ahoj, chci se zeptat, jestli je tu někdo, kdo si nechal řádně proměřit svojí alfu a má hodnoty, kolik mu dává váha vzduchu. potřebuju údaj z 1,8 nebo 2,0, tam budou podobné údaje. koupil jsem novou z elitu (můžu fakt doporučit :-( ) bosch, číslo sedělo, ale auto jede na h... pak jsem se dověděl od kluka z imofy, že je to předělaná škodovácká, že se s tím už několikrát setkal. pasuje, ale auto nejede. tak jsem ji nechal proměřit a hodnoty byly divné. dává jen 3,6V a cca 220-250Kg vzduchu za hodinu. chlapík, co mi to proměřiĺ říkal, že corsa 1,0 má vyšší hodnoty :-( takže budu kupovat novou přes přímé zastoupení. ale chci vědět, jak je to jinde. díky za všechny rady. jen ještě jednu věc. diagnostika je prima věc, ale pokud se s váma ten dotyčný neprojede, tak je to na prd. viz můj případ... všichni si vzali prachy a všechno je prý ok, ale já věděl, že je něco špatně, protože to nejede dle mých představ.
16.33, 19. 2. 2008, odpovědětjaké číslo váhy jsi koupil?? Proč chceš kupovat přímo přes zastoupení Bosch? Myslíš, že když bude vyšší cena, tak to bude ok?
17.05, 19. 2. 2008, odpovědětto jsem byl já
17.06, 19. 2. 2008, odpovědětjá nechci kupovat přes přímé zastoupení bosch. chci to přímo přes alfu. kupoval jsem přes elit bosch podle čísla bosche. takže jsem si říkal, že to bude všechno ok. ale ok to není a pak jsem mluvil s tím klukem z imofy a říkal mi to, co jsem už psal. předělaný škodovácký. pak někdo píše, že je to ok, na volty to je málo, tak co si z toho vybrat :-(
9.37, 20. 2. 2008, odpovědětTy jo....čtvrt tuny vzduchu za hodinu....To musíš mít větrnou elektrárnu.
19.17, 19. 2. 2008, odpovědětpři plném plynu při zátěži by měly být hodnoty okolo 5V
19.19, 19. 2. 2008, odpovědětHonza: Re: kolik vám dává váha vzduchu ze stvrť tony 250 kg ved to ma davat este viac za hodinu ved si poocitaj kubaturu 1,8 otacky v priemere 3000 ot/n tj 81 000 litrov pri 4 000 ot cize pri max ot to je 100 000 litrov vzduchy kde hustota vzduchu / pocet litrov 1,2 kg /1000 l = 120 l pri atmosferaku a pri turbe to id e neumerne cize minnimalne 200 kg - 300 kg cize je to v celku dobre
19.40, 19. 2. 2008, odpověděta myslíš, že to na to může mít až takový vliv, když bude dávat o tolik mín V než má? nevim, co se na to přesně váže, ale fakt to ted nejede.
9.46, 20. 2. 2008, odpovědětto:Nora. zdar, pisal som ti email ohladne spojky., ozvi sa prosim
19.57, 19. 2. 2008, odpovědětzkus MJauto, váha by měla stát kolem 2500 tis K4 origoi bosch. vyzkoušeno funguje. hodnota na diagnostice cca 900-1100 u 1,9 jtd .
7.53, 20. 2. 2008, odpovědětRobote, kde si přišel na takovou píčovinu??
19.18, 20. 2. 2008, odpovědět1000 litrů vzduchu, neboli 1 metr krychlový, váží u tzv. suchého vzduchu, při 20°C, v nadm. výšce 0; = 0,011kg
19.21, 20. 2. 2008, odpovědětNa výstupu z diagnostiky Bosch mám udaných 12,8kg/h při teplotě nasátého vzduchu 37°C, napětí 1,5V a předstihu 9°KH atd atd. A to bylo před výměnou, proměřovala.
