kolisaji me otacky to uz radsi ted resit nebudu ale kdyz se sklidni a je to v normalu tech 1000 na volnobeh a dam nahlas radio /se zesilovacem/ tak spadnou cca na 500 a vyhoupnou cca na 2000 a tak porad dokola stlumim radio a uklidni se to . chape te to nekdo ??? dik
18.11, 18. 2. 2008, odpovědětčau hele u alfy už mě nic nepřekvapuj protože tolik co mě slály a stojí opravy snad není možný,stále otáčky když ne to tak podvozek je to pořád dokola,furt jen peníze.
18.22, 18. 2. 2008, odpovědětDalši človek čo mu robí Alfa viac starostí ako radostí, aspon niekto to z tých Fanatizmom posadnutých ludí priznal !!! To že sa na vas niekto pozera s ineho auta ako je Alfa(vy si myslíte - namyslený magor v BMW) on vas lutuje pritom ake mate auto, ale aj na to vsetci časom prídu sami ... ked budu to ine auto raz mať!!!
18.49, 18. 2. 2008, odpovědětine auto?ved alfa je ine auto!nehovorim ved bmw je super,to nemoze spochibnovat ale alfa je zas o niecom inom!a nam ALFISTOM vyhovuje alfa!karoval som bmw,podvozok je super a motor tiez,ale mne jednoducho vyhovuje alfa,ako vsetkym odtadialto!COURE SPORTIVO!(nemislim si ze ine auta su zle!)
23.28, 18. 2. 2008, odpovědětJa som "štastný " že už mám ine auto, nebudem menovat značku , ale je to MPV, a tolko pohodlia čo poskytuje taketo auto vam neda ani jedno auto strednej triedy... Coure sportivo... dovidenia aj na to všetci časom prídu, za oceanom je to úplne bežne len tu si ludia myslia že potrebujú zavodiť...
18.59, 18. 2. 2008, odpovědětNazdarek, delalo m ito to same a pomohla vymena zesilovace, dokonce mi to i vic zralo, proste to pry nejak nestiha baterka nebo alternator, nevim nevyznam se v tom, ale pomohla vymena zesilovace za kvalitnejsi (bohuzel drazsi) a da to pokoj.
19.06, 18. 2. 2008, odpovědětnepotrebuju slyset co mas za auto ale poradit se ty chytraku jezdi si treba v trabantu je me to u prdele . az se ti vysere coz dela kazdy auto tak nebrec .
19.14, 18. 2. 2008, odpovědětNenapísal si ci ti to zacalo robit, ked si tam ten zosik dal .
19.21, 18. 2. 2008, odpovědětpre xxxxxxxxxxx co ho rozboli apendix---taka prihoda zo ziwota.. kamarat si kupil BMW e36 325td-85kw/116ps v rownakom case ako ja taliansku podla teba mrdku... wlastnim tuto mrdku nieco woiac ako rok a este ani raz ma nenexala niekde stat, zato kamarata uz nexala styri krat a nemohla ist po swojich... prvy krat urwany kardan...druhy krat w total w pcku spojka.... treti krat wstrekowacie cerpadlo-hodne mastna oprawa a ted preskocena rozwodowa retaz.... a ja zatial len termostat a chladic a vaha...ale podstata je w tom ze mne pri tychto zawadach auto chodilo a jemu nie.. tak ted mam twrdit ze BMW je total hnoj???? inak peace
19.22, 18. 2. 2008, odpovědětNech sa nečuduje E36 je stará hrča.....
19.27, 18. 2. 2008, odpovědětTie zesilovace maju vačšinou taky odber ako ked zapneš svetla cca150W (alternator dava 600w a viac), A keby to bolo niekde do skratu tak už by si nemal auto ale len holu karoseriu a kopu popolu
19.25, 18. 2. 2008, odpovědětzkus kapacitor.....Odběr proudu se sklidní. Kamarádovi normálně zhasínali světla,když vohulil muziku. Vypadalo to jako stroboskop. Dal kapacitor a ok..
