zdravim. potreboval bych trochu poradit se systemem variabilniho sani u 2.0TS. mam dojem, ze mi to nefunguje. je zmena delky sac. potrubi vazana jen na otacky motoru, nebo se to ridi jeste podle dalsich vstupu? kdyz zkousim na neutral pridavat plyn ten podtlakovy regulator se vubec nehybe. mohl by to nekdo zkusit u svyho stroje? regulator je u 2.0TS hned vedle nadobky kapaliny pro posilovac rizeni. cerny, kulaty, shora do nej vede hadicka + el. kabel. vespod z regulatoru vede tycka ktera se ma posunovat nohoru -dolu a ovladat pres vahadlo pohyblive saci kanaly. dik za vsechno info.
17.06, 23. 1. 2008, odpověděttak jak?
22.06, 23. 1. 2008, odpovědětkoukam, ze otevrit kapotu neni jen tak.
13.06, 24. 1. 2008, odpovědětNa volnoběh poznáš ho... Musel by si na to píchnot diasg a koukat jestli se to má otevírat. Nejspíš se to používá v závislosti na otáčkách a zatížení motoru a to bez kvaltu neprozkoumáš.
17.51, 24. 1. 2008, odpovědětDomníval jsem se že 156 má pouze variabilní časování (natáčení vačky v závislosti na otáčkách /tlakem oleje/ motoru)
21.03, 24. 1. 2008, odpovědět