dost jsem tady přečetl o klimě, ale nikdo tady pořádně nevysvětlil, jak je to s tím spínáním a vypínáním elektromagnetické spojky kompresoru. Nědko zde psal, že to je běžné, ale myslím si, že běžné to není. Takže pokud to někdo objektivně dokáže vysvětlit, ať to napíše. Já mám klimu v kondici, naplněnou, těsnou atd. a přece jen po zapnutí spojká spíná a vypíná, ale ne vždy, někdy sepne a klima je funkční bez problému. Někdy při stejném nastavení cvaká a klima nechladí. Čím to je a proč ??? Něco o tom vím, ale tohle mi do hlavy nejde.
9.48, 5. 5. 2008, odpovědětNajpresnejsiu informaciu dostanes priamo v servise klim.
10.22, 5. 5. 2008, odpovědětdaj si samovolne spustanie klimatizacie uz sa tu o tom pisalo mne to pomohlo
23.06, 5. 5. 2008, odpovědětTo může mít milion důvodů od mechanických, které vyřeší kladivo :-) přes možný větší než správný tlak chladiva po stupidni vadne nějaké čidlo za "pětikorunu". Fungují ti ventilatory na chladiči? Zajeď někam kde tomu rozumí. Uniká mě, proč ti to někdy jede normalne a někdy to vypíná. Třeba máš špatný čidla teploty. Možností je moc. Mě jednou šla normálně a jednou zachrčelo čerpadlo a spojka vypla. Bylo to mírně větším tlakem chladiva.
23.22, 5. 5. 2008, odpovědětVentilátory fungujou. To čidlo teploty by to mohlo být, ale ani nevím kde ho u Alfy najdu. ale většinou, když je čidlo špatný, tak by to zlobilo furt. ale pravě někdy jde dobře a někdy vypíná a spíná.
15.57, 6. 5. 2008, odpovědětJa som mal zoxidovaný kontakt na cidle tlaku naplne klimy a tiez mi to raz islo raz nie.
19.49, 6. 5. 2008, odpovědětVie niekto kolko presne má byt naplne a oleja v klime. Idu mi to teraz plnit a rad by som vedel ci tam toho davaju tolko kolko tam ma byt.
19.51, 6. 5. 2008, odpovědětVed nech ti to povedia oni...tak ci tak to budu plnit na mnozstvo podla tabuliek. A na tom pristroji uvidis, kolko naplne tam bolo a kolko tam doplnili. ;o)
7.48, 7. 5. 2008, odpovědětHosi... mam problem s klimou.. Po naplneni ide tak 2 dni a potom vyfuci.. Na druhe naplnenie ide 3 dni a potom zas vyfuci.. po dalsom ide tyzden a potom zas vyfuci.. Na stvrty som neskusal.. :) ALE.. problem je ze aj ked technik tam nalial dvojtu davku tej UV blbosti ktora by mala ukazat kde to prepusta tak NIC NIKDE NENASIEL.. Ani v kabine. ani pod motorom ani pri motore.. skratka nikde.. plnili sme to tym 3x a nikdy sme nic ani kusok nenasli kde by to fucalo von.. som z toho naprasky uz.. Vzdy ked sme ju plnili tak v nej skoro nic nebolo.. Tlaky kompresora su OK.. podla merenia bolo vsetko ok.. diagnostika nic neukazala.. Skratka niekde je problem ale neviem kde.. Mate s tym niekto skusenost..???? Mam 2.5V6 98r.v.
10.49, 7. 5. 2008, odpovědětA pozerali ste aj ten napustaci ventil (kadial sa klima plni)?
11.09, 7. 5. 2008, odpovědětJo.. Este sme to pozerali aj vecer ked bola tma svietil pod autom ako v C.S.I :) Je to zahada skratka.. Existuje sanca ze daka sucast klimy je tak dokonale schovana v tom 6valci ze by sme to prehliadli..??
11.13, 7. 5. 2008, odpovědětcavte ja mam zase problem s termostatom aspom myslim stale mi ide teply vzduch 21 stupnov a neda sa s tim nic spravit ,, aj freon som tam daval vsetko je ok ,,cvakne jak ma proste pusti ju aj trubka je studena ale ide 21 stupnovy vanok a to je peklo...neviete mi poradit ze kde by som zohnal ten vnuuutorny termostat??
18.15, 30. 6. 2008, odpovědět