Dnes jsem prisel k autu, normalne chytlo, kdyz jsem ale pak zkusil nastartovat znovu, uz to nechytlo ... starter slysim ale motor se nechytne .... myslel jsem ze mi dosla nafta, tak jsme dolil, ale nepomohlo to .... odpojil jsem jednu pal. trysku a pri startovani do ni vubec nejde nafta ... nevite kde je problem? ma 1.9JTD nejakou elektrickou pal. pumpu?
16.16, 12. 11. 2006, odpověděttak uz jsem zjistil kde byl problem, omylem jsem si vypnul ten spinac pumpy pod sedackou ridice:-)
21.03, 12. 11. 2006, odpovědětZdarec Tompe,nastal mi rovnaký problém, že od čerpadla mi nejde nafta k tryske.Celý problém vznikol výmenou pal. filtra i keď sústava si natlačí naftu resp. odvzdušní auto nejde naštartovať. Prešiel som všetko bol v servise, vymenil ventil na čerpadle a nič, diagnostika nehlási závadu...zúfalý stav po týždni. Spínač pumpy pod sedačkou no snád to v servise pozreli ako prvé i keď sa priznám registrujem pod sedadlom vodiča čierny bakelitový kryt a pod ním elektr. konektor, ale ako sa dá len tak omylom vypnúť? Ako sa dá opať zapnúť? Myslel som, že sa odpája-aktivuje v prípade nehody , keď sa odpojí prívod paliva do čerpadla.
6.47, 1. 2. 2007, odpovědětDobry den chcem sa opitat co moze byt chyba mam alfa romeo 156 jtd toci mi motor ono aj chce nastartovat ale nijak to nejde neviem preco rozvody boli menene nanom vitiahol som hadicku co priamo tha do motoru dizel skusal som to naprazno tahalo do motora tak ze neviem co je problem nechce mi nastartovat viem te mi pomoc dakujem
17.59, 11. 2. 2018, odpovědětprivez mi to, ja ti to opravim
13.46, 12. 2. 2018, odpovědětDobrí deň mám taký podobný problém auto keby chcelo naštartovať ale niečo to hneď vipne mam Alfa romeo 156 1.9 jtd rok 2000.
9.52, 17. 3. 2019, odpovědětZdravim o akú alfu vašom prípade ide ja mam alfa gt 1.9jtd 110kw znicoho nic zhasla a už nechce nakopnúť netlačí vôbec naftu
17.00, 3. 6. 2024, odpovědětnazdar chcem sa spytat ci sa ti to objavilo este potom neskor, ale viac menej akym sposobom si zapol ten spinac pod sedadlom mne to robi tiez a po chvili ked pockam tak mi nastartuje mam JTD. Budem rad ak mi napises cim skor. Dik
8.44, 16. 7. 2008, odpovědětchlapi auto mi stalo v garazi 4 mesiace (1.9 jtd 85w 2003)nastartoval som ho jazdil asi cca 300 km za jedno poobedie. a rano som mal tazkosti nastartovat ale nabehlo tak na dalsi den som uz nenastartoval vobec ale na roztisknutie naskoci hned na supu. tak som vymenil zhavice a prisiel som na to ze zhavice boli ok lebo zhavili pekne, poistky ok dostava naftu aj zhavy tak som urobil diagnostiku a nehlasi ziadnu chybu kurva tak ja uz neviem jazdil som autom 3 roky bez ziadnych problemov a auto postoji 4 mesiace a hned sa drbe.tak mi skuste poradit cim by to mohlo byt ze to nechce nastartovat.a este ako som spominal na roztlacenie naskoci hned a uplne hladko a pekne taha... pocul som ze by to mohol byt preskoceny remen na rozvodoch o 1 az 2 zuby ale to sa mi nechce verit. plz poradte dikes
22.19, 21. 12. 2011, odpovědět,
8.56, 22. 12. 2011, odpovědětMohlo pridreť štarter a a už nemá dostatočné otáčky. Treba zmerať na osciloskope, koľko otáčok má pri štartovaní.
21.25, 22. 12. 2011, odpovědětPodľa zvuku sa nedá zistiť či štartér má dostatočné otáčky. Ja tu len píšem, že to môže byť jedna z možností. Už som mal nejedno auto, ktoré na počutie dobre točilo, na roztlačenie chytilo hneď..... keď som zmeral otáčky štartéru tak mu chýbalo 30 do normy a už nechytilo...je pravda, že na toto sú náchylné hlavne fordy ale nič nedáš za zmeranie...
