Zdravim vetkych ALFISTOV.potrebujem od vas pomoc.prehadzoval som semering na klukovici,preto som mal zhodenu prevodovku.prosim vas pomožte mi ako ovdusnit SPOJKU,lebo hydraolika je priamo na ložisku a nieje tam ovdusnovaci ventil.....PROSIM
16.18, 11. 2. 2008, odpovědětJá myslel,že o autech víš všechno:D.Ale víš jak,je to vcelku jednoduchý a ejště ti jednu radu můžu dát.Připojíš odvzdušňovací hadičku hadičku kterou dáš do skleničky s kapalinou,šlápneš na spojku,vytáhneš závlačku pak povytáhneš i celou hadičku,pak spojku uvolníš,zatlačíš hadičku,dáš závlačku,šlápneš,vyndáš závlačku,povytáhneš hadičku a tak pořád dokola..
18.48, 11. 2. 2008, odpovědětDakujem :o) nikto nie je dokonaly...... xaxa, ale prisiel som nakoniec na to :o)akurat sa mi to potvrdilo :-) už som to vcera ovzdusnil :o) Som rad že existuje tento web,lebo je asi jediny na urovni v cesko-slovenskych sttrankax.A je proste na Urovni... taq Dik
7.33, 12. 2. 2008, odpovědětA su tu super ludia :o)
7.33, 12. 2. 2008, odpovědětJe mozne ze sa spojka ovzdusnuje sama?Ja som menil u poslednu hadicku pred pracovnym valcom a nic som neovzdusnoval.Naslapal som a ide.
19.23, 12. 2. 2008, odpovědětNe,neodvzdušní se sama,to je blbost
21.36, 13. 2. 2008, odpovědětteraz sa chystam menit spojku, tak chcem vediet ci je tento sposob odvzdusnenia zaruceny. v servise mi povedali ze na to treba specialny pripravok na odvzdusnenie.
21.08, 13. 2. 2008, odpovědětJo,funguje to,jen jsem to asi popsal trochu nepřesně.Takže na pracovním válci (to je ten na převodovce) je vývod na odvzdušňovací hadičku.Tam připojíš hadičku a ponoříš jí do skleničky s brzdovou kapalinou.Pak když se koukneš na přívodní hadici do toho válce,uvidíš takovou závlačku.No a když tu závlačku vytáhneš a zatáhneš za tu hadičku,tak je to to samý jako by jsi povolil klasickej odvzdušňovací šroub.Takže postup je jasnej - někdo šlápne na spojku,ty povytáhneš závlačku a zatáhneš za tu hadičku - uvidíš jak ti do skleničky jde vzduch.Pak tu hadičku zase zatlačíš zpátky,nasadíš závlačku do původní polohy,kolega opět našlape spojku a bude na ní stát,ty povytáhneš závlačku,zatáhneš za hadičku atd....Je to pořád dokola,tak snad to chápeš:D
21.42, 13. 2. 2008, odpovědětNo to nevím,co je v těch servisech za hovada.To bych chtěl vědět,na co budou za chvíli potřebovat speciální přípravek.Přitom k odvzdušnění ti stačí obyčejnej šroubovák nebo kleštičky a ruce,to je celý.
21.45, 13. 2. 2008, odpovědětto ovzdusnenie funguje presne etaq ako pise STRAWBERRY156..len treba trosku trpezlivosti :o)inaq ide vse uplne normal.....inaq suu 2 typy pracovnych valcov..možno tam mas ovzdusnovaci ventil na prac.valci,alebo tam ten ventilcek nemas a mas tam iba vyvod na hadicku,kt sa použ pri ovzdusnovani......
8.53, 15. 2. 2008, odpovědětJasne ze servisaci trepu hluposti aby vsetkych nalakali a aby si potom dali radsej auto do servisu.
14.21, 17. 2. 2008, odpovědět