Zdravím, mám problém s převodovkou a to, že když chci podřadit z 3st. na dvojku(nad 30km/h), tak mi to jde přes zuby!!Někdy to udělá i při vysokých otáčkách z 1st. na dvojku!Ale jen někdy!!Spojka je asi O.K(neprokluzuje), ostatní rychl. stupně jdou v pohodě zařadit!Nějak to neobtěžuje, ale nerad dusím trojku!! Díky za odpovědi
20.14, 19. 4. 2008, odpovědětZkontroluj hladinu oleje v převodovce a radši bych ho úplně vyměnil za novej.Pokud se to nezlepší a spojka je opravdu v pořádku, tak je v háji synchron na 2..To znamená buď synchron vyměnit a nebo sehnat jinou převodovku.V každém případě pokud nepomůže výměna oleje a spojka vypíná jak má,tak musí převodovka ven z auta a tu buď opravit nebo vyměnit.Jinak takhle se opravdu projevujou vadný synchrony - nejvíc slyšíš zuby při podřazování.Taky máš možnost řadit s meziplynem - i to se dá - dřív celkem běžná věc - nepříklad u alf s transaxlem tam byla každá druhá převodovka takhle v háji.Je to o zvyku
20.30, 19. 4. 2008, odpovědětAha, já si myslel že to bude synchronem!Olej budu měnit! Předtím jsem měl Forda, tam jsem měl podobný problém a řekli mi, že mám vyměnit všechny synchrony! Pak jsem slyšel, že to může být pod tyčkou řadící páky, ale nevim no!Táhlem to asi taky nebude, že? Díky
20.48, 19. 4. 2008, odpovědětPrávě,že to asi tím synchronem bude..Pokud nepomůže výměna oleje,je to synchronem skoro na 100 procent.
21.54, 19. 4. 2008, odpovědětTak toho jsem fakt bál:(( To zase bude něco,nechávat sundat převodovku! Tak snad to nude fungovat tak, že se jen vymění ten synchron! Cenu synchronu náhodou nevíš, že:)? No, nejprve vyměním olej...!!Zkusím i ten mezi plyn:)!
22.01, 19. 4. 2008, odpovědětCenu synchronu nevím,ale to se ti vyplatí spíš koupit celou převodovku.Nedávno jí někdo nabízel asi za 5 možná i míň.
22.15, 19. 4. 2008, odpovědětMne sa ozyval synchron tiez a tak som jazdil opatrnejsie a po case ma to tak ci tak postihlo... zacala mi vyskakovat rychlost a nakoniec som to dal opravit, cena 17 litrov.. okrem synchronu (cca 2000 Sk) mi odislo aj ozubenie 3 a 4 plus sa uz menili aj gufera, nejake hovadiny a olej a praca... takze cim skor, tym lepsie.. a to mi chceli menit aj protikusy ozubenia, to by bolo plus dalsich 5-6 litrov...
7.56, 21. 4. 2008, odpovědětMám 2,4 JTD. Nešla mi tam dát dvojka. Jednou jo a stokrát ne. Tak jsem řadil víc než 3000 km z jedničky trojka. Naštěstí to motor bral a dostupná převodovka nebyla. No a pak to přestalo, v pohodě řadím všechny stupně až doteď. Neříkám že je dobré čekat, ale vím, že u Alfy je možné všechno :-)
22.47, 22. 4. 2008, odpovědětakurat menim prevodovku kuoli tomu.mam156 85kw a neoplati sa to opravovat je to nakladne radsej kup druhu prevodovku.majo
22.17, 22. 4. 2008, odpovědětAhoj,chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s tím,když chci zařadit jedničku a spatečku tak ji tam prostě nedám,to bych ohl řadičku,ale nejde mi ani přes zuby a ani s meziplynem tam zařadit,olejje měněnej a furt žádná změna.Je to 156 2,4 jtd 110kw.Dky moc za rady....
20.59, 3. 3. 2015, odpovědět