Nedávno mi začalo jemně cvrlikat nebo klapat v motoru (z pohledu řidiče vpravo - někde od řemenu nebo přímo z bloku), mám dojem že to cvaká v závislosti na otáčkách a postupně to slábne s ohřevem motoru. Ale při určitejch otáčkách to cvaká dost hlasitě.. co by to mohlo být???? please (mám V6, r.2001)
17.34, 27. 2. 2008, odpovědětwww.alfa-romeo-go-motors.wgz.cz napiš Slávovi,dělá motory,určitě ti poradí
18.45, 27. 2. 2008, odpovědětvyresil jsi to? me to dela na 1,9JTD taky. Hlavne za studena a pri nizkych otackach. obcas je to nepravidelne svakani ale je to dost slyset, slysi to clobvvbek klidne 20m od auta...
13.40, 21. 4. 2009, odpovědětMě to taky cvakalo dosti nahlas a za studena a byla to řemenice na klice.Ta řemenice má z druhé strany takové dorazi proti protočení a když je ta guma v prd-li tak to mlátí o ty dorazi a je to docela rachot,hlavně když se ti zrovna zapne klima tak to zařechtalo jako sviň.Čus
20.36, 21. 4. 2009, odpovědětjojo pravda dela to remenice me to ale dela jeste vetsi bordel odesel mi i klimakompresor ten ted budu menit taky
21.44, 22. 4. 2009, odpovědětTo Ullrichsson: Neporadím, ale jen se přídám.. bohužel jsme na tom dost podobně. Já sem to vocas uvařil(prdlnul chladič) a od tý doby mě to taky cvaká. Po uvaření se měnila pumpa a prdlý těšnění pod jednou hlavou. Po vrácení mechošem to cvakalo přesně jak ty popisuješ. Mě kolem 4 tisíc nejvíc. Tak sem to dal zpátky k mechanikovi, ten už z auta chuděra zoufalej, sundal víko ventilů, protože si myslel, že cvaká zdvihátko. Bohužel nic neobjevil a zas to smontil. Po tomhle zásahu to mělo a má hodně velký problémy udržet volnoběh, ale už to při jízdě necvakalo. A jelo to jak střela, no úplně luxusní zátah a svezení. Jenže teď už mi zase začalo (po ujetí cca 600km) cvakat kolem těch 4 tisíc a i ten volnoběh to nedrží. Sem z toho zouafelej, poradí někdo tady? A zkusím i ten tip od Slima na Slávu. Ale kdyby někdo věděl i tady, určitě se zlobit nebudu a můj mechanik taky asi ne :-)) DÍK!!
10.50, 23. 4. 2009, odpovědět