Od spodu zatahuje dobře ale kolem 2500ot na chvili přestane jet a po překročení těchto otaček je to zase v pohodě.Nevim jak to ma jet normalně(s jinou 2.4 jsem nejel),ale takhle určitě ne. Ještě se někdy stavá, že se při prudký akceleraci rozsvítí kontrolka vstřiku a po ubrání zase zhasne.Diky za rady.
22.30, 18. 1. 2008, odpovědětAhoj mám stejný typ AR a okolo 2000ot. při mírně sešlápnutém plynu mi to cuká, jináč normál.
4.46, 19. 1. 2008, odpovědětMáš ten isty problem ako v príspevku "od 3000 netaha", to že ti to robi pri nižšich otačkach je asi v tom že 1,9 a 2,4 maju ine prevodové pomery. Ale tento vikend som bol s tym chalanom čo už toto riešil a presne mi povedal kde je pravdepodobne zahada. Tak že na turbe je neaké tiahlo ktore v zavislosti od otačok meni geometriu lopatiek(ako u motorov TDI), no a pri rozbehu (male otacky) mas tiahlo v jednej krajnej polohe, a ked tomu pridaš povedzme na 3 tis tak by sa to tiahlo malo dostat do druhej krajnej polohy a ked že to ma svoje roky tak sa to sem tam pridrha, čim sa nezmeni geometria lopatiek, potom turbo dava menši plniaci tlak ako auto potrebuje (na dane otačky motoru) čo počitač vyhodnotí ako poruchu. Zapne sa ti vstrek a auto netaha poriadne až dokedy nezhasne. Ti bud rad že ti ide ako ide, lebo mi sme mali požičanu od kamoša 156 1,9JTD, išli sme na nej do nemecka a naspat som šiel na Fiate uno 1,4i a ja som sa musel čurákovať max 90 - 100 aby som im stále neutekal... A jemu ten vstrek nezhasol niekedy ani po 50 km cesty
20.27, 20. 1. 2008, odpovědětMam taky naftu 2.4 jtd a podle mě to dělá váha vzduchu já jí měnil tedkon a dal jsem tam levnější a pocukává v tahu taky kupte bosche a mělo by bejt po problémech!!a ta kontrolkaa vstřiku muže být vadné čidlo prutoku
19.57, 31. 1. 2008, odpovědětJá mám 1.6 TS a dělá mi to přesně co popsal Luban. 2500-3000 něky když to jen lechtám tak to ztratí výkon. Musím lehce přidat plyn a jede nádherně. Nepocukává jen ten problém se snížením výkonu mezi 2500-3000 otáček. Asi to v turbu nebude já ho nemám. Na diagnostice jsem to měl bez závady.
22.31, 31. 1. 2008, odpovědětChlapy,je to skoro tak jak píše Ivan...Jen ten plnící tlak nevyhodnocuje čidlo na sání jako nižšší,ale naopak - vyšší...Totiž v poloze lopatek pro malé otáčky tlačí turbo co nejvíc,aby Vám alfínky pěkně vrčely od spodu a v případě vyšších otáček je potřeba výkon turba zregulovat a proto jsou lopatky pootočeny a turbo plní míň..Myslím že máš několik variant na výběr - zasviněné lopatky turba,špatný snímač tlaku na sání,špatný ventil ovládající naklápění lopatek..viděl bych to na to zasviněný turbo..
7.36, 15. 8. 2008, odpovědětSevas chlapy, potreboval by som poradit s tym turbom a tiahlom. bohuzial nemam cas sa s tym vsetkym hrat aj ked najradsej by som nerobil nic len sa v mojej alfinke vrtal. Moze niekto poradit co s tym treba robit? uz sa to niekou podarilo opravit? alebo mi neostava nic ine len kazdy vikend precistit jednu suciastku na turbo sustave? Dakujem za hocico:)
9.41, 15. 8. 2008, odpovědětmne to robilo praskla hadica od intercool na sanie potom tie spynave lopatky skus to rozhybat srobovakom na to tiahlo zatlac musi ist lahucko ak trochu zadrhava tak v tom je problem skus nic za to nedas
19.42, 29. 5. 2009, odpovědět