8.59, 26. 12. 2011, odpovědětmyslis ze to moze byt startrom?lebo ked startujem tak toci pekne.malo by to byt poznat aj po zvuku?dik
23.17, 22. 12. 2011, odpovědětja si myslim ze nie, lebo dobry motor jtd chiti takmer na pol otacke.ked starter pekne toci, fakt neviem.ten preskoceny remen sa da pomerne lahko zistit.
23.25, 22. 12. 2011, odpovědětno ved presne takto my to startovalo ako to tu pises 2x pretocilo a hned skocila, 3 roky som s nou nemal ziaden problem v zime startovala v pohode na 1 zhavic a ako auto postalo 4 mesiace v garazi tak sa to hned serie :) takze nie nadarmo sa hovori, ze ked auto stoji tak mu to skodi :)
23.35, 22. 12. 2011, odpovědětnenapada nikoho nic?
15.15, 23. 12. 2011, odpovědětZkus otestovat vstřikovače. Připoj na přepadové hadičky nádobky, pro každý vstřik jednu a zkus startovat. Pokud jeden nebo více vstřiků budou propouštět větší množství nafty je závada ve vstřikovači/vstřikovačích. Měl jsem podobný problém. Dlouho jsem musel startovat aby to chytlo a při nižších teplotách se nastartovat nepovedlo vůbec. Příčinou byl jeden vadný vstřikovač, který propouštěl do přepadu.
11.18, 31. 12. 2011, odpovědětNO DOBRE TAK SKUSIM POZRET TIE VSTREKY DAKUJEM MOC ZA RADU
12.22, 31. 12. 2011, odpovědětOKAM prosim ta a ked ti to nastartovalo este na ten zly vstryk tak auto potom islo v pohode? lebo mne ked to skoci tak auto taha v pohode len nechce startovat. a dneska som skusal tak ako si mi pisal a zistil som ze jeden je v prdeli prepusta ovela viac ako ostatne!!! takze to nieje nic dobreho nie? dikes este raz
21.38, 3. 1. 2012, odpovědětDobry mam taki problem mam afu a nestartuje mi len toci a obcas akoby chcela naskocit ale potom zdohne viemy niekto poradit dakujem
19.05, 22. 2. 2012, odpovědětnapíchni to na diagnostiku, bude to snímač otáček kliky nebo vačky, za předpokladu že tlaky jsou ok, žhavičky, tlak nafty a vstřiky... :-D prostě diag. a budeš chytřejší... ;-D
21.12, 23. 2. 2012, odpovědětzdravim mam taky problem zo startovani rano mi to nenaskoci ale okolo 11hod na prvi krat potom uz vždy dal som nove žaviče aj relatko naftu dava vie mi nekto poradit
18.45, 7. 3. 2012, odpovědětdobrý den.mam alfu .vymenil som vsetky filtre. mam novu baterku.zhavice su dobre. auto toci a nejde naskocit (studene aj zohriate).az na druhý den. v servise mi povedali ze vsetko ok. prosim o radu
0.47, 11. 3. 2012, odpovědětTak to Ti v servise asi lžou, to by měla diag ukázat.
11.45, 11. 3. 2012, odpovědětAk mas v haji obydva cidla tak ti diag neukaze nic vlastna skusenost
22.03, 9. 7. 2012, odpovědětPotreboval by som Vasu pomoc,ked mi auto stoji dlhsiu dobu tak nastartujem bez problemou,ale ak sa zohreje motor tak uz nenastartujem az tak za 4 az 5 hodin.Nevedel by mi niekto poradit? Dakujem
19.10, 8. 7. 2012, odpovědětCaute, mam taky problem mam Alfa 156 2,4 JTD vobec nestartuje ani netukne pri prvej polohe otocenia kluca sa chova normalne kontrolky zasvietia zhasnu jak maju otocim kluc ze idem startovat a nic vsetky kontrolky zhasnu pustim kluc a zas to naskoci neviete mi pomoct vopred dakujem
7.24, 17. 10. 2012, odpovědětZdravím, úplně všechno zhasne? zaseklý startér, špatný kontakt na baterce (nebo kostra) nebo baterka.
