Nemůže se zaslepením EGR na 2.4 něco podělat? Nesníží se výkon? Co emise? Díky za tipy a rady.
21.21, 18. 11. 2006, odpovědětvýkon by se měl naopak zvýšit ale emisema pak neprojdes, budes to muset pred emisama vyndat ... je to celkem prasárna ... ale novej je prej dost drahej, takze jestli ti propousti, tak asi nejlevnejsi reseni:-)
14.37, 20. 11. 2006, odpovědětTady asi proběhla nějaká čistka, protože není vidět můj původní dotaz. Examiner mi hlásí že mám zkontrolovat tlak nafty v railu, mohl by to být DRV ventil. Auto se při velké zátěži vypne. Člověk, který měl podobné problémy zaslepil EGR ventil a přestalo se mu to vypínat. Myslíte si, že to může mít souvislost? Nemůže mít zaslepení EGR nějaké následky? Díky za tipy a rady.
14.46, 20. 11. 2006, odpovědětja mám zaslepený EGR ventil a cez emisnú som prešiel normálne...ventil zaslepili ešte v taliansku je tam taký tenký plech na ktorom sú nejaké nápisy v taliančine...kamoš čo robí vo fiate mi hovorili že už robili aj na stile 85kW
21.13, 30. 1. 2007, odpovědětplech je medzi tou prírubou a a ventilom
11.05, 31. 1. 2007, odpovědětsa mi zdá že to je pred ventilom
16.47, 1. 2. 2007, odpovědětTak som ten EGR ventil zaslepil..prisiel som nato, ze bol asi zly a trosku prepustal naspat tlak z turba do vyfuku(prejavovalo sa to tak, ze pri najvyssom plniacom tlaku to zapiskalo a neskutocne to dimilo). Zeraz to taha ako ma. Dakujem za rady..
19.26, 2. 3. 2007, odpovědětRe:kejml Ahoj,rozstříhej plechovku od piva a z toho plechu vyrob vložku pod egr,těsneni pak polož na výfuk,pak tu vložku a pak egr.Ale POZOR!!! ty šrouby co ten egr drží v parohách se většinou utrhnou,takže se na to vykašli a jen odpoj hadičku a strč do ní šroubek a schovej ji pod plast na motoru.Mám odzkoušený že tu jede líp než když je to úplně zavřený.Elektroventil ovládání neodpojuj,vyskočila by ti závada řj.,a spadlo by to do náhr. programu. Jinak egr snižuje emise v určité oblasti otáček a pomáhá chladit spalovací prostor,díky snížení obsahu kyslíku nedochází k dohořívání splodin.V katastrofálním případě při dlouhé deceleraci by mohlo dojít k propálení pístu pokud by byl nějak víc zakarbonovanej,vím o jednom případu u oktávky.Ale pokud jde o italy tak jsem nikdy neslyšel o problémech tohoto typu a zaslepených jezdí spousta jtd,hlavně z dovozu.Zrovna dnes jme o tom mluvili v jednom dobrým servisu fiat a shodli jsme se na tom že to je v poho,až na ty emise.
21.42, 2. 3. 2007, odpovědět