chlapi kupil som novu vahu vzduhu. je to omoc lepsie ako predtym ale stale pri 2500 ot to trochu zlenivie. moze byt ,ze to neni spravny typ alebo este kde moze byt problem ? za kazde info dik.
19.44, 1. 3. 2008, odpovědět100% lopatky turba ze su zakarbonovane !!!! chcelo by ich vycistit ja sice neviem ako sa to robi ale najdes tu rozne odkazy tak hladaj
20.24, 2. 3. 2008, odpovědětCo taky filter vzduchu? A nepreklzuje ti nahodou spojka?
12.27, 3. 3. 2008, odpovědětjozo: až si zkurvíš auto podle zaručených návodů na tomto webu, tak si koupíš Oktávku a budeš v klidu. Jakou verzi motoru 1.9 máš?
13.23, 3. 3. 2008, odpovědětza kolik je ta váha co ste koupil??
18.13, 3. 3. 2008, odpovědětJTD 77 kW nemá VGT. OE číslo najdeš na bosch.cz. Předpokládám, že nejsi lama a filtry máš v pořádku. Co reset ŘJ? Dělals?
15.13, 5. 3. 2008, odpovědětzdravím.mám taký istý problém ako ty.tiež mi to robilo pri 2500 otáčkach ako keby vyplo turbo.úplne seklo s autom.potom sa to posunulo a teraz mi to robí pri 3000 ot. ale presne to isté.čo stála prosim ťa tá váha vzduchu?dík
19.33, 14. 5. 2008, odpovědětja som menil všetky filtre aj vzduchový a stále mi to robí a sem tam mi vyskakuje na budíkoch vstrekovač takže asi skôr niečo s tým.skúšal som aj prísady na odstraňovanie karbónu z trisiek ale nič.
19.38, 14. 5. 2008, odpovědětMám taky stejnej problém, viz článek "nejaka chyba" od Dana. Kdyby ste věděli čím to je, tak dejte vědět.
14.01, 3. 6. 2008, odpovědětkamoš mal niečo podobné s fiatom, tiež jtd. bol to dovoz z nemecka. vymenil turbo, čidlá, snímače a stále to nešlo tak ako má. nakoniec sme zistli že bol softverovo znížený výkon, taký antichip. pri pár autách som sa s tým stretol, všetko to boli z de.
15.31, 3. 6. 2008, odpovědět7.6 teraz v sobotu bude v boľkovciach pri lučenci tuning zraz zo zrýchlením. beriem si aj notebook s flasherom, tak ak niekto dôjde s alfou a chce si zistiť či má soft v rj. o.k tak nech mi napíše na mail. nahranie originálneho softu spravím zadara ;-)
15.37, 3. 6. 2008, odpověděthoj, taky pořad řešim tenhle problem viz- Nějaka chyba-dan, vyměnil jsem vahu atd atd a pořad nic, auto je dovoz NL a jelo fakt pěkně, takže tam byl možna čip, přehrat soft by možna pomohlo, ale kdo?? Jsem od Frenštatu p/R
20.48, 3. 6. 2008, odpovědětz času na čas jazdím do nemecka, tak ak by to bolo cestou tak sa ti na to môžem mrknúť. jazdím trasou Bratislava, Brno, Praha a potom Berlin
20.53, 3. 6. 2008, odpovědětmoja alfa bola tiez z holandska. dal som tam novú váhu vzduchu, vyresetoval som rj, vymenil naftový filter, dal shell olej. motor ťahal do 2500otáčok perfektne a od 2500 nič, žiadny výkon. keď som to dal chipovať tak mi šarkan povedal že to už bolo chipované, ale fakt blbo lebo výkon od 2500 otáčok šiel rapídne dole. keby som to nebol dal vtedy chipovať tak by som tiež asi utopil dosť peňazí za diagnostiku a pod.
21.12, 3. 6. 2008, odpovědětno keď pôjdem do de tak dám oznam na net aj s mojím kontaktom. ak bude niekto chcieť tak nech sa ozve. origo soft nahrám zadara, poprípade skontrolujem ten čo je práve v rj.
