo posilovače a vodní pumpu. Řemen se přetrhnul protože se zadřelo ložisko v napínací kladce. A teď pozor. Když jsem šel koupit novou kladku zjistil jsem, že stojí 2100Kč a ložisko do ní 75Kč. Zkuste uhodnout jestli jsem koupil celou kladku, nebo jenom ložisko. Uhodli ti, kdo si myslí, že jsem koupil jenom samotné ložisko. To jsem v ocelové kladce vyměnil, jemným smirkovým plátnem jsem přepucoval pracovní plochu kladky a je po problému. Chtěl jsem jenom říci, že není nutné vždy měnit celý díl, ale jenom některé jeho části. Taky mám Alfu 156 2.0TS a zatím s ní nemám problém.
20.23, 13. 1. 2008, odpovědětZdravím rozvodovou sadu SKF mám za 5450,- vodní pumpa SKF 2085,- práce 1000,- Mám originál sadu na nastavování rozvodů. Olejový filtr MANN 208,- v případě zájmu www.ksautoservis.wz.cz
20.07, 13. 1. 2008, odpovědětPro Noru: Asi u tebe začnu nakupovat, protože na takovou cenu se já nemůžu vůbec dostat. To na těch dílech ještě něco máš?ahoj
20.11, 13. 1. 2008, odpovědětted už se tady přete o ceny a ja jen potřebuju kvalitní servis co mi to udělá za cca 12000 skusim ten vtom brně! jen nemaš na ně telefon? slovákovi diky
20.26, 13. 1. 2008, odpovědětZavolej na 608 765 265, ze te posila Milos, ale volej az zitra rano v 7:30, to uz bude v praci... Vicemene me potesila reakce lidi, protoze vicemene potvrdili to, co jsem ti psal na zacatku :-) Olej ti muzu dodat, Selenia WR Diesel 5w40 za 150 kc/litr.
20.30, 13. 1. 2008, odpovědětJen: Nikdo se o ceny nepře, jen každý dal jsou cenovou nabídku. Slovák: co Ti udělalo radost? Že srovnáváš jiné motory a díly?? Na mJet stojí rozvody, pumpa a klíňák s napínám dle Eperu 14148 kč. Tak pokud mu to dají za 9tis ve fiatu, tak zcela jistě použijí aftermarket díly. Pokud ne, mají mé ceny rozdíl proti dílům ve Fiat (při totožné kvalitě a od stejných výrobců) obalu cenový rozdíl 47%. Pokud spočítám díly na 110kw tak vyjdou na 6970 kč a proti Tvé ceně mluví rozdíl necelých 23%. Všechny díly jsou včetně dokladu a tudíž se na ně vztahuje ze zákona záruka.
20.55, 13. 1. 2008, odpovědětAle ja vubec nepsal, ze na mJetu to bude stejna cena, to ze je co se tyce me rozdil nejakejch 23% je me uplne jedno, protoze vim, co kupuji, nerikam, ze pokazde, co jim neco platim, je to levne, ale na druhou stranu, je to znackovy servis, me je uplne jedno, ze na dily je zaruka, ale ta me bude uplne na nic, kdyz se neco vysere po montazi... Takze pro me nejakych 23% rozdil u tebe nema vahu... Jsem byl hodne prekvapenej, co tady zvrhlo, vubec jste Jenovi se nesnazili pomoci a jenom se tady handrkujete o par drobnych... Ve Fiatu me uz hodne krat "zachranili" o takovych sluzbach se muze nekomu jenom zdat, to co jim dam navrch me vrati stonasobne zpatky v perfektnich sluzbach... Tady pomlouvate lidi, ktere vubec neznate, ale nikdo z kluku z Brna, kdo s nima uz neco mel, lepe receno z jednim z jejich mechaniku nemuze rict ani jedno spatne slovo. To je vse, co jsem k tomu chtel rict...
6.28, 14. 1. 2008, odpovědětPro Slovák: Cau v těch 9000,- mas i klinovy remen s kladkama, nebo jen rozvody???
20.35, 13. 1. 2008, odpovědětA mohl by jsi se prosím zeptat jaké znacky je ten rozvodak a kladky co ti tam daji? byl bys hodnej, diky
20.37, 13. 1. 2008, odpovědětNora za tu cenu kupim u teba tie rozvody.
20.57, 13. 1. 2008, odpovědětKdyž servis umí h@vno a nevydělá si prací, musí vodrbat zákazníky na předražených dílech.
21.07, 13. 1. 2008, odpovědětPro kejml: to je docela sporny co jsi napsal, nejak jsem to nepochopil. Ale kdyz on pise ze mu to daji za 9000,- ale pak 7 hodin prace po 450,- kc coz je docela ranec.