19.24, 20. 2. 2008, odpovědětA nepleťte si litry s kilama a jabka s hruškama
19.25, 20. 2. 2008, odpověděthele, nevim, jak to berete vy, ale mám tu před sebou ten papír z diagnostiky a je tam jasně psáno. při 4680ot/m, chlad. kapalina 82,2 , teplota nasáv. vzduchu 25,3 , signál 02-lambda 860,5mV, doba vsřikování 15,3 ms, mer. mnozštví vzduchu 3,9V, nasav. mn. vzduchu 252,8 kg/h, vypočítané mn. vzduchu 34,2 kg/h. a ted alfisti radte... :-)
19.36, 20. 2. 2008, odpovědětKurva to vás ani nenapadne, že kdyby metr3 vzduchu vážil 12 kilo tak bysme sotva lozili???
19.28, 20. 2. 2008, odpovědětZemě diletantů, každý tu VÍ
19.29, 20. 2. 2008, odpovědětpodívej se na to, co jsem napsal o trochu výš a ted machruj.
19.37, 20. 2. 2008, odpovědětA jaks mel zatizeny auto? Bylo to pro maximalni akceleraci s plynem na podlaze nebo jen proslapnuty na neutral?
19.57, 20. 2. 2008, odpovědětměl jsem auto plně zatížený, plyn na podlaze. dostávala céres až do 5500ot/m do takovýho táhlýho kopečka a jel jsem co to dalo... teda spíš nedalo..
20.17, 20. 2. 2008, odpovědětTak ten papír zahoď a zajeď si na skutečnou diagnostiku do servisu.
20.03, 20. 2. 2008, odpověděttak mi pověz, kde jsi byl na diagnostice ty ty umělče. a nepiš sem furt, že víme všichni hovno a napiš mi sem ty tvoje hodnoty a co máš vlastně za motor. já potřebuju radu
20.18, 20. 2. 2008, odpovědětJestli chceš radu, tak ti říkám, v prvé řadě se seber a zajeď si do nějakého skutečného servisu. Pokud chceš diagnostiku motoru tak si najdi elektroservis, kde dělají diagnostiky zážehových motorů. A rozhodně už nechoď do Alfy. Kdekoli. Já ti budu těžko radit na dálku, nejsem telepat. Ten papír s těma kravinama co máš ZAHOĎ, a už se k tomu nevracej. Jestli máš novou váhu vzduchu a sedí ti čísla tak věř tomu, že je v pořádku. Víc ti tu nikdo neporadí. Až budeš mít výsledky z diagnostiky, tak ti v servisu sami řeknou co je na elektrice špatně. Jestli vůbec něco.
20.25, 20. 2. 2008, odpověděthele a kdo ti říkal, že na tý diagnostice jsem byl v alfě :-) byl jsem u známýho chlapíka. dělá auto elektro a je to fakt docela kouzelník. v benešově :-) jediný co jsem se tu chtěl dovědět je to, jestli to má někdo proměřený se stejnym motorem a pokud jo, jaký má hodnoty. to je celý... ale řeknu ti jeden poznatek. když jsem tam měl ještě tu starou váhu vzduchu, měla svoje dobrý a svoje špatný dny. když měla špatný dny, nejelo to ani boha a dost to škubalo. ale když měla dobrý dny, na dálnici jsem na 5ku ve 130 přidal, krásně zatáhla a bylo tam 170 hned. to jsem s touhle novou fakt nezažil. a to mám novou lambdu, svíčky mají cca 20tis., olej leju sellenii a další pitchoviny vyměněný.... takže je mi divný, že ta stará rozbitá to dokázala takhle pěkně rozhýbat (řekl bych dle mých představ) a tahle nová to neumí. ted když pojedu po dálnici a pověsí se za mě fabia 1,9 TDI, tak fakt nemá problém se mě udržet. až na max ji udělám, ale jinak ne a to je pro mě fakt potupa, to se na mě nezlob.
20.36, 20. 2. 2008, odpovědětNo... komu není rady tomu není pomoci.
