Ahoj Alfisti, dneska som bol na diagnostike vzhladom na to ze mi blika zhavenie...vysiel mi zly zhavic a obvod EGR ventilu...ale to nebolo najvacsie prekvapenie. Dal som si vysledovat realny stav KM teraz to pride....na ukazovateli v tachometri mam o 2000 km VIACEJ ake je real v RJ...ukazovatel ukazuje cca 138000 a RJ 136000 (tiez cca)....dokaze mi to niekto vysvetlit??
19.44, 10. 3. 2008, odpovědětJa teda nevim mozna placnu nesmysl ale nemuze ta jednotka byt vymenena z jiny alfiny?
9.17, 11. 3. 2008, odpovědětMichal: Tak to plácáš. Zkus se zeptat odborníků v práci, určitě budou vědět.
9.29, 11. 3. 2008, odpovědětKejml: Nevim co bych placal, kdyz to co pisu ja uvadis jako jeden z moznych duvodu. A pro priste si nech blby pripominky a bez radsi se synem na kola...
9.12, 12. 3. 2008, odpovědětLubos: Rozdílný stav km v jednotce a na budíku může být způsoben čtyřmi základními důvody a jejich kombinací: 1. manipulace se stavem km na budíku nebo v jednotce. 2. výměna budíku/jednotky. 3. budík si bere informace o stavu km z jiného čidla, než jednotka. 4. Nové auto nemá na budíku 0 km, budík lze jednou (obvykle před zákazníkem) vynulovat pouze tlačítkem na palubce. V Tvém případě, pokud nemáš podezření na manipulaci se staven km, můžeš být v klidu. Co říká serviska?
9.36, 11. 3. 2008, odpovědětja mam na tacho cca 188000 a v rj cca 192000km takze jak rika kejml
10.08, 11. 3. 2008, odpovědětnetreba sa plasit, keby s tym niekto manipuloval tak to nestaco o 2tisic ale min o 20tisic km
10.59, 11. 3. 2008, odpověděts km je to tazke v MI je chalan ma toyotu a ukazovatel mu hlasi po prejdeni 2km mu natoci 1km je to odbornik na stacanie km a preprogramovanie jednotky a inych prkotin sam si vyvija soft vie robit tuning za 100 sk cez vahu vzduchu ze pridava odpory vsetko to zalieva do kaucuku a ani bohovi nepovie ze ake odpory tam dava skratka turbo gadzo co mu to pali---- ja som si zistoval km u neho nenasiel ziadnu nezrovnalost km sedia s tachometrom ale nesedi mi datum softu je z roku 2000 a alfa je rok vyroby 98 cize nieco asi so softom muselo byt robene a inac ziadne s topy zmeny a pod
18.46, 11. 3. 2008, odpovědětCítím v tom jazykovou bariéru, ale česky se to asi dá říct takhle: OJEBAT LZE VŠECHNO A KOHOKOLI, KDO/CO SE DÁ.
0.17, 12. 3. 2008, odpovědětKM na aute urcite stacane neboli - su orig. a uz ked sa stahuju tak sa neda prepisat udaj v RJ ale iba na pocitdle na tachometri, a aj keby sa dal tak sa stahuje a neprihadzuje :D a RJ je tiez povodna. Bavil som sa o tomto so znamym mechanikom a ten vravel ze to moze byt zapricene tym ako tu uz niekto spominal a to tym ze kazde pocitadlo ma iny zdroj signalu na pocitanie KM(kazde ma inu toleranciu). cize po ubehnuti dajme tomu 200 tis vznikne odchylka....takto si to vysvetlujem ja
13.24, 12. 3. 2008, odpovědětStav km v jednotce JTD se přepsat údajně dá. Mám na to nabídku, chci to otestovat, ale mám to 600 km a není to moje priorita. Navíc, když moje jednotka ukazuje 110tkm :)
14.16, 12. 3. 2008, odpovědětJa mam lanciu s motorom 1.9JTD, ked vynulujem pocitadlo na pristrojovke a aj na palub. pocitaci, tak na 1000 km mam medzi nimi rozdiel asi 2,5 km. Ked si to prepocitas na tych tvojich 136 000 km, tak by to aj sedelo .... . Podla mna ten rozdiel je OK.
14.26, 12. 3. 2008, odpovědětja som mal pri diag. tiež na tacho asi pár 100 km navyše oproti RJ/pri cca 160000km
15.36, 12. 3. 2008, odpovědět