21.23, 3. 6. 2008, odpovědětsuper, akorat jsem od ostravy, tu je me icq 356276861, meil laurin.m933@centrum.cz
21.32, 3. 6. 2008, odpovědětzačlo mi dělat po udělani rozvodu a ještě byla sundana hlava kvuli žhavičce, předtim to jelo super, ted o ničem
21.35, 3. 6. 2008, odpovědětTak kdyby si měl cestu, tak se ozvi treba na mail nebo icq 286117708
21.38, 3. 6. 2008, odpovědětdneska jsem byl v servise BOSCH ve Frydku-Mistku, maji tam orig. soft tak mi na to v ponděli mrknou, pak dám vědět jaxem dopadl
17.39, 4. 6. 2008, odpovědětdan: keby nemali potrebný soft na tvoju alfu tak daj vedieť, pošlem ti mailom ;-) vyzerá to tak že za 2 týždne ideme do nemecka pre autá, tak dám ešte vedieť.
11.37, 5. 6. 2008, odpovědětTakze vahu vzduchu mam novu(autokelly)!!!!,turboOK(dnes som bol na premeranie tlaku, mam turbo ovladane podtlakom, tlak 1,1 atmosfer, od 2000 otacok priblizne tlak stupne na 1 atmosferu a drzi sa do 4000 ot. no proste do maxima)!!!!!!, zaver: autu vzdy mierne poklesne ťah od tych 2700ot. akoby snim seklo, ale po vymene vahy uz to nie je tak znatelne, ale stale strata tahu a vykonu od 2700(priblizne).na 77kw 1.9JTD sa mi to auto zda dost lenive, RJ vyresetovana podla navodu na tomto webe!!!+ diagnostika v servise nezistila ziadne chybove kody. v nízkych otáčkach je každá alfa lenivá, to vyriesim zaslepenim EGR ventilu. takze ak chyba nie je v turbe a ani vo váhe. vzduchový filter nový.auto nedi(y)mí!!!!, emisie v poriadku!!!!max rychlost170km/h(dlha rovinka) Kde Je chyba, Všetci tu tvrdíte, že chyba moze byt bud turbo alebo váha, Poradte please. moj sen: plynulé zrýchlenie bez výkonových dier.
12.43, 5. 6. 2008, odpovědětVšichni netvrdí, že to je váha nebo turbo, ale to jsou první věci co tě napadnou. Je nás tu s takovým problémem víc, takže divný. Alpiners2 má docela zajímavý vyústění tohoto problému. Snad by to mohlo problém vyřešit.
13.11, 5. 6. 2008, odpovědětchlapi a skusal volakto zaslepit EGR. pomaha to ? nenarobi to viac zla ako dobra ?
14.09, 5. 6. 2008, odpovědětKdyž jsem ho zaslepil, tak to nepomohlo. Jsem ho vyzkoušel aspoň vyčistit, zda se mi to lepší, ale nevím. Dělá to pořád.
14.21, 5. 6. 2008, odpovědětalpiners2: oki, zatim dik
14.19, 5. 6. 2008, odpovědětTo s tym origo software znie velice zaujimavo a presvedcivo. Zistim si o tom viac informacii, ale pravdepodobne jedina moznost bude ozvat sa alpinersovi2. pripadne chip, pretoze to auto je naozaj zdochlina, ale tento problem nemam sam ako vidim, takze ak by niekto prisiel s vlastnej skusenosti, nie len dohadmi ako sa dá daná zálezitost vyriesit nech to sem napise prosim, pripadne ako ste dopadli s alpinersom2, ok dakujem cawte
15.02, 5. 6. 2008, odpovědětalfa.romeo ja som z rimavskej, ak to nemáš ďaleko tak kľudne dobehni a môžeme to pozrieť. ostatným to potom pozriem keď pôjdem do de. pravdepodobne pôjdem v nedeľu 15teho tento mesiac.
18.32, 5. 6. 2008, odpovědětkde si prosim ta daval skusat turbo ci ma dobry tlak???? hm?
21.09, 5. 6. 2008, odpovědětnamontuj si budík tlaku turba a budeš stále prehľad koľko tlačí turbo. predpokladam že aj alfa.romeo to tak zmeral.