3.22, 25. 10. 2012, odpovědětbez urazky ale ako moze byt niekto taky kokot ze riesi takuto picovinu, vsak co uz si uplny debil ? Keby som mal ja visiet vo vsetkom na radach tohoto fora skurveneho arogantneho tak sa zlozim a odidem niekde k sdi htp, alebo som sikovny a od jtd prejdem k ts, co sa uz aj stalo. oslavujem :), uplne vazne. spetne sa pozeram na casy jtd ako trivialne chyby ktore kazdy kto vie kolko je pet a pet si vyriesi. Nikto mi nepovedal co teraz ja tebe tak si to vaz: JTD : chyby termosat zhavice trysky snimace vacky/kluky drv ventil turbo a tym to konci. Twinspark chyby : Twinspark :) not at all, zatial krasa. Keby som si mal kupit dalsiu alfu s hentym trapnym jtd motorom tak by ma jeblo uz mi styri stacili. Kupte si kazdy twinspark je to uplne nieco ine, je to alfisticke, jtd su taliani a general motors. Twinspark je cista alfa ako cista laska ako cista radost ako cista vizia.
19.28, 25. 10. 2012, odpovědětZdravím, mám taky problém se startováním, poprvé mi chytne normálně a při jízdě když chci podřadit tak mi to chcípne.Musim to vytůrovat na max a zas to jede nějakou dobu normálně, což se mi vůbec nelíbý že to tak musim dělat.|Při natankování mi to začne chcípat každých dvěstě metrů a nepomáhá nic. než mi nafta neubyde. Třikrát jsem to měl s tímto problémem v servisu, měli to na diagnostice a nic se neukázalo. Vyměnili mi třikrát nějakou gumičku která byla prořízlá,netuším kde se ta gumička nachází a řekli mi, že to může být od vstřiků, že je nějaký rozbitý a že maj vstřiky nějaké železné šupinky ty se uvolnily a prořezávají mi tu gumičku. Nebo to může být rozbitá pumpa a neteče mi dostatečně nafta. Další možnost je, znečištěná palivová soustava, takže vičistit komplet a vyměnit palivovej filtr.Koupil jsem si aditivum přidal to do nádrže a jezdí to o něco lépe dokud opět nenatankuju. Ani servis neví co to přesně je a musí opravovat pokus omil a neni to levná záležitost. Schrnutí: 1.prasklá gumička, rozbité vstřik.železné šupinky. 2.rozbitá pumpa 3.znečištěná pal.soustava. Pokud s tímto co jsem tu popsal máte někdo zkušenosti a víte jak tento problém odstranit, prosím odepište mi děkuji Lukáš.
10.27, 6. 11. 2012, odpovědětTo Lukáš: Můžu ti poradit něco co pomohlo mě, nestojí to nic a je to jednoduché. Můžeš vymontovat regulátor tlaku paliva (DRV ventil) a na konci je takový stříbrný váleček je to filtr se strasne malinkýma dírkama že ani nejsou vidět. Vzal jsem malý stětec a lihem jsem to pořádně pročistil, pak trochu profouknul vzduchem. Motor mi pořád kolísal a špatně to startovalo - pár krát jsem nenastartoval vůber. Po vyčistění starty úplně super a to kolísání se taky spravilo. Je to tady tohle: http://ukdieselparts.com/manufacturers/alfa-romeo/ukdp0281002488-alfa-common-rail-pressure-regulator-drv.html
8.09, 10. 11. 2012, odpovědětje to v tryskach, kup 3mm vrtak a prevrtaj ich lebo su ucpate, ale pobuchaj s nimi o stol alebo ich tam nedaj len do zavitovych tyciek vyvrtaj diery a na to napoj tie hadicky. ked to bude robit problemy tak to moze byt zle nastavenym autom od vyroby v tom pripade vytiahni baterku a na plus pripoj 220V a na minus tiez 220V. pred tym s tym pojazdi s tym ze do motora namiesto oleja nasyp piesok. Potom sa ozvi ako to dopadlo, verim ze som ti pomohol, ved si mame pomahat.
12.44, 6. 11. 2012, odpovědětto: peterTS,,a když tohle všechno udělá,tak má z toho VW,,,kolik si toho vykouřil když si to psal?
13.38, 10. 11. 2012, odpovědětmirek vyhul si a nepis tu o tom
17.08, 10. 11. 2012, odpovědětto:peterTS,,,nezlob se na mne,ale takovou p,,i,,č,,o,,v,,i,,n,,u,, sem dlouho nečet,když reaguješ na něco,tak aspon at je to s rozumem,,asi ti v telce skončily simpsni,tak si sem dal nějaký příspěvek,,,a už se odpoj z těch 220V...
0.35, 11. 11. 2012, odpovědětchcel by som odpojit zaujem reagovat na tie picoviny na ktore sa pyta, preboha ved to musi zistit sam co tomu je, inak nech to preda a kupi si feldu ked sa pri alfe trapi. Nemam prvu alfu ale ani raz som nebol v servise co bolo preslo cez moje ruky nervy.
