cau.strasne mi klepe variator. chcem kupit new .tak otazka je ten variator stale rovnaky pre vsetky motory? lebo si ho chcem dat poslat z anglicka. na shop4parts stoji na sk 3000. u nas v tt mi povedali 6000.a na tej stranke som nasiel iba jeden druh. a este co stoji vymena variatora? a co ide vsetko dole ? strasna vdaka
21.18, 11. 3. 2008, odpovědětPOkial viem vyraba sa iba 1 druh variatorov :o).Co ide dole? no v prvom rade rozvody a sacia vacka musi ist dole lebo pod nou je variator,,ako na to teraz pozeram.vymena nefim co stoji...ale ak budes davat new variator taq daj aj nove rozvody ak si ix nahodou nemenil......
11.57, 12. 3. 2008, odpovědětrozvody boly pred 15000 tak ich este necham .a diki
7.11, 13. 3. 2008, odpovědětJAK DLOUHO TI TEN VARIÁTOR KLEPE. KLEPE TI STÁLE, NEBO JEN KDYŽ NASTARTUJEŠ MOTOR. KLEPE POŘÁD, NEBO AŽ SE MOTOR ZAHŘEJE.
14.41, 13. 3. 2008, odpovědětuz klepe stale. pred nedavnom iba ked som startoval ale uz je to horsie a horsie .
16.24, 13. 3. 2008, odpovědětJak dlouho ti to už dělá. Jaký tam máš olej? Kdy jsi ho měnil?
16.31, 13. 3. 2008, odpovědětolej selenia 20 k menim kazdych 10 000 a klepalo to jemne uz ked som ju kupil asi pred rokom ale iba pri starte a stupnovalo sa to az do staleho klepania co je teraz. a na diagnostike mi napisalo ze je nieco z variatorom ale ten chlapik co to robil vlastne v ziline na zraze povedal ze to bude asi zly kontakt na tom pripojeni co je pod deklom
20.52, 13. 3. 2008, odpovědětTak to asi opravdu jde do kytek. Samozřejmě že se s tím dá stále jezdit. To že je špatný kontak pod deklem asi bude pravda, protože diagnostika nemůže zjistit stav variátora- není v něm čidlo. Je tam jen taková mála silikonová podložka která se časem vymačká a unaví pružina, variátor je potom hlučnější, ale mělo by to jezdit v pohodě dál. Variátor mám také vyměněný a ten starej jsem rozdělal a zjistil jsem že tam jen důmyslný jednoduchý kovový mechanizmus který se prakticky neopotřebuje. To znamená že není potřeba měnit celej za 5500,- , ale jen tu silikonovou podložku s pružinou - číslo kitu variátora je 71715450. No ale nevím zda ti to ve značkovém servisu objednají protože ten kit stoji asi jen 400,-. Je jasný že raději prodají celý variátor za 5500,-. Já mám sám vyměněn celý variátor, protože jsem o tom kitu nevěděl. Kdybych věděl před výměnou jak je dělaný jezdil bych s ním dál. Někteří ten kit už sehnali. Psalo se tady o tom. Já jsem ho už potom nezháněl. Radim.
16.59, 14. 3. 2008, odpovědět