22.00, 5. 6. 2008, odpovědětrobím aj chipovanie, tak ak bude mať niekto záujem nech sa kľudne ozve ;-)
9.48, 6. 6. 2008, odpovědětalpine2 ja som z lucenca ak by som mal nejaky problem mozem sa ti ozvat?
21.44, 8. 6. 2008, odpovědětpalo: čau, kľudne sa ozvi. inak každú sobotu a nedeľu chodievam do lc
8.02, 9. 6. 2008, odpovědětpalo máš diesel alebo benzín?
13.27, 9. 6. 2008, odpověděttak dneska jsem byl ve F-M v BOSCHI, original soft byl oki, tak jsme tam skusili nahrat čip, ted auto jede jako předtim. Taxe domluvte s alpiners2 at vam na to mrkne. Ještě musim hopsnout do Ostravy na brzdu at mi změří vykon
20.22, 9. 6. 2008, odpovědětTo Alpiners2: Zdar, hele pojedeš teda do toho Německa? Kdyby sme se domluvily, že by si sjel na sjezdu na Jihlavu. Ale to kdyžtak na mail.
20.37, 9. 6. 2008, odpovědětalpiners,cena čipu??
21.38, 9. 6. 2008, odpovědět4tisíc
7.20, 10. 6. 2008, odpovědětalpiners2: A kolik máš navýšení výkonu plus mínus?
10.26, 10. 6. 2008, odpovědět77kw alfa sa dá spraviť na cca 130ps. ale záleží to aj od najazdených kilometrov, stavu zotrvačníka atď. na jednej alfe môže 130ps soft šlapať tak že ani nezadymí a zotrvačník tiež nebude vibrovať a druhá alfa s tým istým softom môže dymiť ako lokomotíva :-) takže úprava je na mieru. robil som jedno bravo tiež 1,9jtd, nebudem písať o koľko je zdvihnutý výkon (nemám chuť sa naťahovať potom s menej inteligentnými prispievateľmi) ale zrýchlenie z 0-100 spraví za 7,5 sekundy (v aute sme sedeli dvaja, ja som stopoval čas)
13.06, 10. 6. 2008, odpovědětdan: ten soft čo ti stiahli z riadiacej jednotky máš aj zálohovaný? mohol by si mi ho poslať mailom, mrknem sa na to
13.12, 10. 6. 2008, odpovědětalpiners2: Velice zajímavé. Jak dlouho to trvá než bys to udělal? Hej proč by to nemělo jít taky na tom Bravu, je to lehký auto. Ty zjistíš i skutečnej stav km?
13.40, 10. 6. 2008, odpovědětkilometre zistiť neviem, na to potrebuješ examiner (trošku drahá záležitosť) ale upravujem softy pre kamoša z fiatu tak by som vedel vybaviť nech sa na tie kilometre pozrie. úprava s ladením trvá cca pol. hodinku až trištvrte hodinku.
20.14, 10. 6. 2008, odpovědětalpiners2: během tydne ti soft pošlu. Auto jede lip, ale to jen díky čipu, ta chyba je tam pořad.
21.43, 10. 6. 2008, odpovědětNazdar. mam alfa 145 1,9 jtd 77kw. Ako pozeram neni som jediny kto ma problem ze od cca 2700ot. prestava tahat, teda rapidne klesa krutak a vykon. a od 3000 je to skoro mrtve. Diagnostiku som ale este nespravil. Ak by sdte nahodou mali nejaky typ co by to mohlo byt a bdiue sa vma chcet tak mi napiste, diky.
18.22, 20. 6. 2008, odpovědětAk by ste mali niekto schemu na vyrobu diagnostickeho kablu a typ kde sa da kupit koncovka sa mi ozvyte, vrele dik.
18.24, 20. 6. 2008, odpovědětAspoň doplním co jsem měl za chyby: Dieslový tlak, test dieslového tlaku, tlak přeplňování, indikátor předehřívání žhavící svíčky, EGR(to bude tím, že jsem ho odpojil), kontrolka poruch, relé předehřátí, regulace palivového tlaku, teplota vzduchu a teplota chladící kapaliny(špatnej termostat)
10.46, 24. 6. 2008, odpovědětNazdar. ked spominas ten termostat, aj ti ukazoval teplomer chladiacej nizku teplotu? mne v maji este ukazoval na nejakych 75-80 stupnou a teraz cez leto takych 85... len neviem ci sa da verit tomu teplomeru...
