Cau chlapi, před měsícem jsem si koupil ojetou Alfu 147 2.0 TS. Dnes jsem na ní nechal vyměnit komplet rozvody a olej (Selenia 10W-40), ale při výměně se přišlo na to že mám ohoblovanou jednu vačku na sací vačkové hřídeli a začíná se ohoblovávat jedna na výfukové. Ostatní jsou netknuté takže nechápu :-( V servisu mi doporučili urychleně vačky vyměnit i se 16ti zdvíhátky. Nevíte kde sehnat obě vačky a zdvihátka ventilů? Dle Eperu stojí vačky dohromady přes 15 tisíc - když si k tomu přidám 9000 za zdvihátka tak je to docela ranec :-( Stalo se to již někomu? Díky za rady
20.54, 14. 4. 2008, odpovědětTo už si radši kup ostrý vačky od autodelty i s chipem.To tě vyjde na 26000 při momentálním kurzu a ještě zvýšíš výkon o cca 21 kobyl.no a proč jsou ohoblovaný?Nejspíš tam lil někdo bůhví jakej olej
22.16, 14. 4. 2008, odpovědětLudia kam pozerate pri kupe auta, na cenu ??? 2.0TS je katastrofa, Alfu iba JTD, keby sa to tu dookola neomielalo, TS motory su pomali vsetky na konci svojej životnosti (hlavne tie v bazaroch) a aj tak ich ludia kupuju...
22.45, 14. 4. 2008, odpověděta aby som nezabudol to čo si ušetril pri kupe TS oproti JTD už teraz donho nasypeš a to nemaš ešte nikde napísane že sa ti za 1/2 roka celkom nezadre. Ludia spamatajte sa !!! Ked si čítam nejaký príspevok o TS tak je to vačšinou závažný problém, a potom si tukám po čele, ach ach..........aký sú tí ludia blbci
22.49, 14. 4. 2008, odpovědětOno u JTD jsou zase problémy s turbem a to do toho těch 20 tyček taky nacpeš až ti turbo odejde.A jinak ta spolehlivost TS motorů je nejspíš odvislá co do toho kdo lil za olej a jak často ho kontroloval a měnil..
23.47, 14. 4. 2008, odpovědětMartin,ukludni sa,zober si tabletku,a TS motory neries. Ked si sam zazil ze si aspon tri zadrel,potom pis o katastrofach. My co mame TS sme asi blbci,ale tym ze sa nechame vytocit takymi recami ako vedies ty. A na konci zivotnosti je skor tvoja felda mpi.
6.10, 15. 4. 2008, odpovědětJa mam 1.9JTD a vobec ma netrapi že mi odide turbo, je to bežná udržba ako u hociktorého diesla, repas 12000 nove 20000 a ver tomu že ja ho už nezoderiem a motor tiež nie, kdežto u 2.0TS je to loteria, najhorší motor o akom som počul. Ty a par dalších štastlivcov čo im motor TS beží bezproblémov by človek hadam zrátal na 10 rukách, stále nechapem prečo by som chcel auto na ktorom musím stále kontrolovať a DOLIEVAŤ OLEJ !!! Prajem ti inak aby si s tou svojou bol stále spokojný, ale sám, ani tomu najlepšiemu kamarátovi by som ju neoporučil
15.06, 15. 4. 2008, odpovědětjaj ty kokot
8.23, 18. 4. 2008, odpovědětMartin-a u dieselu se jako olej kontrolovat nemusí nebo co ?Mám taky TS dva roky a žádný problém,během výměny což je 10000km olej téměř nedolívám-některé olej žerou některé ne.Mám taky kámoše co koupil loni JTD za 110 a už je v něm za dalších 50.Je to jen o tom jak se o auto kdo staral a co potom následně koupíš,což vybírat v českém bazaru je sázka do loterie,protože 90% aut jsou podle bazarníků libovky a voňavky a mají najeto 90-120 tisíc km
18.33, 15. 4. 2008, odpovědětTo Martin: Ked 12000-20000 za turbo je bezna udrzba,tak potom asi aj pri TS motoroch je vymena motora za 25000 bezna udrzba:)) Ked si o tom motore iba pocul,tak to nechajme,ja sa zas nechcem natahovat. Tebe bezi JTD ako ma,nam co mame tie trapne TS ked bezia tiez,tak nieje co riesit. Mna len proste nenapadne tu pisat to a to je uplna katastrofa,ked je pri autach vsetko,ale fakt vsetko relativne. A olej by som ako kazdy normalny clovek kontroloval na kazdom motore,aj na JTD. Samozrejme,pre istotu,lebo nic nieje neznicitelne. Tak radsej nech nam to beha. Vsetkym.
13.05, 16. 4. 2008, odpovědět