ahojte.ako ma ist 2,4 JTD?pocul som ze to je lenivejsie ako 1,9 JTD. urobim 0 na 100 za 10 sekund. ale nezda sa mi to na 140 koni.mozno preto ze mam sportwagon.
13.59, 29. 3. 2008, odpovědětNa 140 K je to optimum. Ja mam 136 K a 11s na kilo...ale s 5 m kravou :D
14.11, 29. 3. 2008, odpověděthttp://autokatalog.tiscali.cz/AlfaRomeo/156SportCombi/5/768/ jen jeden z případů, kde to zjistit... ale občas tam mají kraviny.. ale tohle myslím sedí
16.18, 29. 3. 2008, odpovědětJá mám (110kw) chip by 136 kw a stovku tam má cca za 8s. Mám 2,4 JTD SW
17.50, 29. 3. 2008, odpověděthttp://www.katalogautomobilu.cz/
17.52, 29. 3. 2008, odpovědětdo 1800 ot je to lenive,potom sa to berie. s tym chipom to je tak isto? rozmyslal som nad chipom..
18.52, 29. 3. 2008, odpověděta chipem to jde vic od spodu uz od 1500ot je to raketa
19.29, 29. 3. 2008, odpovědětco to je za chip? kolko to stalo? je to nachipovana riadiaca jednotka alebo pridany modul?
19.52, 29. 3. 2008, odpovědětMám 103 kw ve 166ce a motor plynule táhne bez čipu od 1200 do 5000..spíš než "upravit" motor čipem bys měl zkouknout auto na diagnostice,jestli ti vše maká jak má..jak je na tom váha,vzduchový filtr,EGR,tlak v reilu,tlak od turba..Já ji nechal pěkně proklepnout,vše potřebné nahradil origo díly a motor běhá špičkově...
13.29, 2. 4. 2008, odpovědětMám nahraný jiný software v řídící jednotce....je to živější už od 1400-1500 ot....největší zátah je 2500-4000....4500 je konec......nedá se to srovnávat s originálním softwarem z továrny. Žádný propady v turbu a čekání po sešlápnutí plynu, reaguje okamžitě...
11.18, 30. 3. 2008, odpovědětCena nového softwaru do řídící jednotky je 4000-8000tis kč :-) já jsem za to dával 5000,-....100% spokojenost. Akorát na mě častěji bliká ASR... :-)........nekouří !!!
11.22, 30. 3. 2008, odpovědětpřehrál jsem ŘJ softvérem z Italie, původně 100 Kw, nyní netuším, zátah od 1200 ot, studená zakouří teplý motor ok, chvění spojky okolo 1800-1900 ot při zátahu od 1200 ot, jede to moc pěkně, před čipem zátah od 1500-1600 ot, kopec co je u s lavkova bez čipu max 140 km/hod nahoře plné auto, nyní cca 165-170 km/hod.
9.53, 3. 4. 2008, odpovědětTak to mas teda skutocne "super" soft!!! Pokial ti trasie zotrvak, tak ho za chvilu mozes menit...ked sa ti rozsype,tak budes mat ovela vacsie skody ako len novy zotrvak. Sarkan chip-uje tak,aby sa netriasol zotrvak a nesmykala spojka = s rozumom.
10.26, 3. 4. 2008, odpovědětno mně to zrovna načipoval tak, že mi vibruje setrvák a prokluzovala spojka..... ale já to tak chtěl :-) jinak, čip od Šarkana - bomba :-P
11.27, 3. 4. 2008, odpovědětTak to si ale dlho nepojazdis...oblozenie spojky ti po kratkom case "zhori" a zotrvak sa ti rozsype. Mne zvysil vykon zo 110kw na 126kw/345Nm (udaje z brzdy), ale to uz smykala spojka a zotrvak bolo tiez uz trosku citit. Vymenil som preto komplet spojku (bola pekne spalena) + zotrvak a chip-li sme to este raz (teraz ma caka meranie na brzde...som zvedavy, ake stado tam mam teraz?).
12.29, 3. 4. 2008, odpovědětzatím jezdím asi 3 měsíce a žádnej problém. Spojku už sem celou měnil a o setrvák strach nemám.... když se náhodou rozsype, tak se vezme jinej z vrakáče.....
17.36, 3. 4. 2008, odpovědětLenze ked sa ti rozsype zotrvak, tak s najvacsou pravdepodobnostou poskodi spojku a aj hriadel a to potom bude palka. :o/ Preco si nesiel na precipovanie, ked si vymenil spojku?
13.12, 4. 4. 2008, odpovědětmáš pravdu z namáháním spojky i setrváku, pokud řadím a netahám odspodu k tomuto jevu nedojde, na brzdě jsem nebyl, auto s kterého byl soft brán má najeto 270 tis km, má spojka zatím drží.každého štěstí, se sarkanem jsem řešil chip kdysi dávno.
20.44, 4. 4. 2008, odpovědět