Ahoj Alfisti, mám jeden dotaz, jestli už jste někdo podobný problém neřešil. Nejde mi zapnout klima. U ovládacího kolečka ji zapnu, rozsvítí se mi kontrolka, ale klima kompresor nesepne. Neví někdo čím by to mohlo být?
13.13, 28. 4. 2008, odpovědětNo pokial viem, tak sa klima zopne iba ked je na vonkajsom teplomeri vyssia teplota ako nastavena na klime... ak je to splnene, tak skus nejake poistky alebo rele..
14.24, 28. 4. 2008, odpovědětKlima nezopne ani vtedy, ked tam nemas dostatok naplne.
15.01, 28. 4. 2008, odpovědětPokial mas elektriku v poriadku,skus niekoho co robi s chladiarenskou technikou nech ti to mnozstvo naplne pozrie,ja som tiez isiel riesit kadeco az som nasiel prasknutu trubku pri chladici a system prazdny. A teraz po zime som ju nasiel prasknutu znovu:))
17.03, 28. 4. 2008, odpovědětto samé jsem řešil i já,chodil jsem okolo motoru rozebíral relátka a jiné blbosti.Nakonec jsem s tím dojel do servisu kde ta oprava netrvala ani minutu a cítil jsem se hodně blbě.Byla to prasklá pojistka v té pojistk.skříni u řidiče
7.30, 2. 5. 2008, odpovědětmne vymenili poistku ,na druhy den zase nefunfovala cela cesta do talianska bez klimy tak som sa nasral isiel poisku po poistke kabel po kabli, zase fungovala , na druhy den nie tak som zvolili vylucovaciu metodu, odpojil som konektor od kompresora a poriadne ho zatlacil spat a kabel od ventilatora bol dost na tesno natiahnutz a klima uz jede mesiac a stale ide takze chyba bola tem, pani mechanici hamba !!
19.34, 31. 7. 2010, odpovědětČaute chcel by som sa spytať či ma nejaky vplyv na klimu to že mam jeden ventilator motora odstaveny respektive vôbec tam neni
18.43, 9. 6. 2015, odpovědětpotrebujem pomoct s klimou-ma dve 156 pred fl......naplnacie ventily menene unik sa neda ani svetlom ani sondou najst kde je pes zakopany??? ale ked je naplnena tak tyzden pekne ide a potom ani nezopne kde moze byt unik ??vraj keby v kabine tak by to bolo aj citit vraj
21.59, 11. 6. 2015, odpovědětja som bol teraz dat naplnit a kym so prisiel domov, vsetko vyfuklo von. posvietil som si UV lampou, kedze chladiaca zmes obsahuje UV detekcnu kvpalinu a nasiel som potecene lave rameno a vsetko nookolo. kompresorom som fukol cez ventil 1,5 bar vzduch a o chvilu som uz pocul sycanie. samozrejme dierka alebo prasklina na hlinikovej rurke je v absolutne najnepristupnejom mieste medzi ABS kockou a napravnicou. neda sa tam ani strcit ruka, nieto este nieco opravovat. dostat sa k spojke rurka-vymenik znamena rozobrat pol auta a na to teda serem. ziadna klima nebude... 2.4 FL
21.13, 14. 6. 2015, odpovědětupdate : derave hlinikove rurky sa mi nakoniec podarilo vymenit, system mam nanovo naplneny aj natlakovany. cele ta sranda ale fungovala asi 20 minut ( po ceste z plnicky v servise ). unik media ziadny, stale je to natlakovane. kompresor spina normalne, takze aj tlakovy ventil bude zrejme dobry, rovnako vsetky poistky a rele mam OK. ale nenakopnu sa vetraky na 1-ku ( cez ecusacan oba pekne spinaju na obe rychlosti, rovnako nabehnu ked odpojim teplomer z termostatu ), ani na rurkach sa nijako nemeni teplota. zozaciatku sa tlakova vetva hned pekne orosila, teraz nic. tak neviem... nechce sa mi verit, zeby sa len tak zrazu vysypal kompresor a dostatocne netlacil. meraky na plnicke ukazovali vsetko normal. budem tam musiet skocit znova na premeranie.
22.42, 18. 7. 2015, odpovědětAhoj, prosím Vás, nastartoval jsem a najednou mi nefakčí klimatizace, obyčejný fukar a ani mi to na displeji neukazuje venkovní teplotu. Nefungují ani displeje pro nastavování klimy. Mám alfu 156 po faceliftu 2003 rok. Nevíte, co s tím? Předem díky za info :)
12.48, 23. 7. 2016, odpovědět