21.24, 13. 1. 2008, odpovědětPokusím se vyjádřit naprosto jasně: Nehodlám živit překupníky dílů v autoservisech. Prodávat díly za víc, než je kupují považuji za nemravné. Ochotně zaplatím za odbornou práci, ale ne za šmelení s ND. Notabene když to navíc neumí... PS: můj servis mi dává díly za nákupní ceny :)
21.31, 13. 1. 2008, odpovědětZapomněl jsem dodat, že můj servis nevlastní pako, co koupí rozvodovou sadu za 9.
21.38, 13. 1. 2008, odpovědětKdyž potřebuju dobrý ceny tak si to dovezu z it.a dostanu se ještě na lepší ceny ale nedostanu se tam každý měsíc.
21.28, 13. 1. 2008, odpovědětTřeba řemeny to jsou buď Dyco,Continental a kladky SNR, mívám i originální díly se znakama koncernu Fiat i orig balení za výborný ceny.Třeba známímu C5 odešla ř.j. hydrauliky v Citronu mu řekli za novou 27000kč a v it. nová 12000kč.A proto je unás všechno drahý.
22.17, 13. 1. 2008, odpovědětPro kejml: a kolik si tam vemou za hodinu práce?
22.19, 13. 1. 2008, odpovědětPodle mě nemá cenu se tady přít o kravinách. Origo kladky z fabryky (napínací vodící) jsou INA nebo Litens. Pokud sáhnete po těchto značkách dostanete naproso stejnou kvalitu dílů jako u Origo dílů Alfa Romeo, ale to už se tu nekolikrát probíralo. Exponovaných dílů made in Italy je na Alfě výrazně méně než by se u Italského auta dalo čekat.
22.28, 13. 1. 2008, odpovědětPodle me ty servisi hodne ziji z tech náhradních dílů, než jen z té práce. A ono v dnešní době vybavit dobre autoservis neni nic jednoduchyho, vim to z vlastni zkusenosti. Samozrejme ze lepsim znamym dam taky veci za nakupku. Ale tohle je proste sporny. To mas tak jako s pneumatikami, Barumka jeste tak pred 7 rokama kontrolovala, jestli dodrzujes jejich prodejni ceny pneumatik, a kde jsme dneska, na internetu je plno obchodů s pneumatikami, ktere jsou prakticky za nakupni ceny pneuservisu, pak si je nekdo na netu koupi a chce aby mu je v pneuservisu prezuli a to je podle me spis sprosty, to je jako kdybys sel ke kadernikovi a nesl si sebou vsechny ty sracky na hlavu. Myslim si ze do budoucna ten net taky moc dobre nepojede, protoze velkosklady pneumatik vemou zpet pouze tolik pneu co jsi od nich nakoupil, kdyz je vic tak uz za ne musi pneuservis platit. Ale to jsem trochu odesel od tematu. Ale podle me to nemravny neni. Pro me je spis nemravny to, kdyz si nejmenovany znackovy autoservis Fiat veme za napojeni auta 400,- a pritom se mu nepovede auto ani napojit. S tim mam taky zkusenost.
22.32, 13. 1. 2008, odpovědětPro ksautoservis: 350 vč. DPH. Vybavit kvalitně autoservis určitě není levné. Jen nepodporuji zlatokopy, kteří si myslí, že to za měsíc budou mít zpátky. S těmi pneumatikami máš pravdu, ale stejně nechápu vykyslý xichty v pneuservisech. Je to chyba v pneuservisech, že dopustí, aby si lidi vozili svoje gumy. Já potřebuju gumy jednou za 3 roky, tak ať mě nikdo netvrdí, že si ten pneuservis nedokáže sjednat lepší podmínky. Je to ve většině případů jenom o lenosti a hlouposti konkrétních lidí.
22.49, 13. 1. 2008, odpovědětsorry za OT
22.50, 13. 1. 2008, odpovědětkejml: Náhodou sem navšívil stránky týkající se alfin a co se nestalo? na to jak jsem klidná povaha, tak si mě dokázal docela slušně vytočit jen tím co si tady během diskuse napsal . poprosil bych tě o to aby sis celou diskusi přečetl odshora až dolů a popřípadě se zamyslel nad svými příspěvky. Najdi mi jedinej servis kde dávají do jimi opravovaných aut náhradní díly za jejich nákupní cenu a přijedu za tebou a na místě se ti omluvím za to, že sem se tě snažil nařknout z toho, že si lehkomyslný, nožná malinko zakomplexovanej rejpal co spolkl všechnu moudrost světa. to jak seš schopnej tady napsat, že servis umí hovno a musí to dohánět na předražených dílech je obdivuhodný, potažmo na jednu výchovnou facku. vím, že to co ti tady píšu si asi k srdci nevezmeš, ale pokus se jednou napsat něco oduševnělejšího než blábol o ND za nákupku, hodnej kluka co má 12 let a vytahuje se před kamarádama ve škole. měj se a čus.
