Nevíte někdo kde v elektrice by mohl být problem když 156 2.4 jtd normálně jede, ale nechce se jí chytit a chytá nejspíš na dva válce a způsobem jen špatně se popisujícím? Děkuji za rady
13.05, 26. 2. 2008, odpovědětkolko ma nabehane km
16.52, 26. 2. 2008, odpovědětmozes mat w tych valcoch vodu.... mozes mat vybehany motor a tym padom na pcko kompresiu....
17.23, 26. 2. 2008, odpovědětAhoj jedná se o to že mi auto zastavilo při jízdě asi při 140 km/h. mám vyměněna všechna čidla a auto stejně nechce chytit. Tlaky jsou dobrý, auto jede (když chytne) jako kráva. Měl jsem i střiky a čerpadla na kontrole v Boschi ale tam je vše o.k. Můj počítač byl v jiném autě na zkoušku a tím to taky není. Nemáte někdo ještě nějaký nápad co by to mohlo být? Děkuji
6.20, 27. 2. 2008, odpovědětvsak sa ta pytamkolko mas na nej nabehane:) moze to byt aj DRV ventil ktory riadi tlak paliva,tiez mi zle startovala,a vypinal motor-ale aj dobre isla sa to striedalo.DRV odchadza po cca 150-160 tisic km.
6.51, 27. 2. 2008, odpovědětA kde sa nachadza ten DRV ventil? Mam podobny problem 1,9JTD 85kw....po starte necham zohriat a taha ako svina ale ked potom idem cez mesto kludnym stylom a chcem tomu zase slapnut tak netaha....ist ide ale bez vykonu...tiez som po diagnostike a tam je vsetko OK
7.58, 27. 2. 2008, odpovědětNajeto mam 170 km/h, ale ten ventil mam novej a čidlo na klice a na vačce taky. Snad by to mohla být elektrika, ale jen nějaký okruch jen při startu. jakmile chytna běží! Luboši ten ventil je přímo na vysokotlakym čerpadle. Vede k němu kabel. Čerpadlo je na rozvodech nahoře(je na něj celkem dobře vidět) No a co by to mohlo být u mě? Poraďte prosím
10.39, 27. 2. 2008, odpovědětNe 170 km/h, ale 170 000 km :-)
11.25, 27. 2. 2008, odpověděttak som pozeral ten DRV ventil....ale niesom si isty ci je to ono...a nevies aka je podstata fungovania toho ventilu? Je to len nejaky elektromagnet alebo neviem co. A k tomu tvojmu problemu...ja som raz len tak dal dolu saciu hadicu tam na vrchu motora ako sa pripaja cez prirubu priamo na motor. Je tam taka klapka ovladana podtlakom a okolo nej bol nasvihany taky olejovy sajgon a ta klapka sa na to lepila cize sa sekla v urcitej polohe...vycistil som a odvtedy ide kus lepsie....skus to pozret
14.38, 27. 2. 2008, odpovědětAhoj takže auto mám spravené, ale nakonec to bylo ve stíněném kabelu který vede od čidla na klice. Když jsem ho pískal tak v pohodě, ale špatné bylo stínění a při stratu se mi tam asi indukovalo to co nemělo vyměnil jsem ho za jiný a už jezdím jako ďábel:-) Ten DRV ventil vyhodnocuje tlak paliva a říká to jednotce a v závyslosti na údajích z něj se motor vlastně rozbíhá. Pokud ti auto blbne až po zahřátí a ve městě tak bych to viděl spíš na čidlo na klice, to je u startéru je na něj špatnej přístup ale zkusil bych ho vyměnit a uvidíš. Ty kabely od něj vedou blízko výfuku a prohřejou se a dělaj bordel. Diagnostika je v tomhle případě k ničemu mě to taky nenašla a měl jsem to v pr.. podobným způsobem. Stojí cca 1000 Kc
6.52, 28. 2. 2008, odpovědět