20.42, 20. 2. 2008, odpovědětno teaz co pises som paf ///nasav. mn. vzduchu 252,8 kg/h, vypočítané *** co je v ypocitane a co je tem udaj 34,2 kg za hod to kto vzpocital ??? ten je nespravny 34,2kg/h / 60 = za minutu 0,57 kg za minutu * 1000 = 570 lirrov za minutu a to je 7 x menej nez to ma davat zober to tak ********************************************************* vaha vzduchu ma byt 200 az 300 ako som pisal predtym dajme to co mas 252,8 za hodinu / 60 to mas za minutu 4,2 kg merna hustota je 1,2 kg na meter kubicky pri 20 stupnoch a suchom vzduchu ked to vynasobis a vopred vydelis (/ 1,2 to je 3500 litrov co ti alfa zje za minutu/// perlicka u starzch aut starou technologiuu sa vaha merala tak ye na vzfuk sa dal obrovskz balon a ye kolko auto natlaci vyduchu pri max otackach vzfukove plznz nafukli balon a potom sa zmeral objem plynov v balone v tvare valca// hodnota je spravna v norme od 3000 - 4000 lirov"!! tj. 3,5-5 kg za minutu to jest 210-300 kg/h su spravne hodnoty zalezi od motora a ty uvadzas ze nasledna vypocitana hodnota je to co pises 34,2 kg za hod ten je nespravny 34,2kg/h / 60 = za minutu 0,57 kg za minutu * 1000 = 570 lirrov za minutu a to je 7 x menej nez to ma davat**************************************************************** a spätna kontrola sa da urobit u hocijakeho motora co ma vahu vzduchu a to tak ak mas motor a 1,8 ccm pri max otackach 4600-4900 kazdu stvrdu ot nasava valec cize tvoj pripad 4680 ot / 4 = 1170 ot n/min tj * 1,8ccm tj 2106 litrov / 1000 tj 2,1 * 1,2 = ze mas 2,52 kg za min * 60 mas mal by si mat u takehoto motora 151 kg / h minimalne * no takto mi vyslo ....
20.52, 20. 2. 2008, odpovědětVAHA VZDUCHU JE V LASTNE udaj pre riadiacu jednotku kt dedukuje v okamziku aky je prietok vzduchu cez sanie s velmi vykonnyma rychlim nasobicom preto to stoji original az 9000 sk-*****************************FINGUJE na principe odporu kde v obvode ode do zlateho all strieborneho bymetalu alebo cievky prud ta sa zohrieva prudiaci vzduch ju ochladzuje a jednotka tak vyhodnocuje kolko vzduchu ide do motora a na zaklade toho vstrekuje palivo vid odkaz http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/12528 druhi v poradi *********************************************************VAHA vzduchu je moderny sposob riadenia a vyhodnocovania stavu mnozstva a teploty vzduchu pre chod motora a udrzanie platnych emisii!!!! hlavne!!!!! u starych aut bola skrutka na cerpadle ktorou sa nastavovala bohatost zmesy a nasledne linearne pri stup otackach davkovalo zmes viac alebo menej v spolupraci s tiahlom pedalu/// plynoveho/ *******TUNING ZA ja hovorim za 50 Sk je predradit VAHE vzduchu odpory a tym sa bude menit informacia pre riad jednotku a bude vyhodnocovat ine udaje a bude nasledne DAVKOVAT VIAC PALIVA A AUTO POJDE AKO KULA"""!!! a bude dymit nacierno ako u starych aut kt mali manualne pridanu bohatost zmesy spotreba pojde okamzite hore ****** v obvode bude prepinac kt si budete prepinat kt odpor chcete mat zapnuty a tak pojde auto
21.05, 20. 2. 2008, odpovědětno ideal by bylo, kdyby někdo z vás, kdo má 1,8 nebo 2,0 (váhy jsou stejný) byl ochotný to zaměnit a proměřit. dost by mi to bodlo. díky
21.46, 20. 2. 2008, odpovědětvahy jsou stejny ale mereny hodnoty budou jiny. Jakej mas presne motor? a kterej rok?
21.59, 20. 2. 2008, odpovědětmám 1,8 TS 106kW
22.36, 20. 2. 2008, odpovědětje to model 98
22.37, 20. 2. 2008, odpovědětV manualu od bosche pisou max 650 kg, napeti 4.2 az 4.8 V, ale podle myho vypoctu to vychazi tak na 450 kg. 200-250 je urcite malo. moje 3.0 pri plnym zatizeni bere skoro 600. jeste najdu katalogovej list od ty vahy.
