se objevila druhá "vážnější" závada na mé 2.0 TS. Jak bych to jen popsal... No prostě v momentě, kdy motor dosáhne teploty kolem 75 stupňů tak se úplně sám od sebe vypne (zhasne). Když vychladne, tak jde zase v pohodě nastartovat, ale při dosažrní inkriminované teploty je šlus. Dal jsem to do servisu a uvidím jaký byde verdikt... Má někdo stejnou zkušenost ? Ať vím na co se připravit...
23.42, 9. 11. 2006, odpovědětnejspíš snímač otáček prej to při studeným normálně jede a jak se ohřeje tak chcípne.
11.51, 10. 11. 2006, odpovědětZaujimava porucha, inak ake ine vacsie - mensie poruchy si uz doteraz absolvoval ?
12.58, 10. 11. 2006, odpovědětDruhá porucha byla to, že kolem 100 tis. km se profoukla hadice na "spojkovém okruhu". Je to snad mezi hlavním spojkovým válcem a válcem na spojce... Kapalina v okruhu zůstala, ale pedál vysel na podlaze a nešlo řadit... Oprava vcelku jednoduchá a za nějakých 1000 Kč... Jen v Ricardu Plzeň z toho byla oprava za 20 tis. protože vyměnili věci, které fungovaly a na kterých je minimální šance na to aby se porouchaly... Ale to už je o něčem jiném... Jinak nepočítám samozřejmě takové ty "klasické" závady na 156... Přední ramena, variátor, váha vzduchu a tak...
13.11, 10. 11. 2006, odpovědětTazdevil: Tak už jezdíš?
10.31, 12. 11. 2006, odpovědětTak zase jezdím... Byl to snímač otáček... Oprava v Auto Dojáček v Praze celkem za 3770 Kč...
19.32, 14. 11. 2006, odpovědětMal som tiž podobnú poruchu ale bola v niečom celkom inom. Po zohriati motora mi to tiež zdochlo a bol to vadný imobilizér. Keď vychladol chvílu zase isiel.
15.45, 12. 12. 2006, odpovědět