23.54, 13. 1. 2008, odpovědětTak ja nevim jestli se dokazou zrovna v pneuservisech sehnat lepsi podminky kdyz pri nasmlouvanym odberu pneu. coz je 1000 kusů je rabat napr 45% + nejaky procento za tu predobednavku na michelin, kleber atd, coz jsou ceny na internetovych serverech. A za ty xichty se ani nedivim, jelikoz dnesni doba je uspechana, tzn. potrebujes lidi aby to bylo co nejrychleji prezuty, jim zaplatit atd. a ted vybaveni, ktery se opotrebovava, vazne az zase takovej zlatej dul to neni, pokud nechces ojebavat zamestnance. A pracovat s kvalitnim naradim. A takovej zlatej dul to neni, kdyz si vemes jen tu diagnostiku, kde platis treba jenom 30000,- rocne za software atd. Nic neni jednoduchy. Nechci se tu nejak dohadovat. Jen si myslim ze z tech dilu v konecne fazi stejne moc ty mensi servisi nemaji.
23.15, 13. 1. 2008, odpovědětKdyž je to taková charita, tak nevím, proč to dělaj. Jak mi říkal můj první šéf: Kdyby ses, vole, líp učil, mohls tu sedět místo mě. Takže asi tak.
23.33, 13. 1. 2008, odpovědět:-) jn. to mas taky pravdu.
23.34, 13. 1. 2008, odpovědětkejml: Náhodou sem navšívil stránky týkající se alfin a co se nestalo? na to jak jsem klidná povaha, tak si mě dokázal docela slušně vytočit jen tím co si tady během diskuse napsal . poprosil bych tě o to aby sis celou diskusi přečetl odshora až dolů a popřípadě se zamyslel nad svými příspěvky. Najdi mi jedinej servis kde dávají do jimi opravovaných aut náhradní díly za jejich nákupní cenu a přijedu za tebou a na místě se ti omluvím za to, že sem se tě snažil nařknout z toho, že si lehkomyslný, nožná malinko zakomplexovanej rejpal co spolkl všechnu moudrost světa. to jak seš schopnej tady napsat, že servis umí hovno a musí to dohánět na předražených dílech je obdivuhodný, potažmo na jednu výchovnou facku. vím, že to co ti tady píšu si asi k srdci nevezmeš, ale pokus se jednou napsat něco oduševnělejšího než blábol o ND za nákupku, hodnej kluka co má 12 let a vytahuje se před kamarádama ve škole. měj se a čus.
0.01, 14. 1. 2008, odpovědětProcházka, eskimák nebo kdo vlastně jsi: Škoda jen, žes sem zavítal pouze náhodou. Kdybys byl pravidelný čtenář mých příspěvků, tak by sis zjistil mojí adresu a pokusil by ses mi rozbít držku.
0.34, 14. 1. 2008, odpovědětTak tak, kdybys byl pravidelný čtenář klubů, kde Kejml vystupuje, už by ti to ani nepřišlo:c), prostě píše co na srdci to na jazyku, ikdyž občas to malinko přežene
7.15, 14. 1. 2008, odpovědětto:11.161.broadband3.iol.cz "chce aby mu je v pneuservisu prezuli a to je podle me spis sprosty"a to sa ti nezda sprosty ze na netu to zozeniem o 80% lacnejsie. Nie je to az velka marza obchodnika? To: Kejml suhlasim s tebou ze niektore servisi maju nehorazne ceny za nahradne diely Pr. menil som spojkovu sadu od valea v znackovom fiat servise na slovensku mi ju ponukly za 18200 + praca a 30 km dalej v madarsku som to zohnal za 7200Sk co je viac ako 100% tak to je zdieranie To: Slovak aka je znacka tych rozvodou co ti tam namontovali ? Ta cena prace 1 hod/450 kc sa mi zda velmi slusna u vas v cechach ma fiat zjavne lepsie ceny.
13.12, 28. 1. 2008, odpovědětNikde na netu jsem to o 80%levnejsi nevidel. Jinak ber to takhle, pneuservis je sezonni zalezitost, tak jako treba horska strediska. Ty si taky museji ''nacpat kapsi'' kdyz se lyzuje.
14.27, 28. 1. 2008, odpovědětNo možno u Vás to s cenami nieje až také zlé u nás (aj ked nie všade) sa pokúšaju zarobiť čo najviac. Som ochotný rešpektovať maržu obchodníka na úrovni takých cca 25% ak ma viac ako si to ja viem zohnať tak sa obrátim inde (net,dovoz)
17.31, 28. 1. 2008, odpovědětProcházka: Ono to ale není ani tak jak píšeš Ty. Jistě chápu, že autorizovaný servis nějakou tu přirážku na ND mít musí, ALE ať mi někdo vysvětlí ten rozdíl v ceně za kterou mi jí prodal NORA (2200,-) a za kolik mi jí chtěli prodat ve FIATu (8200,-)+ práce cca 400Kč !! Jednalo se o tu samou váhu Bosch se stejným v.č. a ve stejné origo krabičce.
10.54, 29. 1. 2008, odpovědět