23.13, 18. 2. 2008, odpovědětTím ovšem nevyřešil příčinu - tedy mizerné připojení napájení zesilovače. Kdyby raději natáhl pořádné kabely od baterie, samozřejmě od obou pólů, tak žádnej kapacitor (= v netuzerském jazyku kondenzátor) nepotřeboval. Jenže když se napájení natáhne kabelem průřezu zvonkovýho drátu a kostra se chytne někde pod hlavu šroubu na kastli, tak to pak tak vypadá a výrobci leštěných prdů s modrými ledkami, displeji a pozlacenými svorkami mají kšeft...
23.24, 18. 2. 2008, odpovědětOdkud je zes napájen? Oba póly.
23.26, 18. 2. 2008, odpovědětkapacitator mam a kabely jsou festovni primo od baterky . nejsu zadnej blbec aby me vyhorelo auto ,pojistka vse jak ma byt. ale ten volnobeh me zlobi i kdyz mam radoi vyple jen kdyz ho zapnu a dam nahlas tak se to umocnuje . nekdy jde spatne nastartovat i kdyz toci o 100 sest jak se rika. nemuzou to dyt kable ke svickam nebo tak neco ? chtel bych to zkusit prohodit s nekym atd . ale nznam nokoho osobne s alfou 156 1,8 ts
6.32, 19. 2. 2008, odpovědětPokud se to chová jak říkáš, tak doporučuji dotáhnout šroubové spoje elektrických rozvodů.
8.17, 19. 2. 2008, odpovědětA kapacitor ??? Ten nic ale vůbec nic neřeší. Je to jen součástka na vytahování peněz od tunerů. :DDD
8.19, 19. 2. 2008, odpovědětAhoj, počkej až ti to rádio ukradnou a budeš v pohodě :))) já už jezdím 4 měsíce bez radia, přece těm sockám nebudu furt dávat na fet.přeju ať se tvuj problem vyřeší..
10.10, 19. 2. 2008, odpovědětspoje elektrickych spoju ? co a kde to je .
9.38, 19. 2. 2008, odpovědětjeeee to miluju kdyz nejakech chytrak se vyzdy musi projevit ze -okam
9.39, 19. 2. 2008, odpovědětJá nevím, ale mně to připadne jako čistě mechanickej problém se škrtící klapkou. Normálně ji vytáhni ven, rozdělej a pořádně vyper v technickým benzínu a prostříkni wédéčkem. Pokud klapka kvůli bordelu zadrhává, tak se to tak přesně bude chovat. A souvisí to i s tím zesem, pokud ho ohulíš, stoupne prudce odběr proudu, alternátor zabere, má větší mechanickej odpor, tím pádem přibrzdí motor a ECU se to snaží dorovnat krokovým motorem, který pootevře škrtící klapku. Klapka je ale kvůli bordelu zaseklá, takže Ti spadnou otáčky na 500, potom přeskočí a otáčky vylítnou.
10.02, 19. 2. 2008, odpovědětDIK TOMY DOBRA UVAHA ASPON NEKDO KDO SI JEN NEHRAJE NA ODBORNIKA A MA NEJAKEJ NAZOR
11.24, 19. 2. 2008, odpovědět-tahat kabel minus od baterky není vůbec nutné,stačí ukostřit baterku o stejném průřezu kabelu jako je plusový kabel
12.07, 19. 2. 2008, odpovědětNo pokud Ti nevadí, že Ti ty brutální proudové špičky do zesáku tečou Bůh ví kudy, tak pak to nevadí. Pokud věříš tomu, že máš opravdu kvalitní ukostření, tak to taky nevadí. Z hlediska minimalizace problémů spojených se zemními smyčkami a rušením je samostatný vodič na mínus pól zásada č. 1. Netřeba kupovat speciální kabely ze super bezkyslíkaté mědi za deset litrů. Stačí obyč lanko s odpovídajícím průřezem, čili žádná velká investice. O tom se ovšem na autohifi.cz a podobných dórech zas tak moc nemluví, hlavně je důležité mít "kapacitátor" s kvalitním displejem.
13.31, 19. 2. 2008, odpovědětto jsem byl já.
13.32, 19. 2. 2008, odpovědětPadre, Padre, to snad ani nemůžeš myslet vážně :-))
13.32, 19. 2. 2008, odpovědět