zdrawim vas,mam dotaz,mam nejspis praskly tesneni na klikovce,na alfe2,4 sw kape mi olej asi tak ve dvou sekundovych intervalech proste kap....kap a to motor bezi na volnobech,chci se zeptat jesli je s tim mozne ujet cca 30km do servisu.nikdo mi to poradne nedokaze vysvetlit,zbyvate jen vy,diky miras
20.26, 24. 1. 2008, odpovědětPokud máš v háji gufero na klice,dá se dojet do servisu. Ale musíš si kontrolovat hladinu oleje.A to i za cenu že ho budeš každou chvilku cestou kontrolovat. Gufero ale spíše prolíná než takto kape. Možná jde o únik z jiných míst. Ideální je samozřejmě odtah.Pokud si budeš kontrolovat hladinu oleje nic nehrozí, v opačném případě ZADŘEŠ !!! Abych nezapoměl, podívej se jak moc to teče při zvýšených otáčkách. Pokud to vyloženě poteče, v žádným případě nikam nejezdi. Za pár stovek metrů bys měl po motoru.
21.03, 24. 1. 2008, odpovědětdiky moc,jelikoz mam na alfe uz 3 turbo a 2 vanu,tak to odtahnu,koukal jsem ted na to a pri vetsich otackach cca2300 to vylozene chcije,tak ze zitra odtahuju.jinak alfam zdar a silu
21.08, 24. 1. 2008, odpovědětja som mal to iste a tieklo to az zhora-tesnenie veka ventilov bolo v haji a tiez to s plynom chcalo viac a viac oleja, len bacha lebo mne raz prasklo od strany vstrekovacov a druhy raz na pravom spodnom rohu pri turbe....
21.13, 24. 1. 2008, odpovědětinak, Ar ma pravdeu gufero skor len tak okapava a to mas len vlhky spoj prevodovky a motoru-ten pleech uuplne dole ked to kape je to motor
21.14, 24. 1. 2008, odpovědětMam to same a pritom gufera nova,takze to jde na reklamaci.
11.02, 25. 1. 2008, odpovědět