Již mockrát se tady o tom psalo, ale není mi to stále úplně jasné. Chci se zeptat na zatlačení pístů. Někdo tady psal že s tím pístem se musí při zatlačování zároveň otáčet aby to šlo zatlačit? Na tom pístu je zevnitř nějaké šnekové ozubení? Mužete mi prosím poradit, abych při zalačování těch pístů něco neutrhl. Radim
11.35, 18. 4. 2008, odpovědětAno musíš otáčet a zároveň tlačit? já si na to vyráběl extra takový malý držák se šroubem, který mi to tlačil dolů a sikovkama s ním otáčel.
12.00, 18. 4. 2008, odpovědětA na kterou stranu s tím mám otáčet? Je tam ještě nějaká záludnost?
12.11, 18. 4. 2008, odpovědětja myslim e tlacit neni treba staci jen otacet zkus na jednu nebo druhou stranu a uvids bud se bude vysunovat nebo zasunovat
0.40, 19. 4. 2008, odpovědětA to s tím otáčením bez zatlačování to máš odzkošeno, nebo si to jen myslíš? Radim
9.35, 19. 4. 2008, odpovědětTeď jsem je měnil, rozhodně se musí o táčet i tlačit a to poměrně značnou silou.Otáčel jsem po směru hodinových ruček a použil jsem k tomu kleště z úzkou přední částí, tak aby zapadly do drážek na pístku.Na každou z brzd jsem potřeboval zhruba po 5 minutách.
11.26, 19. 4. 2008, odpovědětJE TO PRAVDA,na kazdom aute co ma v zadu kotuce, je to rovnake.aj ja som menil cez vykend a tak isto .ale najtrv to neslo, musel som piestiky vytlacit este viac a potom to slo. pouzil som hasak a kovovu tycku ktorou som tlacil na piestik. dal som nove platnicky delphi, a nejako sa mi to nepaci, brzdy uz niesu take ostre ako s predoslimi platnickami. brzdia dobre ale musim viac tlacit na pedal.
13.05, 19. 4. 2008, odpovědětjduna měnění desek na předku a jsou tam dve inbusi a na tech to jezdí s tema se nic nedelá ? jo a musí se vypustit kapalina nebo sundat trmen uplně ? prosím poradte dekuji !!! :-)
21.14, 14. 4. 2015, odpovědět