Ahoj, sry vím že se to tady už párkrát probíralo ale nenašel jsem docela stejný případ. Jedná se o 145 1.6TS r.v.2000, najeto cca 70 000. Stává se to pravidelně když motor vychladne. Nastartuji. dobrý volnoběh, vyjedu z vrat dojedu cca 20m, motor se začne dusit a nejde do otáček na volnoběh jde dobře, občas se rozhádá až do chcípnutí, bouchá do sání, je cítit nespálený benzín. Po opětovném nastartování a protočení motoru se chová normálně po celou dobu jízdy. Pokud je motor teplý tak je v pohodě. Klapka je čistá, lambda to asi být nemůže neboť na ni motor nebere zřetel než se zahřeje na pracovní teplotu. Auto stálo asi půl roku na parkovišti. Myslím si že by to mohlo mít něco společného s váhou vzduchu, když je sepnutý sytič. Dík za názory
21.08, 2. 3. 2008, odpovědětSvíčky jsou v pořádku?
16.52, 3. 3. 2008, odpovědětMěl jsem to samý na 2,0 Ts a pomohla výměna svíček a tankuju jen Shell V-Power 95. Od té doby to neudělalo ani jednou.Cau
20.38, 3. 3. 2008, odpovědětOkej, zkusím svíce ale jinak jsem objednaný u Václava tak ten si asi bude vědět rady. Díky
21.54, 3. 3. 2008, odpovědětAhoj, mám 1,8 TS a dělá mě to stejné. Čím to bylo?
11.57, 5. 3. 2008, odpovědětZítra jedu do servisu, tak potom napíšu jaká byla příčina.
14.41, 5. 3. 2008, odpovědětAhoj,přesně stejný problém 145 1.6TS r.v.97.Než se závada projevila startovala téměř okamžitě.Teď se musí motor asi 2x otočit než chytne. (Mě po 300 metrech automaticky přepne na plyn a jede v normálně).Dej vědět čím to.Díky.
18.52, 5. 3. 2008, odpovědět100% lambda nebo váha vzduchu - zajeď na Examiner
21.48, 5. 3. 2008, odpovědětČus alfáci mám takovej malej problem a potřebuju poradit.Při viších otáčkách se zahřátým motorem mi chrastí v motoru.Prej to sou asi hydrošteli.Poraďte mi díky Petr.Jinak super auto jiný nechci.Alfa 1.6ts
17.21, 24. 8. 2008, odpovědětsi jak dement... misto toho aby sis zalozil vlastni topic, tak tady zaspamujes svym problemem vsechny... pecka... jsem rad, ze ctu tvuj problem po osmdesaty!
19.20, 24. 8. 2008, odpovědět