Caute, mam velkej problem. Od 5t to proste nejede. Od 3t to zatahne jako krava (pocitam ze tak jak ma), ale jak se rafka dostane na 5t. tak velka vykonova dira a jako by jsem zkousel zatahnout na 5kavalt od 1t/ot, proste kakastrofa. Jen vim ze to vahou nebude ta je vymenena a lambda vtom taky nebude. Diag je cista. Je to 2.0 naj 50t a ja to ze svycar, ale pochybuju ze tam bude nejakej omezovac.
17.28, 10. 4. 2008, odpovědětHoj mě to zase netáhne tak od 2,3 tis, až kolem 5ti tisíc:-) taky mám 2litr, taky ze Švýcar:-) Kupuju váhu, tak doufám že to bude tím....
17.37, 10. 4. 2008, odpovědětMam z praxe. Ucpaný palivový filtr, málo paliva. A nebo taky ne:-))).
19.20, 10. 4. 2008, odpovědětbenzíny nemaj žádnej palivovej filtr..
2.32, 11. 4. 2008, odpovědětJak víš,že ta vyměněná váha je dobrá?Ty jsi jí proměřoval,koukal jsi se kolik dává když slápneš na plyn?Tu váhu máš originál bosch,nebo nějakou náhražku?Viděl bych to přesně na tu váhu-může tam jít ve vysokejch otáčkách chudá směs..může to bejt taky cokoliv jinýho,ale to chce měřit-nestačí jen výpis chyb z diagnostiky - to chce s tou diagnostikou projet a testovat za jízdy osciloskopem abys viděl jak pracuje váha,lambdy atd.taky to můžou bejt totálně napečený svíčky a ve vysokejch otáčkách už nestíhaj a nedávaj jiskru,může to bejt ucpanej vzduchovej filtr atd..
2.36, 11. 4. 2008, odpovědětTak to je dost divne, ja mam 1.8 TS a do 3000 to nejde, od 3-4 to zacina ist a od 4 do 6.5 to slape... do 7000 v pohode, potom to sekne obmedzovac :))) Takze zatah od 3000 nepoznam, skor od skoro 4000...
7.51, 11. 4. 2008, odpovědětNo to jsem si myslel ze vaha tak jsem ji vymenil. Origo bosch nova. Ale zmena zadna. Zkusim ty svicky. Filtr je ok. Tzhle cesticky co se muzu kouknout doma jsem prosel a vycistil. Takze pocitam ze bud tz svicky nebo snad vstriky, ale vkontrolka nic nehlasi. Ale je to divne, ta dira se projevuje jako by jsem zavadil o brzdu.
11.39, 11. 4. 2008, odpovědětCaute..Ja mam 2.0TS a od 3t sa motor dusí,nemá ziaden ťah..Bol som aj na diagnostike no tam mi zistili len lambdu,ktoru som vymenil a robi to stale to iste..neviete niekto cim by to mohlo byt??
16.29, 11. 4. 2008, odpovědětNemá filtr??? No nehádám se, neviděl jsem ho. Píšu to protože ne Alfě 155 V6 kterou jsem měl předtím jsem měl přesně stejné potíže a bylo to palivovým filtrem. Osobně jsem si ho vyměnil a hned šla tak jak měla. Takže tam filtr byl. Jsi si jistý že u 156 filtr není? Mi to připadá dost podivné. Asi vyhrabu příručku :-)))
16.25, 11. 4. 2008, odpovědětHorác-benzínová 156 opravdu žádnej palivej filtr nemá.Má ho jen JTD..Taky tam ten filtr mohl někdo dodělat a pak by to mohlo být i s ním.
16.38, 11. 4. 2008, odpovědětNo hele,taky to může bejt těma vstřikama,palivový čerpadlo nemusí dávat dostatečnej tlak,můžeš mít někde volnou nebo prasklou sací hadici,některá z cívek při vysokejch otáčkách začne vynechávat.. a táák.prostě to chce všechno projít a zkontrolovat,případně proměřit.A to ti takhle zlobilo už když jsi jí koupil?Nebo jak k tý závadě došlo?
16.41, 11. 4. 2008, odpovědětNo ked som ju kupoval tak to išlo dobre,potom začali skákať otáčky a dosť to žralo benzínu..Asi tak pred cca 2 týždňami to zrazu prestalo ísť..
16.51, 11. 4. 2008, odpovědětJo,to je další věc-můžeš mít přicpanej katalyzátor..Pak by se to taky ve vyšších otáčkách dusilo...to ti dělá i když přidáš když stojíš na místě?
22.44, 11. 4. 2008, odpovědětNo ted nevim zda se vyjadrujete k Stanovi nebo me??!! :) Je top motor ze svycar 50t. najeto. Menil jsem i kat. a prakticky mi to takle jede od doby co jsem to prohodil. Rozvody jsem si vymenil. NO jeste to bylo z bouracky ovsem nikoli na predek, ale slo to pres boudu. Ale jinak je motor vpohode, teda nevydava nejake zvlasni zvuky nebo neco jinyho. Asi by jsem se ale priklanel k tem svickam. Jsou tam stale origo takze je budu muset vymenit. A pak se uvidi.
11.15, 12. 4. 2008, odpovědětTo si naco menil kat pri 50 000 km? Nema to nahodou teda 150 000 km? Vymenil si to dufam za novy kat...
8.12, 14. 4. 2008, odpovědětemnil jsem cely motor tak jsem k tomu dal i vyf soustavu(svody trubky pletenec kat i tlumic). Vzpadal mnohem zachovaleji nez ten starej
6.14, 16. 4. 2008, odpovědětCauko...Tak co som spomínal že mi to od 3t otacok nejede,tak som zistil,že bola špinavá váha vzduchu,vyčistil som ju a auto jazdí ako šialené..A aj spotreba sa odosť zmenšila,asi tou výmenou lambdy..
15.44, 16. 4. 2008, odpovědětStrawberry 156:Kterej vůl ti nakukal že benzíny nemají palivový filtr?Je potřeba hledat na správných místech!
20.13, 16. 4. 2008, odpovědětNo viedli sa tu o tom dost burlive diskusie a vraj benzinova alfa nema zvlast filter, ma vraj len sitko priamo v cerpadle, to je vsetko... je to vraj, ale ked to vies 100 percent, napis to tu, nech sa tento spor navzdy ukonci :)
8.57, 17. 4. 2008, odpovědětto sa mi teda tiez vidi divne ze by nemala palivovy filter.
20.24, 16. 4. 2008, odpovědětprisaha bohu, teraz som to pozeral a fakt nema
20.28, 16. 4. 2008, odpovědětMojmíre nebuď prosím tajuplnej a napiš vkterých místech je. Dík.
20.43, 16. 4. 2008, odpovědětzdravim ..dufam že ste sa už dohodli ci maju benzinove alfyx filter... :o) mno že 1,8 a 2,0 T.S nemaju palivove filtre a 2,5 a 3,0 tie palivove filtre maju... :o)takže sa pripajam k tým co tu napisali že filtre maju aj nemaju ..... :o)
20.35, 17. 4. 2008, odpovědětto mojmir: tak kde ma 1,8TS palivovej filtr...
8.29, 27. 4. 2008, odpovědět