Scháním setrvačník na AR 2.4 JTD. Máte-li někdo na prodej nabídněte na schnell@seznam.cz. Díky.
12.26, 28. 4. 2008, odpovědětUprav ho na pevno a mas pokoj do konca zivota.
15.10, 28. 4. 2008, odpovědětAhoj,co ti to dela ten setrvak?
16.54, 28. 4. 2008, odpovědětpři rozjezdu to škube, spojka nová, takže chyba bude asi v dvojhmotném setrvačníku...proto ho scháním a na tvrdo se mi to předělávat moc nechce, neb si auto chci ještě chvilku užít :-))
13.12, 30. 4. 2008, odpovědětTo sklbanie pri rozjazde ale nebude zotrvak. Vydny zotrvak sa prejavuje nasledovne...zarad 4. alebo 5. prevodovy stupen, plynovy pedal daj na podlahu a pokial medzi 1200 - 3000ot. zacitis vibracie, tak je zotrvak KO.
14.07, 30. 4. 2008, odpovědětupravit na pevno??? ako??
16.55, 28. 4. 2008, odpovědětMísto přužin ....nýty.....
20.12, 28. 4. 2008, odpověděta co nato motor a spojka...
20.14, 28. 4. 2008, odpovědětco sa stane ked budem chodit na zlom zotrvaku??? zda sa mi ze na 4a5 mierne trasie celym autom.keby som chcel kupit jazdeny,ako zistim ze je este dobry anico vydrzi???
19.03, 30. 4. 2008, odpovědětPoužitý dvouhmoťák má většinou vůli na pružinách musí mít max vuli tak 1cm pak ještě vydrží a jestli ti někdo radí ho dát natvrdo tak věř že se ti utrhne lamela nebo se ti střihne v tisícihranu a to pak je zbytečná práce!!!!
19.34, 1. 5. 2008, odpovědětJedneho pekneho dna sa ti rozsype a narobi poriadnu paseku! Treba ho vymenit a basta...a v ziadnom pripade nie jazdeny.
7.47, 2. 5. 2008, odpovědětOsol...si ty ale xxxx! Najdi si prosim ta na net-e nieco o novinkach firmy Valeo (spojky, zotrvaky,...). Valeo totiz zacal namiesto dvojhmotovych zotrvakov vyrabat pevne a pevnu lamelu nahradil odpruzenou!!!
7.45, 2. 5. 2008, odpovědětmaosko co ty si tedka objevil tak to jsme montovali už před 5 roky ty chytráku,tady byl trochu jiný dotaz víš.Já je dělám rukama a né kecama.
23.17, 2. 5. 2008, odpovědětTak hoši, záhada je vyřešená. Byla vadná lamela...ač nový náhradní díl, byla prostě vadná (křivá) a jen pro ty, co jak tuším, budou při pročítání tohoto příspěvku kroutit hlavou a mrmlat něco o těch levných polských náhradních dílech, tak to NEBYL levný polský brak, ale díl od renomovaného výrobce v záruce. Dostal jsem mimochodem na reklamaci jiný, nový a zatím dobrý :-))
14.28, 2. 5. 2008, odpovědět