chlapi mámproblém s mojí Alfou 2,4JTD....ráno sem nastartoval normálně a vyrazil do práce, ale asi po 300 metrech mi to chcíplo a nic, prostě to nenastartuje....je pravda že v poslední době se mi asi 3x po sobě i při jízdě rozsvěcovala kontrolka vstřiku, ale vždy po nějaké době zhasla a zase byl klid.....nafta tam jde, měl sem to rozebraný až na kolejnici a normálka při točení motoru jde nafta z čerpadla ven....nebude to elektronického rázu ta závada??? Neměl jste někdo ten problém???
19.58, 12. 4. 2008, odpovědětKdyby "tam" (do válců) šla nafta, jak píšeš, motor by musel běžet. Já si myslím, že tam nafta nejde. Pokud tam opravdu jde, je možný, že ti přeskočil rozvodový řemen, ale může toho být samozřejmě více.
21.29, 12. 4. 2008, odpovědětMěl jsem ten samej problém, zajel jsem na diagnostiku a bylo řečeno že se nenatáčej lopatky a je třeba to vyčistit, zítra to posílám do Strakonic, bude to stát 3000kč.
19.23, 13. 4. 2008, odpovědětja som mal tiez ten problem, pocas jazdy chcipla ale po par nastartovaniach mi zas naskocila....potom zas chcipla, nesla nastartovat a potom opat naskocila. siel som na diagnostiku a problem vyhodilo ze "snimac otacok".
19.50, 13. 4. 2008, odpovědětnebo ti nemusi jit jeden vstrikovac, to pak nejde taky nic
19.55, 13. 4. 2008, odpovědětnebo cerpadlo veci je hodne cim by to mohlo jit pro to nejlepe zajed na diagnostiku
20.27, 13. 4. 2008, odpovědětjinak kdyz se ti nenataceji lopatky tak to urcite pujde nastartovat akorat by jsi mel mensi vykon v urcitych otackach motor musi jid v klidu nakopnout.
20.30, 13. 4. 2008, odpovědětStalo se mi něco podobného.Nakonec to bylo hlavní relé motoru.Byl zaoxidovaný kontakt na konektoru.Po vyčištění opět pohoda.Relé je pod krytem na držáku baterie.
8.06, 14. 4. 2008, odpovědětMe to delala taky - mel jsem v haji cerpadlo + i nacatej jeden vstrikovac..Chce to tu diagnostiku,bez ni je to jen tipovani.
8.19, 14. 4. 2008, odpovědětNo nevím....ráno to táhnu do servisu na diagnostiku....jak tu někdo píše že mu to občas naskočilo, tak mě vůbec ani neškytne...ty kontakty sem taky čistil na těch relátkách...takový ty běžný ůkony co znám ze starejch naftovejch motorů sem vyskoušel...ale nic...ještě si vzpomínám že den před tímmi to v tahu škytlo jako kdyby tam jen vteřinu něšla nafta ale pak hned pohoda a jelo to dál...akorát na vonoběh to mělo asi o 100 otáček víc než normálně....
20.54, 14. 4. 2008, odpovědětZdravím, dělalo mi to úplně to samé a musel jsem to nechat odtáhnout, auto prostě ani neškytlo. Zjistil jsem,že mi nejede naftové čerpadlo v nádrži. Zjišťoval jsem proč a zjistil jsem závadu u relátka pro čerpadlo. Mimochodem ten obrázek na krytu relé u baterky je opačně nakreslený!! Na cívce relé byl někde přerušený plusový kabel! Zjistil jsem, že na jeden kontakt tohoto relé jde i silový (stálý plus) kabel pro čerpaddlo. Vzal jsem kus drátu a udělal propoj mezi tímto kontaktem a cívkou relé. Auto na první pokus naskočilo a je po problému. Než se ale do něčeho pustíš zkus oslovit někoho, kdo dělá do elektriky, nebo ti po špatném propojení (myslím propojení na opačnou stranu relé)odejde výstup z řídící jednotky.
15.35, 23. 4. 2008, odpovědět...už to mám pořešený...přesně tak dělalo mi to čerpadlo v nádrži...mám tam problém se zpětným plněním sacího koše z přepadové hadice a tudíž se to zavzdušňovalo...zatím to teď funguje...
22.32, 24. 4. 2008, odpovědět