mám 2 problémy: první: mám motor 1,8 ts a v servise mi měnili cívky a zapalovací kabely, auto škubalo.po výměně to je znatelně lepší, auto nastartuje hned, neškube.Ale dneska mi to udělalo , začalo škubat a jelo na 3 válce.Kouknul sem na olej a je ho tam moc, ukazuje mi měrky asi 1 cm nad horní hranici.olej mi taky měnili v servise, je možný že když by tam bylo hodně oleje tak že se mohou zaolejovat svíčky ?????? 2 problém: auto mi netáhne jako dřív, do 4000 otáček táhne, ale tak jako dřív a od 4000 netáhne vůbec
11.27, 9. 5. 2008, odpovědětcau urcite musis merit olej az kdyz tak hodinu stojis, protoze tesne po jizde jsou udaje na merce zkresleny... jestli bys mel opravdu oleje moc, tak je to dost nebezpecny... nejsem mechanik, ale vim, ze by tam vznikaly nejaky tlaky a mohlo by dojit i k nejhorsimu :/ Jinak, pokud se ti vrtali v servisu okolo svicek v necem a navic si myslis, ze tam mas hodne oleje, tak bych urcite dal do poradku tu hladinu oleje nejriv a pak bych se do toho pustil sam... v servisu jsou vetsinou prasata! Sundej takovej ten hezkej kryt motoru asi na 4sroubech, pak sundavej dal, az se dostanes ke svickam, nic slozityho, a jestli ti tam stekl olej to hned uvidis a vysusis hadrem. Ja mel tak 300ml oleje u svicek, rozsyapny dve civky a uplne prerusenej jeden kabel... Projevovalo se to, tak ze to jelo na tri valce a otacky kolisali mnohem vic nez jindy! Jak ale rikam, jsem uplnej laik a spis si pocekej na radu odbornika. Jen jsem se chtel podelit o zkusenost... Menil jsem to s kamaradem, kerej do toho vidi a ma i jednu alfu na nahr. dily, takze pokud si z prahy, myslim, ze by nebyl problem ti s tim po domluve pomoc pokud to neni nejaka zavazna zavada, ale myslim, ze by vse mohlo byt zapricineno klido tema svickama...
12.07, 9. 5. 2008, odpověděta neni to spis jako od vejfuku? me to taky dela a je to vetsinou pri akceleraci/vyssich otackach... muj skromny nezkuseny typ jsou prepazky ve vyfuku...
19.11, 24. 8. 2008, odpovědět