18.57, 24. 6. 2008, odpovědětKdyž jsem jezdil, tak mi ukazoval tak kolem 55 °C, když jsem stál tak to šlo na 90, teď je to v pohodě pořád tak 82 +- nějaký ten stupeň. Dal jsem novej a v klidu. Ale to slábnutí výkonu je na houby. Uvidíme za týden, jdu na diag znova a pak dám vědět.
20.51, 24. 6. 2008, odpovědětVcera som na nieco prisiel.. skusal som vytocit v 3ke. islo to na tych 2700ot v pohode potom pokles a naznakove cukanie.. poriadne soms a pozrel pod kapotu a kedze mi tece turbo do sacieho, zistil som ze mi netesni hadica od intercoolera do motora, intelcooler je od oleja..takze to bude asi tym...ale naisto budem vedet v aguste ked sa vratim z nemecka, teraz s ami to uz nechce zistovat.
15.39, 26. 6. 2008, odpovědětAlfa romeo; Zajímavé je že jsi vyloučil téměř všechny důvody ke snížení výkonu a ten je stále nízký.Co já vím tak ještě teplota paliva donutí řídící jednotku ke snížení výkonu motoru.Teplotu paliva potřebuje znát k výpočtu hmotnosti paliva.Při teplotě nad 110 stupnů pak sníží tlak v RAILU a tím i výkon motoru aby se šetřilo vysokotlaké čerpadlo.Osobně s tím ale žádné zkušenosti nemám proto že jsem to nepotřeboval.Je to jen teoretická rada ale za zkoušku nic nedáš.Jinak snímač teploty paliva je hned nad palivovým filtrem.
22.05, 24. 6. 2008, odpovědětJeště k té předchozí odpovědi.Když já kupoval před lety svou 2.4 JTD měl jsem podobné problémy s výkonem.Vyměnil jsem váhu vzduchu a preventivně snímač v railu a snímač tlaku nasávaného vzduchu v sacím potrubí.Turbo jsem změřil bylo OK.Od té doby je to šest let motor skoro 200 tis.a výkon stále super.Do nafty dávám pravidelně aditiva od STP.
22.56, 24. 6. 2008, odpověděttak budúci týždeň už idem do nemecka, tí čo ste chceli pozrieť svoje softy popripade poriešiť chip tak sa vám ozvem cez mail a dohodneme cestou nejaké stretko.
7.17, 25. 6. 2008, odpovědětzajed do servisu at ti nahraji novej softver.Mam 2.4jtd 129kw a po vymene vahy to pekelne coudilo.Upravili ridici jednotku a je klid.K dyz je spatne turbo tak to coudi modre(zere olej)
17.23, 26. 6. 2008, odpovědětTO.: alpiners2: je lepsie zaslepit EGR ventil pred cipnutim al to nechat tak ???
19.51, 26. 6. 2008, odpovědětzatiaľ ho nezaslepuj, počkaj kým to chipneme. keď zaslepíš egr tak to má trošku lepší ťah v nižších otáčkach, ale vo vyšších od cca 1800 to nemá žiadny vplyv pretože vtedy sa už ajtak zatvára. pokiaľ funguje poriadne tak by som ho nechal tak.
20.25, 26. 6. 2008, odpovědětPřijde mi, že když povolím plyn v těch 2500 otáčkách a pak zase přidám, tak to neudělá. Nebo si to myslím.
13.07, 30. 6. 2008, odpovědětkd ešje umiestnene cidlo otacok na alfe romeo 156 2,0 benzin?
11.57, 26. 9. 2008, odpovědětZdravym chlapi!!! mam alfu 156. 1.9 jtd 77 kW kupil som alfu pred mesiacom isla ako bez turba nedimila a max otacky boli 3000 a svietil asi vstrek na cerveno a zrazu ten vstrek zhasol a auto ma tach a ide super ako keby nebola ziadna chyba dal som original auto na pocitac u fiata a ze zle je niekde v preplnovacom tlaku tak co to moze byt diki moc
8.52, 14. 12. 2010, odpovědětpo zahriati na pracovnú teplotu sa motor vypne a nejde naštartovať kým naklesne teplota
22.09, 22. 6. 2011, odpovědětjednoznacne snimac otacok na klukovej hriadeli je pri startri vymen a pohoda
8.12, 23. 6. 2011, odpovědětmilujem podstive naivky.... co kupia novu vahu vzduchu a este k tomu bosch.Vazeni a co tak na vrakovisku za 20eur ? ked ide ide ked nejde vratim da mi s ineho auta... KED by som kupoval vahu vzduchu tak urcite nie bosch, ti su hodni akurat tych 25eur.
