Mynulý týden jsem myl vapíkem motor měl jsem odpojenou baterii cca 20hodin.Pak jsem vše zapojil zkontroloval jsem jestli jsou všechny kabely suchý.Bez problému jsem nastartoval,nevykazuje to žádnou chybu, ale auto prostě netáhne.Začne táhnout při nějakejch 2500ot. do 3500ot. a pak zase mrtvo.Mám to načipovaný.A váha vzduchu je tam rok a půl stará takže je teměř nová.Turbo mám po repasy.Po odpojení váhy pořád stejné auto vůbec nekouří ani obláček.Přijde mi jak kdyby tam chvíli šla a chvíli nešla nafta.Nevím co stím nemohli se třeba vymazat nějaká data s toho čipování a teď neví na jakej program to má ject???Jsem z toho už na nervy.Děkuji za Vaše rady.
20.41, 3. 5. 2008, odpovědětNo vymazat se tam urcite nic nemohlo... jestli mas cestu tak se stav www.ksautoservis.wz.cz
12.20, 4. 5. 2008, odpovědětpodla mna odisla vaha ak sa dostane do vahy co ilen trochu vody hned odide ale to je len moj nazor mozno nieco ine
12.30, 4. 5. 2008, odpovědětváhu vzduchu jsem měl při mytí venku tu jsem prostříkal čističem proti carbonu ve spreji dával jsem ji nazpět až druhý den ,že by jí to vadilo? nevím dělal jsem to pečlivě.
15.23, 4. 5. 2008, odpovědětNo vahu bys nemel urcite nicim cistit nedela ji to dobre snad jen nejaky specialnim cicticem ale vzdy to nemusi dopadnout dobre takze ja myslim ze to bude taky vahou
15.36, 4. 5. 2008, odpovědětnaftou to určitě nebude....comonrail je tak háklivej na tlak v palivové soustavě, že kdyby byl byť jen na chvilku menší, tak to ani nenastartuješ....s tím se už jednou taky pral....
12.13, 5. 5. 2008, odpovědětTak tím čističem jsi tu váhu odrovnal. Je nutné použít jen isopropylalkohol. Tady máš okopčený návod na číštění váhy vzduchu. V první řadě musíme debimetr z vozu sundat. Stisknutím pojistky odjistíme konektor a odpojíme ho. Těleso debimetru je do prostoru sání přišroubováno 2 šrouby. Jedná se o hvězdicku "s kolíkem" (promiňte neodborný výraz ;-), takže je potřeba speciální nářadí. Při dostatku trpělivosti a opatrnosti jde použít i kleště. Šrouby vyndejte z tělesa úplně, ať vám nebrání ve vytažení tělesa. Pomoct si můžete při vytahování velkým šroubovákem nebo dřevěným klínkem. Pozor na poškození měkkého plastu. Postupujte rovnoměrně z obou stran po malých krocích. Nesmíte poškodit gumové těsnění (1)!!! OKAMŽITE po vyjmutí debimetru zamezte padání mechanických nečistot do prostoru sání!!! Takže teď máte samotný debimetr v ruce a divíte se co na něm je, že pan Bosch za to chce 9000Kč. Jemným hadříkem, který nenechává chlupy, očistěte plastové díly debimetru. Dál se dostáváme přímo k měřícímu prvku. Nejdřív vyčistíme (např. prostředkem na mytí oken) prostor v plastovém okénku (2). Drží se tam nános prachu a mastnoty. Dalším krokem je vyčištění čidla (3) isopropylalkoholem. Prostříkejte celý prostor (3) a potom mechanické nečistoty otřete jemným hadříkem. Až bude celý prostor včetně čidla očištěn, zopakujte prostříkání isopropylalkoholem. V žádném případě se nedotýkejte samotného čidla rukama. Po důkladném proschnutí očistěte prostor v sání a čidlo namontujte zpátky. Opět pozor na těsnění (1). Radim.
15.30, 5. 5. 2008, odpovědět"váhu vzduchu jsem měl při mytí venku tu jsem prostříkal čističem proti carbonu" - Mas pocit ze se pri nasavani vzduchu do motoru na vaze usaruje carbon???? Nektery prispevky jsou fakt uz i za hranici sci-fi.
16.15, 5. 5. 2008, odpovědětnemám pocit že tam je carbon ale je to čistič a zároven odmastovač na všechny druhy usazenin a nečistot mimo jiné i na carbon.!!!§
10.49, 6. 5. 2008, odpovědětVáhu vzduchu jsem vyměnil je to lepší vnískech vyrazí a u vysokech má auto výkyvi jako kdybi chtělo jet a zas nechtělo a zas chtělo je to váha s auto kely za 1760 druhovýroba. skusim ještě jinou váhu a uvidím dám vědět
10.56, 6. 5. 2008, odpovědětjo byla to starline už jsem ji vratil a koupil origo vahu od Boche za 3109 kč a super jde plinule až dokonce žádný výkyvi pěkně zatahuje díky všem za tip! už je to stará známá
20.46, 8. 5. 2008, odpovědět