Ahojte!!! Pri vymene ziaroviek v tachometri, som odpojil konektory od tachometra, dal nové ziarovky. Ked som ho dal naspat a nastartoval, zacala mi svietit cervena kontrolka airbagu. Hned na to som menil aj predne platnicky a po vymene mi zacala svietit aj kontrolka optr. oblozenia. Za radu vopred dakujem!!!
14.21, 17. 1. 2008, odpovědětpokud dělaš něco takovýho a nemáš odpojenou baterku...tak po přerušení obvodu se ti to bohužel rozsvítí...budeš muset na diagnostiku vymazat paměť závad....
20.15, 17. 1. 2008, odpovědětHovadina...staci otocit klucik v zapalovani do polohy "0" (alebo ho jednoducho vytiahnut,aby si ho nahodou neprepol do inej polohy).
8.18, 18. 1. 2008, odpověděthovadina??pokud se dělaá něco s elktrickou výbavou, odpojuje se baterka i v servisu....a i kdyby né,tak radši si ten jeden kontakt odpojím...vlastní zkušenost, vždycky když sem něco dělal s autem a baterka byla v kontaktu s autem,tak to pak hlásilo závadu i při vytáhnutým klíčku...pravda bylo to sice na Fiatu,ale ža by byl na tom jinak než Alfa??se mi věřit nechce když je to koncern... :o)
9.26, 18. 1. 2008, odpovědětKeď prepneš kľúč v spínacej skrinke do polohy "0" (STOP) sú všetky spotrebiče odpojené (napr. svetlá, rádio, osvetlenie prístrojovky, atď.). Predtým som mal 156 1.9JTD (77kw), teraz mám 156 2.4JTD SW a XY-krát som mal odpojené budíky a NIKDY som neodpájal baterku a NIKDY mi potom nehlásilo žiadnu závadu. Snáď si nemyslíš, že pri akejkoľvek prkotine, ktorá sa ti pos..ie na elektrike, tak budeš odpájať baterku??? Chcel by som ťa potom vidieť ako niekoľkokrát za týždeň vymieňaš žiarovky vo svetlách, interiéry, atď. Už máš určite niekoľkokrát vymieňanú matku na baterke z toľkého povolovania a priťahovania, však? Takže asi tak. Zdar a silu a nech nam to jazdi. ;o)
12.48, 18. 1. 2008, odpovědětno teda jestli ty tolikrát měníš žárovky, tak to mě poser :o)...s takovejma věcma já teda problémy nemám....
21.26, 18. 1. 2008, odpovědětzdarec potřebuju taky vyměnit podsvícení v rychloměru, je tam asi prasklá žárovka ... jak jsi to rozdělával???? a co tam je za žárovku??
18.36, 6. 2. 2008, odpovědětHore v budíku je jeden kríž.šrób, ten odtiahneš a vytiahneš rámik, povolíš ďalšie dva na spodu, ktoré držia budík. Vytiahneš budík, odpojíš 2 konektory a je vonku. Najlepší prístup k žiarovkám je, keď dáš preč plastový kryt na zadnej strane budíka. Inak je to otázka 10 - 15 minút.
18.49, 6. 2. 2008, odpovědětnemusíš nic kupovat ve fiatě-v každým normálním autoobchodě mají úplně ty stejný a stojí taky 5 Kč a nemusíš nic letovat. a když vytáhneš klíček nemusíš odpojovat ani baterku!!!!!!
8.13, 7. 2. 2008, odpovědětPoužiješ tam obyčajnú 1,2 Watt - ovú žiarovku za 5 Kč, žiadna letovacia drahá tam nejde, jednoducho vytiahneš a nasunieš novú!!!
22.56, 7. 2. 2008, odpovědětInak do veľkých budíkov (tachometer a otáčkomer) a malých budíkov(teplomer, hodiny, stav paliva) sú všetky žiarovky rovnaké 1,2 w. Cena jednej je cca 7,- Sk, takže 5 Kč.
22.59, 7. 2. 2008, odpovědětmilhaus ma pravdu, pokial si vytiahol konektory od tachometra a nedpojil bateriu tak je to normalne a musis si nechat vymazat chybove kody diagnostikou. Samozrejme pri beznych vymenach ziaroviek v interiery alebo svetiel bateriu neodpajas.
9.51, 9. 2. 2008, odpovědět