8.16, 11. 11. 2012, odpovědětto:peterTS,tak si si šikovný,ale víš,každý není tak zručný jako ty,a hledá radu tady na foru,,,já mám zase úplně jiný přístup k problémům jakýchkoliv aut,když se vyskytne závada a nejsem si jistý příčinou,tak vždy raději zaplatím diagnostyku,abych si byl jistý problémem a teprve pak to odstranuju,je jasné že ne vždy diagnostyka pomůže,,ale jak se říká,každá rada dobrá,,
11.19, 11. 11. 2012, odpovědětdiag kabel je problem kupit ? piatok som menil servo na TS sam, naspet v jame som s napravnicou cvicil jak s cinkou v rukach nenasiel sa nikto poruke kto by mi pomohol, tak som mohol to nechat tak, cakat na niekoho na druhy den, alebo to urobit sam. kedze spadnut do hovna je dobre aspon na to ze bud zacnes hnit alebo sa co najskor s neho vytiahnes, zrazu som tam napravnicu mal, zlozene vsetko na kolesach za hodinu, odvzdusnene servo, nespeneny olej, hladina v nadrzke drzi... Preto styl mojho pristupu nie je zalozeny na komplexoch, ale na tom ze neznasam slabochov. Ako moze niekto cuvnut teda ist sem alebo do servisu a nevie si problem vyriesit sam. Taketo nuly ma rozculuju ze na to nejde nic ine nez nakladat urazky urazky ponizovanie. Neexistuje nic co by clovek nezvladol ked s tym chce bojovat teda vyriesit to. Vecsina "alfistov" na cestach alebo tu su deti ktore si kupia 156 lebo to pekne vyzera a potom idu do servisov a cuduju sa co je to za hrozzzzne auto... Hrozna neschopnost, hovorim kto je lavy tomu feldu fobiu a dopice s nim bez debaty. Kto chce alfu musi na to aj mat v inom zmysle. O tom je cely moj pristup, preto mam nazory ake mam lebo ti co maju problemy ma k tym nazorom vedu.
15.26, 11. 11. 2012, odpovědětto: peterTS,,chlapče seš úplné pako,nic,víc,obyčejný namistrovaný frajírek,a píšeš samé p-i-č-o-v-i-n-y,,,jako když si koupíš diag kabel,tak to je vše?asi si ještě nebyl nikdy ve značkovém servisu na diagnostice,,,si myslím že tyy akurát tu tvou TS-ku dokur-víš,pak to honem prodáš,a příští majitel bude jen nadávat na všechny alfi jak jsou na p-i-č-u...
18.12, 11. 11. 2012, odpovědětTS 114kW je to prave pre mna, nic nudne jak JTD. dva rozvodove remene osem sviecok najvyssi vykon v ramci TS, najvyssie riziko poruchovosti v ramci TS, mam co riesit, mam comu celit mam co cakat mam. je to moj super.Treba ist hore zdokonalovat sa nebat sa, clovek zije len raz na to aby ak sa venuje alfam ostal na jedno motore. Kto nevie riesit teda zit s tak spolahlivym motorm ako JTD je uplny kokot.
15.38, 11. 11. 2012, odpovědětpan Odbornik ospravedlnujem sa ze som nedodal ze obd kabel a multiecuscan.net software ti bohato staci na problem alfy. Platit za prof diagnostiku nemusim, kedze co mam mi postacuje, ale znamy dohodil noveho znameho ten ma prof diag a mam to zadara. ty to platis jak taky KKKKKK feldista. Nepoucuj ma, mne nic nemusis vysvetlovat. Co sa tyka toho predaja, toto je piata alfa za rok a pol, dlhsie ma nebavi ma jednu nez tri styri mesiace a slubujem ti ze ich predam v lepsom stave nez som kupil, ty pepik inteligentny
19.03, 11. 11. 2012, odpovědětchod do riti, zaplat si diag alebo kurvu, vsak pri alfach je to to iste :) szukaj nepreplacaj.
19.12, 11. 11. 2012, odpovědětto:peterTS,,petříčku,tuším máš nový nick,ale i tak tě je tady poznat podle tvého stylu psaní,dementní,co nedává logiku,,,,kdoví proč tak často měníš auta,asi je nejdříve skurvíš,pak nějak dáš do pojíznáho stavu a honem prodáš,,kup si šlapací kolo a máš čemu čelit,a pak múžeš psát jak je to super a kolik máš koní,,pako,,,,alfu bych ti do ruk nikdy nedal a ani jiné auto
13.25, 17. 11. 2012, odpovědětpoznas ten vyraz si vo vnutri hovna na ktore serem ? venujem ti ho ako predvianocny pozdrav do vasej ceskej republiky. Skurvene kupim dobre predam, na kazdom dve tri stovky prerobim, ja by som najradsej chcel vsetky tie 156tky. Nieco take v tej dementnej debilnej zavistivej hlave nechapes lebo tam mas rozhnite hovno ktore citim v tvojom texte. Cesi vzdy boli taki buzerovacni nad slovakmi, stale mali pocit ze sme nejaki ich maly brat ... O to radsej ta mam. skap, moj nazor specialne na teba.
