Ahoj příznivci Alfy, potřeboval bych pár informací k Alfě 156 2.4JTD. Budu rád, když se někdo vyjádří nebo poradí. Alfa mi začíná žhavit až 2-3 sekundy po zhasnutí všech kontrolek, takže čekám dost dlouho, cca 20 sekund po zapnutí klíčku, než můžu nastartovat. Je to normální? Když ji vytočím nad 3500 otáček a přeřadím na vyšší rychlostní stupen, tak se zadusí a několik vteřin trvá, než začne reagovat na plyn. Co s tím? Děkuju
14.19, 14. 2. 2008, odpovědětNo ked si prečítam aké problémi majú aj ostatný, tak navrhujem predat (benzinaky žerú olej v tom lepšom pripade - v tom horšom sa zadrú na kluke) vymlátené napravy (nie lacna zaležitost) diesle všeobecné problémy ako u inych dieslov, trošku problémy s turbom (naklápanie lopatiek. Tak že by som to zhodnotil že tie motory maju síce vykon ale nie vydrž, každý to má stočené... autá z rokom 98 - 00 sú na pokraji životnosti (hlavne benzíny) a to som čerpal z tohoto fora milý uživatelia... Na jednom foré bolo písané "Je dobré byt FANDA ZNAČKY ale nie je dobré aby to prerástlo k FANATIZMU" Tak že keby som chcel Alfu tak by asi nesmela byt staršia ako 2004, liat do motora olej každych 1000km si zdravý človek iba poklepe po čele...
15.27, 14. 2. 2008, odpovědětJe vidět, že tomu vůbec nerozumíš. 2.4 JTD z roku 1998 mají najeto maximálně do 120.000 km.
15.51, 14. 2. 2008, odpovědětOlej se neleje kazdejch 1000 km, mam osobne JTD 2,4 RV 2002 a mam najeto 176 tis. Osobne sjsem najel 48 tis. km za poslednich 7 mesicu. S autem zadnej problem, jenom jsem ted delal kompletni rozvody, se vsema kladkama atd... Jinak spotreba oleje je u me 5-7 dl na 10 tis. km, menim kazdejch 10-12 tis. km. Lepsi auto si nemuzu predstavit :-) No predstavi jo, ale ne mit za stejny penize. Alfam zdar!
15.59, 14. 2. 2008, odpověděto asi nemyslíš važne , že 120000km, vačšina aut je z dovozu kde tie auta majú 200000, pri predaji to samozrejme stočia, a ten čo prvykrat prihlasuje z toho ztočí tiež, a potom ten čo to predavá to dá ešte raz dole, takže vysledné km sú 250000 a viac pri roku vyroby 98
17.01, 14. 2. 2008, odpovědětKeby to co pises bola pravda tak vedsina motorov nie len v alfach su dost v biednom stave.A zrali a dymili by ako kurvi.Mozno si ty natrafil na smelinaka,alebo si nim ty tak to takto pises.
17.21, 14. 2. 2008, odpovědětTo cukání muže dělat váha vzduchu mam s tim taky trochu problémy zkuste jí vyměnit...
15.06, 15. 2. 2008, odpovědětBohužel mi nezbývá nic jiného než souhlasit s Lacim,jelikož když se jezdím dívat po bazoších,tak není zas takový problém natrefit na kousky s 90000Km na tacho,ale vzezření a opotřebení interiéru a celkově vypadá tak na 200 a k tomu melou,že majitelem byl starý pán proto tak málo Km.Obyčejně mají okolo 120000Km asi aby to nebylo tak okaté jinak by jim nejradši natočily 100Km a tvrdily,že to je funglovka.
18.17, 15. 2. 2008, odpovědětOplatí sa kupit alfu alebo nie? Ročník 00
14.12, 26. 3. 2010, odpovědětne .. obecne uz i ty 02 jtd (muj pripad, 300tis km) pausalne stoji za hovno.. o 2r starsi (tzn. klido 60tis km) na tom budou jeste hur.. cekam, ze nekdo spusti zvasty o tom, ze zalezi jak se choval min. majitel... obecne ted prodavane alfy jsou v prdeli.. on se k nim mohl chovat pekne.. ale pochybuju, ze nekdo udela GO (vsecho) za 50 60 70 az napr. 100klacku a pak ji proda za 60-80 (to je cca cena 00-02, jak kde..) Je problem v tom, ze dneska se oproti drivejsku vic jezdi.. pred 15-20ti lety.. bylo 10let stary auto s 100tis km normal, dneska se to nalita za 2-3 bez problemu a tak to vypada... 2000 muze mit kliido 300-400, a 17 majitelu..teda pardon cistopis a "nestocenych"127tis km :)
15.04, 28. 3. 2010, odpovědětTaky mi to prestavalo tahnout, prasklinka h hadici od turba....
19.59, 27. 3. 2010, odpovědětPočet nalítaných kilometrů se dá většinou zjistit z ŘJ a taktéž dodržený či nedodržený servisní interval.Rozumnej a chytrej člověk si nechá auto proklepnout a bud nejakou tu kačku obětovat za test a nebo pak koupit šrot anaříkat na zku.... Alfu. A kdyby to tak dělala většina, prodejci by si švindlovat a stáčet asi odpustili
16.55, 28. 3. 2010, odpovědětkdyž není stočená i jednotka, což už dneska umí každej vocas s nojbukem na parkovišti
22.26, 28. 3. 2010, odpovědětnebud blazon ak mas pripojku na diagnostiku tak chod do servisu ak nie aj tak chod oni ti to zmeraju a aspon vies v com to je v opacnom pripade este daco pokazís a bude to z tvojho vrecka
15.09, 29. 3. 2010, odpovědětporadte mi prosim va ssu tie alfy kazive 2,4jtd
21.29, 31. 3. 2012, odpovědětPodle mě určitě nejsou.Benzíny jdou srát při svyžnější jízdě asi 1ze tří. Já mám alfu 2 roky 156 2.4JTD 110kw a mám na ní najeto 250000km(to nepočítám ty stočené) a zatím že by prahlo po novém turbu nebo něčem podobném to bych neřekl, ale musíš se vžít do auta. zastudena polehku neštvát ji a nesmíš jak nějací magoři dojedou a auto s turbem hned zastaví z tahu vklidu dojed a pak zhasnout a pak myslím že ti vydrží i to turbo 500000tis jak nic
6.46, 1. 4. 2012, odpovědětNedávej debilní otázky. Je to na úrovni 3 třídy základní školy. Kup si Fóbii 1.2 htp a budeš KING OF ROAD
8.22, 1. 4. 2012, odpovědětPOTREBUJEM RADU...MAM ALFU 156,2,4JTD,KED SLAPNEM NA PLYN TAK MY TO STRASNE DYMI...A TEPLOTA SA MI POHYBUJE OD 90 DO 110 A NEMAM TAM TERMOSTAT.POMOZTE ...DAKAUJEM
15.16, 21. 4. 2012, odpovědět