Dobrý den, potřebuji poradit. AR 156 r.v. 2002, 2,0 T.S. Sportwagon. Větrák chladiče se netočí a to ani pro chlazení ani pro AC. Byla vadná pojistka 50A v motorovém prostoru u svorky akumulátoru. Pojistku jsem vyměnil, ale stav je stejný. Při běžné jízdě se motor uchladí náporem vzduchu, v koloně si pomůžu topením na max. Na svorky motoru ventilátoru vede kabel a 20 cm před svorkami jsou dva volné kabely s konektory s plastovými kryty, které nejsou nikam zapojené a nevidím, kam by bylo možné je připojit.
18.50, 11. 11. 2006, odpovědětTohle vipada na předřadny odpor vetraku. Je umisten v plastovem krytu vetraku. a vedou k nemu dva kabely s konerktory. Nebo rele, mohu se ti na to podivat.
16.11, 12. 11. 2006, odpovědětProsím, podívej se. Auto bylo koupeno trochu bourané na předek. Nyní je opravené a asi nevěděli jak to bylo před bouračkou.
17.57, 12. 11. 2006, odpovědětDík za radu a správnou diagnosu. Byl to předřadný odpor, který tam vůbec nebyl namontovaný. Za 300,- jsem sehnal starší. Navíc byla kaput i pojistka větráku 40 A, ta co je v motorovém prostoru.
6.39, 4. 12. 2006, odpovědětPripájam sa k otázke, mám 1,9 JTD r. 2000 a tiež som našiel tie voľné konektory na chladiči. Kam s nimi? Vetrák neviem či ide ,lebo motor ešta nemal viac ako 95C.
20.27, 14. 11. 2006, odpovědětZdravím, už vím kam zapojit kontakty. Na černém plastovém krytu sahary, asi 20 cm od kabelů s kontakty je předřadný odpor, který ovládá ventilátor. Visící kabely nasadit na kontakty předředného odporu. Pokud je v plastu sahary pouze otvor asi 5 x 3 cm, tak odpor nekdo ukradl. Kdyby větrák byl porouchaný, tak to při čekání v koloně asi začne vařit.
6.46, 4. 12. 2006, odpovědětno ja mam presne opacny pripad.mne idu vetraky stale.aj ked nie je nastartovane.a neviem cim to je.aj ked vytiahnem rele odpojim cidla teploty stale sa tocia.neviete preco???
17.25, 11. 5. 2008, odpovědětno, po 6 rokoch ho to uz asi nezaujima :)
9.09, 4. 11. 2014, odpovědět