18.19, 17. 11. 2012, odpovědětpre petríčka: víš jak se říká?,trefená hus zagágá,,,to je tvůj případ
19.00, 17. 11. 2012, odpověděttrafeny kokot otravuje
19.25, 17. 11. 2012, odpovědětvedel by mi dakto poradit menil som motor alfa156 2.4 jtd mam ku nen komplet aj riadiacu jednotku treba ku tomu motoru aj orig spinaciu skrinku dik za radu
18.32, 3. 2. 2016, odpovědětSamozrejme. Ak chces natocit novy motor, k tej jednotke musis mat original spinacku, citacku kodov a hlavne kluce. Vsetko je dokopy sparovane.
1.07, 4. 2. 2016, odpovědětnajde stava do snimace
20.11, 24. 10. 2016, odpovědětAhoj, netuší někdo, čím by mohlo být, že AR 156 jtd 85kw občas nestartuje? Auto jinak normálně jezdí, motor jde hezky, táhne normálně, nekouří, startuje pěkně na první otočení. Akorát řekněme jednou za 10-20 startů jen točí a nechytne a ani nemá snahu. Ze začátku sem myslel, že to souvisí s relátky u baterky na čerpadlo. Občas stačilo s nima zahýbat a nakonec to naskočilo nebo sem si to alespoň vsugeroval. Relé sem pro jistotu vyměnil za stejné z jiného auta, kde nebyl problém a žádná změna. Když sem naposledy nechal auto stát v poloze, kdy nešlo nastartovat, tak po týdnu sem přišel a auto chytlo úplně normálně na první otočení. Diagnostika nic relevantního nehlásí. Nemá někdo nějakej tip? Díky
22.11, 24. 2. 2018, odpovědětZdravim prosím oradu pri alfe 156 1.9jtd q4 zdochla za jazdy a nechce naštartovať bola to skúšobná jazda po výmene rozvodov a filtrov bola už na 3 diagnostikach vymenil som snímač kľuky snímač vačky snímač čo je na cerpadle naftu tlačí dobstrekou pekne auto točí točí aj by chcelo chytiť no nechytí ďakujem za každú radu
8.07, 14. 4. 2018, odpovědětZdravim,mal som ľahkú buračku s Alfou 147 1,9 JTD,vytiekla mi chladiaca kvapalina,odpojili prívod nafty.Doma som to chcel naštartovať,ale nič,len točilo a vypísalo mi niečo ako vode failure.Neviete poradiť?
21.01, 19. 6. 2018, odpovědětza studena nastartuji normálně , ale jakmile někde zastavím a motor je zahřáty nechce nastartovat až třeba na páty pokus. Nevíte čím by to mohlo být díy
20.33, 24. 7. 2018, odpovědětvím, ale takhle nevydělám..
18.57, 26. 7. 2018, odpovědětDobry den, včera jsem si koupila alfu romeo 156 JTD 16 v. Večer ještě ze pojedu natankovat ať mám na dnešek , už mělo problém to nahodit a před tím to nahodilo bez problému. Dneska rano jsem to šla zkusit jestliže se chytí nebo ne. Jenže jsem zjistila ze nespína čerpadlo, všechno je komplet nový. Chci se zeptat jen jak je to mozny , když všechno je dělané a teď je to problém nahodit. Když jsem zkoušela nastartovat tak se jen protocilo ale nenahodilo. Nějaká rada prosím? Všechno si udělám sama ,ale s tímhle jsem mimo proč z ničeho nic nejde nahodit. Dekuju
11.18, 27. 9. 2022, odpovědětMám alfu a mám taký problém že do čerpadla v nádrži mi nejde prúd ale Keť ho napokon na priamo na baterku tak auto naštartuje
20.52, 15. 1. 2023, odpovědětZdravim prosím o pomoc mam alfu GT 1.9jtd 110kw rv2007. Auto išlo pekne. As nato ze znicoho nic zdochla a už nenakopla
17.03, 3. 6. 2024, odpovědět