Zdravím všechny,mám AR 156 JTD a při přidávání plynu-pomalém ,nebo když chci držet v obci nízkou rychlost,motor začne houpat.Taky se mi zdá ,že při sešlápnutí plynu - pozvolném,má kousek hluchého místa.Prudce přišlápnu a motor se zklidní.Prosím o radu.Jsem nový uživatel AR tak ještě nemám vše vychytané.Díky Brost.
6.52, 21. 11. 2006, odpovědětmě to dělá to stejný. začně ti to škubat ne?
8.43, 21. 11. 2006, odpovědětPřesně tak,začne škubat dokud nepřidám plyn.Máš nějaký nápad?
12.06, 21. 11. 2006, odpovědětStačí držať motor nad 1500 ot/min a bude v pohode. Na voľnobeh si z Alfou moc nezajazdíš.
15.24, 21. 11. 2006, odpovědětTo si ze mně děláš srandu,takovou radu jsem potřeboval?? Udělá to i při zvyšování otáček okolo 2 tis.Dík Brost
15.42, 21. 11. 2006, odpovědětTo stým voľnobehom prosím neber v zlom ale mne niečo podobného robilo, keď som skušal isť v kolone len na voľnobeh.
13.12, 22. 11. 2006, odpovědětPodle mě to je odezva EGR ventilu,myslím že to ani nevypadá na chybu.(Je to ten ventil na svodech výfuku)Někde kolem 1800 ot.by měl zavřít,pod zatížením na malý otáčky reguluje a je to cítit na chodu motoru.Recirkulace výf. zplodin má za účel snížit emise a při deceleraci ještě teplotu ve spal.prostoru.Krátkodobě odpoj hadičku podtlaku a zkus to projet.Do hadičky něco vraz (3mm šroubek...)abys si nenasával svinstvo do pneuventilu.Pokud se to zklidní tak víš že to není nic jinýho.Možná pomůže ještě vyčistit odfuk toho pneuventilu,(na stěně mot.prostoru uprostřed) je tam zespodu takovej gumovej camprlík a v něm kus molitanu kterej je třeba vyprat v benzínu nebo tak.EGR lze i zaslepit,jede to líp a běžně se to dělá,ale nutno upozornit že se pak při dlouhých deceleracích nechladí spalovací prostor(moc kyslíku způsobuje hoření) a v nejhorším případě ohrožuješ písty.Ale fakt je že u itala jsem zatím neslyšel že by někdo písty propálil,zatím vím jen o VW Tdi a Peugeot HDi
22.06, 26. 11. 2006, odpovědětDavide Díky za radu,to bude přesně ono.Dneska jedu ještě na diagnostiku ,a pak se ozvu jak to dopadlo.Dik Brost
8.44, 29. 11. 2006, odpovědětTak je to hotovo.Alfa jede jak z praku.EGR ventil propouštěl .Takže všem dík a taky rada pro všechny kdo mají problémy takového rázu.Jardo ucpi ho a máš klid.Čus Brost.
5.20, 30. 11. 2006, odpovědětkde přesně najdu ten EGR ventil? nejseš nahodou někde z okolí Brna?
14.51, 30. 11. 2006, odpovědětzdravim , kde bych našel řídící jednotku motoru u alfy 1.8 TS 103kw 2000 výroba. Děkuji
17.30, 24. 6. 2011, odpovědět