23.37, 20. 2. 2008, odpovědětTakze sem si nasel katalogovy listy a ta vaha co by mela byt v 1.8 je do 480kg coz odpovida vypoctenejm 450, pri 4.2 az 4.8V je to 380 az 440 kg coz se me zda ok. a kdyz sem se podival na jiny typ tak pri tech 400 kg jeden znich dava 3.6 voltu. ses si jistej ze tam mas tu spravnou vahu a ne jinou? mel bys tam mit typ 0 280 218 019
0.09, 21. 2. 2008, odpovědětdíky moc, první trochu kloudná rada. váhu mám objednanou přesně podle toho Bosch číslo, co tu uvádíš. ale jak jsem psal, známý z imofy mi říkal, že to jsou škodovácký a že nedávají to, co by měli... prostě ji vyměnim a bude. díky moc.
10.17, 21. 2. 2008, odpovědětkde přišel na takovou píčovinu, že jsou škodovácké?? Pokud tam máš váhu vzduchu 0 280 218 019 a není vyměněn jen vnitřek, tak se není o čem bavit. Zajeď raději za někým, kdo diagnostice rozumí a nevykládá takové bludy.
10.26, 21. 2. 2008, odpovědětno, vzhledem k tomu, že servisuje nejen alfy v imofě (dokonce uplně nejvyššímu a tomu smí na auto šáhnout jen tenhle člověk) a ještě závodní cupovou 147, tak tomu asi bude drobek rozumnět :-) ale je to věc názoru. říkal, že je prostě jen přehozený vnitřek a předělaný konktor, aby to šlo na alfu. ale když to proměřovali, tak na chlup stejný hodnoty.
10.57, 21. 2. 2008, odpověděttakže nemáš váhu pod stejným číslem jako je tubus, prostě přebastlenou, je tak?
11.02, 21. 2. 2008, odpovědětmyslim, že to je přesně tak. :-) a proto jsem se ptal na ty hodnoty, které by měly být.
11.19, 21. 2. 2008, odpovědětStaci si to zadat do "googlu" a budes prekvapen :-) Takze vicemene skodovacke jsou. Tady maji peknou akcni cenu, pro nas vsechny!!! http://www.aukro.cz/item313804176_meric_hmotnosti_vzduchu_bosch_0_280_218_019.html#photo
11.35, 21. 2. 2008, odpovědětno nic takového právě už nechci, takhle to není cuore sportivo :-)
11.43, 21. 2. 2008, odpovědětjen mi řekni, jak z googlu poznáš, že jsou škodovácký? )) asi jen podle ceny co :-)))
12.12, 21. 2. 2008, odpovědětNo, to je snady, zadal jsem cislo do vyhledavace a on nasel vyrobce+do jakych znacek se to jeste montuje...
12.17, 21. 2. 2008, odpovědětno sorry, ale 019 nepasuje do žádného koncernu
12.22, 21. 2. 2008, odpovědětTo jsem cekal :-) podivej, neresim blbosti, jenom jsem napsal, ze me to naslo vyrobcu, ktery to dela, tam byl seznam vozu do kterych to davaj a byl tam u cisla i VW... to je vsechno, nic vic, nic min :-)
12.34, 21. 2. 2008, odpovědětty mi spíš řekni, jestli není ten tvůj katalog někde na webu :-) docela by se to mohlo občas hodit. díky moc
12.37, 21. 2. 2008, odpovědětto bylo na NORU. ten katalog, kde má ty udaje o těch vahách, kolik mají dávat :-)
12.57, 21. 2. 2008, odpovědětnene, jen u mě v PC
13.07, 21. 2. 2008, odpovědětVsak udelej pdf-ko a posli mu tu stranku z hodnotami, pokud to mas, to neni prece problem :-)
13.12, 21. 2. 2008, odpovědětmně by stačil jen ten s tou mojí váhou. já to chci i kvůli tomu, že až budu tuhle vracet, tak jim to omlátim o hubu :-) budu mít naměřený parametry a parametry, co to má mít. znáš to, vždycky lepší bejt na to líp připravenej :-)
13.15, 21. 2. 2008, odpovědět