PROSÍM O RADU. Přeju všem pěknej večer, dnes jsem si přivezl mojí 156 V6 24V po výměně vodní pumpy a rozvodů, ale auto jde už pouze ve volnoběžných otáčkách. Nejde přidat pedálem a otáčky se pohupují na spodní hranici.Když odpojím váhu vzduchu, tak motor zhasne, proto si myslím, že váhou vzduchu to nebude a hlavně před opravou vše fungovalo. Auto má alarm a byla odpojena autobaterie, tak jsem si myslel, že by to mohlo být tím, ale ani po přiložení čipového klíče se nic nemění. Jsem z toho už úplně hotovej, poslední peníze jsem dal za opravu. Děkuji za všechny rady. Dansebera@centrum.cz Telefon:602262241
0.02, 7. 2. 2008, odpovědětA jak sis jí přivezl, když jede jen na volnoběh?
9.36, 7. 2. 2008, odpovědětJá jí tam dovezl ještě v pohodě, všechno chodilo, ale baterka nedrží kapacitu a než se k práci na mojí 156 dostal, tak byla mrtvá. Proto mě napadlo, jestli to nemůže být imobilizér. Tak jsem si donesl klíč od lalarmu, ale žádná změna.
10.30, 7. 2. 2008, odpovědětAhoj,jdi za těma "borcema" co ti dělali ty rozvody ať to dají zase do kupy ....
10.27, 7. 2. 2008, odpovědětOn mi říká, že když to konečně natočil, tak už musel nas dílnu ject na volnoběh. Nevím, ale myslím si , že kdyby byly přesazeny jinak rozvody, tak by stejně musely jít přidat pedálem otáčky. Ne?
10.33, 7. 2. 2008, odpovědětTo je úplne jednoduché vysvetlenie, ked videl že sa tomu absolutne nerozumieš tak ti povedal to čo potreboval, skratka zistil že ta oklame... Zaplatené má tak čo.
12.06, 7. 2. 2008, odpovědětna 99% je špatně nastavenej rozvod. Já bych to reklamoval!!!
12.11, 7. 2. 2008, odpovědětNo to pochybuju že by kvůli špatně nastavenýmu rozvodu auto šlo jen na volnoběh.Spíš neotvírá škrticí klapka,nebo tak něco.Hledal bych proč neotvírá - může bejt někde vypadlej konektor od ovládání plynu atd.To může bejt spoustou věcí,ale první bych se zaměřil na tohle.
18.36, 7. 2. 2008, odpovědětDěkuji Vám všem za různé rady. Nakonec stačilo jen připojit na autotester BOSCH a vymazat paměť závad.
22.46, 9. 2. 2008, odpovědět