škoda!!! lebo sa mi páči, ale tie neskutočné investície (prevodovka, zotrvák, nápravy, atd atd) do nej ma nútia ju predať :-(
22.28, 22. 1. 2008, odpovědětA to mas aku alfu? Kolko ma najzdne atd.?
2.05, 23. 1. 2008, odpovědětTo sou furt nářky oničem! nechceš měnit díly na nápravě? Kup si menší kola a vysoký gumy, když ti to vadí! Setrvák sem viděl v prdeli minulej tejden i na volvu V70. A kámošoj se u sharanu během půl roku už potřetí roztrhla převodovka, takže byl 3x na odtah.. Co si chceš koupit? Není moc z čeho vybírat. Za cenu, že ti MOŽNÁ něco vydrží víc budeš jezdit v autě, který ti nepřinese žádný potěšení! U alfy tě těší alespoň jízdní vlastnosti, vzhled....ale co u jinejch? Neříkám, že sou pěkný jenom alfy, ale alfa je alfa...
6.43, 23. 1. 2008, odpovědětPro pořádek: Osobně mám Alfu 156 2,4 od roku 1998 a najezdil jsem přes 250 tis. Údržba v servisu a pouze výměna opotřebených dílů úměrně km. Spojka 180 tis, tlumiče 120 tis, řízení 220 tis, čepy v nápravách postupně 180-220 tis. Výfuk originál! Brzdy nevím, bylo to při pravidelných kontrolách dle servisky... Alfa mne nikdy nezklamala
7.10, 23. 1. 2008, odpovědětDvouhmotový setrváky se mají měnit u každýho auta při výměně spojky, nebo Valeo má teď nějakou náhražku že se namontuje normální setrvák a je tam jinačí spojka, která nahrazuje setrvák. Je to levnější a při další výměně se nemusí měnit setrvák. Ale jak se to chová na autě, tak to nevím.
12.50, 23. 1. 2008, odpovědětsklamaný alfonz: Reves ty tu jak maly chlapec za tie prachy co by si si kupil VW alebo BMV na to uz nemas a tunovaneho percedesa som nevidel Tak bud rad ze ti ten zadok vozis na perfektnom aute ja hovorim ze je to auto NA BALENIE BAB SKLOP SEDADLA A TRTKAJ KOLKO MOZES
19.02, 23. 1. 2008, odpovědět