ahij. mam 1,8 ts je tam nova vaha vzduchu ,svicky , sport filtr vycistena klapka novej variator nove rozvody a zda se me i pres to vsechno ze nekdy to auto proste nejede a nekdy si rikam to snad neni mozny jaki tahne a je ziva. kdyz jedu plinule ze studenym motorem tak se kolikrat stane a ucitim jak kdyby narost vykon a zacne byz zivejsi . tesko se to popisuje ale doufam ze me trochu rozumite. kdyz se zrovna nehce me prijde ze je i hlucnejsi a nema tah jakej jindy a jak kdyaby se dusila a do 3 tis otacek ani netahne a nejede az pak se trochu chytne dekuji
15.49, 15. 2. 2008, odpovědětTiez mam 1.8 a tiez mi po studenom starte po chvyli ozivne motor.Stne sa tak citlivejsina pedal plynu.To je tym ze sa motor kusok zohreje.Zhruba po 1 KM.
15.53, 15. 2. 2008, odpovědětno jo ale pak to treba chcipnu a nastartuju znova a je to tam jak na zacatku nechce se ji uz potom celou dobu
16.25, 15. 2. 2008, odpovědětJeště můžeš mít starou verzi firmware v řídící jednotce. To se mi projevovalo tím, že to po nastartování jelo dost mizerně, ale spíš se to projevovalo v létě při vyšších teplotách, než v zimě. Psal jsem tu o tom v samostatném vlákně, vyhledej si "firmware".
16.31, 15. 2. 2008, odpovědětMyslím, že toto je normální. Chvíli po nastartování je TS jakoby trochu gumovější, aspoň ten můj a další dva co znám. Ale zrychluje pěkně plynule, jen jakoby nejede tak dobře na kousek plynu a je ho potřeba přidat trošku víc.
16.28, 15. 2. 2008, odpovědětNo ja mam zase z mojej 1,8 TS taky pocit, ze niekedy sa jej chce a ide perfektne a niekedy sa jej proste nechce a je lenivsia aj hlucnejsia.. Neviem, cim to je, ale beriem to ako jej vlastnost :))))
19.12, 15. 2. 2008, odpovědětjo dobre ja to beru ale i pres to vsechno co jsem psal ze mam nove tak me porad k tomu nedrzi volnobeh a uz asi 1 rik a nevim co s tim a diagnostika nic neukazala me to fakt se..
14.18, 16. 2. 2008, odpovědětTeda nic proti, ale pro začátek bys mohl začít psát tak, aby se ty tvoje texty daly dekódovat. Když už chceš od někoho poradit, tak si to po sobě aspoň přečti. To že tě to sere Ti věříme, ale nebylo by špatný, kdybys problém popsal tak, aby Ti někdo mohl poradit i bez kříšťálové koule... Takže: Když se Ti zdá, že motor netáhne, spraví se to po zahřátí motoru, nebo to jede blbě furt? Klapku máš vyčištěnou pořádně, to znamená demontovanou ven z auta, rozebranou, pročištěnou? Diagnostikou myslíš co, projeli jste to osciloskopem, nebo jste jen vyčetli paměť závad z ECU? Můžeš mít třeba vadnou lambdu, na to vyčtením závad většinou nepřijdeš. Sportovní filtr je kůl, díky němu ale nejspíš motor řve o něco víc ze sání a hůř jede. Že Ti nejede do 3000 otáček, nejede jen na kousek plynu, nebo i na plnej plyn?
15.42, 16. 2. 2008, odpovědětludia nechcem sa robit chytry ,ale moj nazor na to že auto nedrži volnobeh-kolisaju otacky ,je taqy že podtlakovy system je netesny a prisava vzduch..co sa tyka "cukania"pri studenom motorea lebo ked aauto nejde do otacok a potom sa zobere,,by som povedal že je spinavy palivovy system..alebo pripchte vstrekovacie trysky...ak som nieco napisal zle taq ma prosim opravte :o)
19.54, 16. 2. 2008, odpověděta co takhle snimac polohy pedalu plynu? tohle to aspon dela me u 1,9
13.33, 17. 2. 2008, odpovědětno budu se snazit psat lip aby jsi rozumel ja spechal a vsiml jsem si toho az potom tak sorry. klapku jsem cistil na motoru komplet jsem ji nemel demontovanou . a mslis ze to muze byt lambda sondou ? ja ju mam vypojenou je asi v haji protoze se zaplou neni v nicem rozdil . lamnda ma cernou pripojku u motoru ze ? netahne to i kdyz mam pedal azt dole _ jede nerikam ze ne ale prijde me ze motor huci a neco mu v tom brani a pres 3000 otacek se opoznani chytne a zacne lepe tahnout.
11.55, 18. 2. 2008, odpovědětTeď z hlavy nevím, jakou barvu má lambda konektor, ale zda chodí jak má, odhalíš nejlíp osciloskopem, v nouzi i analogovým voltmetrem. Napětí se za jízdy musí měnit přibližně mezi 0 a 1V a změna do maxima musí být dostatečně rychlá. Nejlepší je ovšem zajet s tím za někým, kdo tomu rozumí. To, že motor hučí v nízkých točkách pod 3000 může být způsobeno tím sportovním filtrem, díky němuž motor řve víc ze sání. Nedokážu odhadnout, co znamená, když říkáš, že do 3000 nejede, to je dost subjektivní. Každopádně průběh krouťáku u 1.8TS je takový, že cca od 3000 otáček začíná "chytat špicu", takže je zřetelně cítit nárust výkonu.
20.55, 18. 2. 2008, odpověděta sport.filt motoru jako jen bere na vykonu ? jak to myslis ?
11.57, 18. 2. 2008, odpovědětNo ne že by přímo bral, ale imho prakticky nic nepřidá. V nízkých otáčkách spíš něco ubere, přestože se to jeví díky hlučnějšímu motoru, že naopak přidává. Podle mýho názoru je sportovní filtr typickej příklad leštěnýho prdu. Čili něco, co sice atraktivně vypadá, ale v praxi je to úplně na prd. Nicméně mezi tunery je to populární řešení, protože se to tváří jako hustej tuning a a dát si to na auto dokáže kdejaký pako, co ani neví, jak funguje motor. Ovšem zajet s tím na brzdu a porovnat stav před a po už raději nikdo nezkusí, aby nepřišel o iluze...
21.01, 18. 2. 2008, odpovědět