Chalani pri 2000otá.alebo do kopca mi to začne poriadne dymyt.Zacalo mi to len dnes.Asi tyzden mi blika kontrolka zhavenia po nastartovani ,asi zlá sviečka.Môže to byť aj koli tomu
17.57, 1. 2. 2008, odpovědětkontrolka - nejaký žhavič.....dym- asi váha vzduchu ...skús ju odpojiť , jazdí bez nej a keď nebude dymiť tak by to mala byť tá váha ...zrejme je teraz aj lenivé hlavne do kopca ???? váha nejakých 2500 Sk Bosch ....ináč je tu na to kopa reakcii
22.08, 1. 2. 2008, odpovědětahoj.koureni muze zpusobit praskla hadice od turba..nekolikrat mi na alfach praskla
9.27, 2. 2. 2008, odpovědětAuto lenive nieje ide dobre ale ten dym pri vyšších otáčkach je strašný.
9.40, 2. 2. 2008, odpovědětZdar mám stejný problem u 1,9 JTD,zatim jsem ještě nepřišel na to čím to zkusím tu váhu a hadici
12.28, 2. 2. 2008, odpovědětmam podobny problem s 2.4 jtd 100 kw.99r full vybava v koži.na dialnici mi odišlo turbo.repasovat sa nedalo bolo na kasu.je tam vyrabane (poskladane) turbo za 8000 sk.po vymene turba to dymylo strasne (cierny dym),teraz po tyzdni uz len po dupnuti na plyn pri 2000-3000 ot.predtym isla ako raketa teraz je leniva a dymí.je to vaha vzduchu?
11.48, 23. 3. 2008, odpovědětTaky jsem měl ten problém a mám. Ztráta výkonu a dým, černý. Našel jsem prasklou hadici od turba, zak jsem ji přelepil a drží fest. Ten dým je ale stále. Ani ne tak v tahu, jako při řazení a při jetí na stejné otáčky. Když na to malinko šlápnu, jakoby se zakucká, pořádně si zadymý a pak se rozjede. Výkon řekl bych dobrý, jen dymý. Žádnou netěsnost jsem nenašel, ale jse malinko dým i z toho co je před motorem, vede k tomu kovová trubka omotaná azbestem. Ta plechová věc, podtlak či co. Nevím jak se to jmenuje. Mám 2,4 JTD
19.05, 31. 3. 2008, odpovědětHodně kouře = málo vzduchu,hodně nafty..Začal bych hadicema od turba,já měl na 166ce 103kw taky prasklou a pěkně v posledním ohybu před motorem a ještě hezky zespoda,aby se to líp hledalo.Nová stála 900,- a autíko je pračka vzduchu..
14.02, 26. 3. 2008, odpovědětskuste sa pozriet aj na map senzor, zviknu byt zanesene sadzou[je zozadu v sacom potrubi],ked bude spinave cistite len v tech.benzine a nic donho nestrkajte,lebo to dojebete,len vymit.Na mojom bol tento problem....
14.11, 6. 4. 2008, odpovědětaky senzor??
19.54, 7. 4. 2008, odpovědětMap senzor,ale kuchynskym jazykom tomu hovoria senzor tlaku turba v sacom potrubi.Podla jeho udajov ti riadi pc el-pneumaticky ventil,ktory riadi tlak turba..Ale to je jedn ohlavne si ho vyber a vymi,ked je spinave
19.56, 8. 4. 2008, odpověděta kde presne sa nachádza?? ma ho aj 77kw jtd??
20.08, 8. 4. 2008, odpovědětja v sacom potruby namontovanom na hlave valca zozadu t.j. ked sa pozerame na motor zpredu[stojime pred autom],tak by malo byt na zadnej strane myslim ako je predne okno auta.zhruba v strede sacieho potrubia,drzi ho jeden srob torx,a ide nanho kabel s dvoma kontaktmi asi.Prezrite cele hlinikove sacie potrubie dokladne a urcite ho najdete ono nieje az take male.....
17.15, 9. 4. 2008, odpověděttomas to ovladanie nie je u 2.4 jtd 100 kw-tam je mechanicke riadenie sa mi zda ze sa to uz tu pisalo.el. je u 2.4 jtd 103kw .a inych neviem ktorych.
11.19, 3. 5. 2008, odpovědětTo čidlo je i na 100kW motoru. Řídí to množství paliva vůdči tlaku vzduchu. Vedou k němu 3 dráty. Dva napájecí a jeden řídící. Měklo by tam jít 5V. Jestli to tam nejde tak to máš smůlu. Já jsem kvůli tomu měnil řídící jednotku. Ale to nebude Tvůj problém
2.15, 6. 5. 2008, odpovědět