Tak sem chtěl konečně vymenit klínovej řemen u 2,4JTD ale už jsem to jaksi nestihl sundal jsem totiž veškerý oplastování okolo a bych se podíval jakej je tam přístup a ten je na h... a tak že pojedu ke kámošovi kterej má jámu a prej plasty netřeba na ten kousek..... omyl jaksi jsem zapoměl a noha na plynu +štěrk na silnici ukončil mou cestu ,roztrhal se na cáry,bohužel část zůstala zaseklá za řemenicí kliky a ven se jim nechce a taky si říkám jak to vyndám a co všechno dostalo na prdel,taky svítí kontrolka vstřiky a nejde nahodit jelikož to neutočí kvůli tomu zaseklýmu bordelu z řemenu.. Tak a ted mluvte resp. pište a já si du nafackovat.
21.07, 15. 3. 2008, odpovědětKurňa, vlastní blbost bolí nejvíc. Jestli máš roztržený řemen příslušenství tak bacha, ať se Ti to nenamotá do rozvodu. Ale i tak bych nezkoušel startovat a nechal zkontrolovat rozvody, před dalšími pokusy.
21.17, 15. 3. 2008, odpovědětjj. do rozvodu by se to ale nemelo jak dostat jen okolo remenice na klice,tedy pokud ti to nerozmlatilo kryty rozvodu. ten zaseklej kousek za řemenici vyndej tak že shodiš remenici ne? a na sledne i uvidiš jestli je neco na rozvodovem kole na klice něco namotaneho,pokud ano nevaghal bych a mrknul na rozvodak pokud to není z nej:-). mnoho štěstí.
21.44, 15. 3. 2008, odpovědětRozvody to netknulo tedy přímo,je to klínák. Řemenice lze sundat pouze vyndáním šroubů?nemusím na to mít třeba stahovák nebo tak? Jo vlastní blbostí je to fakt nej ... když mě táhnul kámoš za fáčkem ,tak sem si říkal že sem asi ten největší tragéd.
22.06, 15. 3. 2008, odpovědětOmyl pánové je to v kun.. do rozvodu se to dostalo a přetrhlo to řemen. Tak bych potřeboval rady nejlepších postupů jestli vymenit motor nebo dát dohromady . Nejel jsem víc jak 50km/h a klínák se odporoučel a uvízl za řemenicí kliky kde způsobil přetržení řemenu,ihned jsem sešlápl spojku a potom jsem bohužel jednou krátce zkusil nastartovat.Budu rád za vaší pomoc.
20.31, 18. 3. 2008, odpovědětne treba měnit motor, stači sundat hlava mrknout kolik a jake ventily zohybane,zkontrolovat písty, pokud maš opravdu pretrzen remen a skoušel jsi startovat tak to asi neproběhlo bez nasledku, ještě pred demontaží bych skusil klíčem za kliku protočit motor zda se bude zasekávat jako by ventily narazeli do pistu,nebo vubec nepujde otačet bude to potkané
21.07, 18. 3. 2008, odpovědět