18.25, 21. 7. 2011, odpovědětMilý Peter je vidět že sis koupil auto kterýmu vůbec nerozumíš máš ho tejden a rozdáváš tady rozumy.O váhách vzduchu nevíš nic jinak bys věděl že ta jediná od BOSCH tam vydrží!!!!!!!
19.54, 21. 7. 2011, odpovědětbosch kvoli znacke nie ot om co je lepsie. Jednoducho bosch je rakovina alfa romeo156, nechapem pre co si tam taliani vybrali tak zmrdnutu elektrotechniku. Je to suvix, sds vrtaky su najlacnejsie s pomedzi profi, blue line bosch el naradia je oproti metabo makita suvix, jednoducho je to odpad. Nebyt BOSCH tak je alfa zase o krok vyssie. potom uz v benzinoch len tie olejove cerpadla a alfa by bola na spici a dlhej kondicii. Aj tak sa cudujem pri tychto fatalnych problemoch ze ich vela beha. Nemohoucich to odradilo a preto maju feldy. ps vsak nechci od IT aby vedel o autach ako ty o veciach ktorym sa nevenujes. Skusenosti nie su kto je automechanik a kto nie ale kto ma ake problemy ako to vyriesil ako mu bolo poradene ... TOTO je toto forum, a takychto je tu vecsina ;)
21.26, 21. 7. 2011, odpovědětigene no pozor :) ja sa autam asi tak xxxx rozumiem ale vymenil som olej, vymenil drazkovy remen, vodiacu kladku, odstranil chybu riadenia interieroveho ventilatora - irfz44, cistenie hadic turbo intercooler sanie, vymenil jednu sviecku, a samozrejme precistil a nasiel zoxidovane kontakty. to ho mam tri tyzdne. to na zaciatok nestaci :((((( ? staci ! :) a po pravde hovno som sa s tohoto fora o mojich problemoch dozvedel. pocta alfa156.cz
21.33, 21. 7. 2011, odpovědětpozri si vôle ventilov ja mam AR147 1.9 JTD 85KW toto iste som mal aj ja ale pri 2700ot. tak som zmenil podlozky a ponastavoval ich na 0.25-0.35 milimetramne to pomohlo
16.30, 11. 2. 2012, odpovědětprodám motor 1.9JTD 77kw,startér,atd levně
14.24, 5. 3. 2012, odpovědětSewa mas este ten motor na predaj? kontakt? dik
9.46, 16. 7. 2012, odpovědětZdravym mam alfu 156 1,9 jtd 77kw a nema vobec tah!!!!!moze mi niekto poradit vaha vzduchu to neni.
15.12, 15. 9. 2012, odpovědětchlapi......dnes som vyriesil problem,ktory trapil vecinu ludí....plny plyn,od 2500netahalo.....vytiahol som intercooler bol komplet zanesený,čudujem sa že vobec nejaky vzduch cez to isiel.vytiahol som vyčistil a žiadnz dym odrazu a plny plyn do 4000 ťahalo stale ako pri 2300....proste pecka odporučam komplet vzduchový systém hadice filtre vybrať a vyčisťit,prípadne kupiť nové.auto je uplne popiči,lenže hadice neboli zvyknuté na taký tlak a ťah vzduchu tak niektore začali zatekať.nevadí vymením a je.
21.25, 28. 11. 2013, odpovědětzdravim chci se zeptat mam alfu 156 1,9jtd a zniceho nic mi zacla skakt do nouzaku chvyly to jede pak se rosviti chyba motoru a zas strati vykon dik za info
20.45, 22. 8. 2017, odpovědětnezapinami mi turbo diagnostika vygenerovala vahu vzduchu
21.44, 27. 2. 2024, odpovědět