Zdravim Vas. Som cerstvym majitelom Alfy 156 2.5 V6 , je v perfektnom stave, ide velmi pekne,a rozhodol som sa po kupe ako vzdy vymenit rozvody, filtre, a ramena a stabilizator. Vsetko OK,az na vzduchovy filter. Bol tam uz v case kupy KN orginal pre tento motor a ,co je cudne, v mieste priruby so sacou hadicou do motora bolo izolacna paska, ktora prekryvala polovicu prierezu hadice, cize vlastne len polovicne mnozstvo vzduchu sa mohlo dostat do motora. Pri vymene filtra za orginalny nahradny diel a odstraneni pasky alfa startovala velmi zle, po par sekundach zhasla, po par minutach sa sice dalo jazdit ale strielala do vyfuku a celkovo velka nekultura. Nahodili sme s mechanikom opat to KN-ko a aj pasku(!!!!) a zas vsetko v poriadku. Preto ma napadlo , ci nebola premapovana RJ na mensie davky paliva (mensiu spotrebu) a tym padom bola paska nutna na obmedzenie mnozstva (vahy) vzduchu aby bol zachovany normalny pomer palivo/vzduch.Stretli s te sa s takymto neprofesionalnym postupom niekto? Uz som sa rozhodol ist na naprogramovanie origo softom a dufam ze to bude zas v poridku aj bez pasky :) tozizto mat 2.5V6 s polovicnym vykonom... nieje to ono :) Inak som s nou velmi spokojny, je krasna, cierna metaliza, 17"stil auto,Winter a Luxury packet, komplet koza,a spominany KN filter a remus vyfuk nehuciaci a zachovavajuci povodny stavnaty zvuk. Tak vam prajem vsetkym vela uspechov s talianskymi milenkami a nech sa vam dari.
8.29, 3. 3. 2008, odpovědětA jak ses na tom s rozvodama. Meli jste to zablokovany pripravkama?
18.37, 3. 3. 2008, odpovědětMáš tam originál váhu? Nezkoušel někdo upravit proudění vzduchu vzhledem k jiným parametrům váhy? Rozvody na V6 se dají udělat bez přípravku.Osobně jsem takto udělal dva motory, jeden 2,5 a druhý 3,0V6. A jízda bez problémů, včetně OK výkonu. U V6 jsou totiž rysky na všech vačkách, dokonce i setrvačník má označení pro HU pístu 1.válce.
20.42, 3. 3. 2008, odpovědětPokud tam jsou rysky, tak nejsou original, neb kola jsou na konus a ne na pero. A vzhledem k tomu ze delka rozvodaku je temer 2 metry, nelze se spolehnout na to ze ten posledni remen se nehnul, nepo nebyl vytahanej, a jeden zub je tusim posun casovani o 6 stupnu. Nerikam ze to bez pripravku nejde vymenit, ale presnost nastaveni je tutam. Takze spravnej postup tady radsi uvedu: 1) nastavit 1 valec do hu podle hodinek misto svicky (a ne podle rysek) 2) sundat loziska z vackek na mistech kam se budou davat pripravky a zkontrolovat jak vacky sedi podle pripravku. 3) povolit ozubene kola na vackach a srazit je z konusu a zajistit vacky pripravky pokud to neslo uz v krou 2 4) vymenit rozvodak 5) nasponovat napinakem remen pres vsecy kola 6) dotahnout kola na konusy 7) sundat pripravky a nasadit loziska 8) 2x protocit motor a zkontrolovat jesli je nasponovani tak jak ma byt Jinym zpusobem nelze zjistit zda jsou rozvody spravne a taky se muze rozvodak pekne nicit protoze napnuti na casti mezi vackama nemusi byt stejne jako napnuti na casti s napinakem. Je treba si uvedomit ze na tak dlouhym rozvodaku vlivem sarnuti dochazi k roztahovani i kdyz malemu a tim padem pokud nasadim novej jen tak to nemusi vubec sedet. Nebo to bude sedet treba na pul zubu. A jak to nasadit pak? Takze muj nazor je ze motor a dily na rozvody jsou tak drahe ze se vyplati si ty pripravky poridit. Samozrejmne souhlasi s tim ze tam nekdo mohl dat jinou vahu a pak by to bylo jasny.
0.39, 4. 3. 2008, odpovědětNaprosto s Tebou souhlasím, na kolech nejsou žádné rysky, kola jsou vůči vačce na kónusu. Ale na druhé straně, pod víkem jsou na konci každé vačky rysky. ORIGINÁL. A dle těchto se to dá nastavit. Mezi motorem a převodovkou je shora viditelné okénko, kryté plastovou zátkou. A pod nim je ryska a na věnci setrvačníku je rovněž označení na HU 1.válce. Zkus se na to podívat a pak mudruj. Jinak pochopitelně s přípravky je to lepší. Soudruzi v IT ale tentokrát převzali starou koncepci motoru a drželi se ještě userfriendly postupu, nikoliv only service.
6.36, 4. 3. 2008, odpovědětDik vam vsetkym, vaha vyzera byt dobra, a prave ten reset sa mi javi ako naj riesenie, alebo potom asi cistenie, alebo vymena vahy vzduchu. inak rozvody su ok, bo ked tam ta paska je, auto ide ok ,kulturne, volnobeh ok,ziadne diery v priebehu, akurat to ide ako 1.6 TS :) Evidentne niekto chcel usetrit tak ju priskrtil, zresetoval,a jazdil malatne. Asi predchadzajuci majitel, mal totizto 56 rokov :)
6.12, 4. 3. 2008, odpovědětto vazne by sa tak dala znizit spotreba ( samozrejme s poklesom vykonu ) priskrtenim prierezu sania a resetom jednotky ????? o kolko by tak asi mohol ist dole vykon ? mne by asi stacilo aj 60 kW, len nech menej zerie......
12.04, 4. 3. 2008, odpovědět