zdravím všechny.nevíte někdo čím to může být.když jedu tak mi auto od nízkých otáček začne vynechávat jakoby na 3 válce i jak je neutrál tak to dělá.chvíli se to chití pak zase 3 válce a tak se to opakuje.díval jsem se na svíčky a u svíček byl olej a dokonce se mi zdálo že voda svíčky jsem vyčistil vodu vysušil a bylo to jenom dobré tak na pár metrů jízdy pak všechno znova.tak nevím čím to může být jestli se dostává voda do motoru nebo jak nevím poradte prosím někdo jak postupovat.díky všem
12.55, 9. 5. 2008, odpovědětVoda tam je spíš z mití motoru, toho bych se tak nebál, ale mrkni znova, jestli tam nemáš olej. Ten umí téct přez víko. Pak bych ještě otestoval zapalovací cívky.
13.06, 9. 5. 2008, odpovědětjo díky olej tam byl ale spíš taková vazelina hnědá nevím co to je a mám motor 1,6 t.s fakt z toho mám strach protože autem jezdím často a jak to jede dlouho na 3 válce tak to začne smrdět jako by se něco pálilo tak nevím díky
13.18, 9. 5. 2008, odpovědětpřesně to samé mám i já na 1,8 TS vyměnil jsem všechny cívky i kabely v servisu alfa. stálo to 15000 jezdím tyden a znovu se to vrací, ne tak často ale už mi to 3x udělalo, taky nevím co s tím.A i když to jede na všechny 4 tak se mi zdá že od 4000 otáček to netáhne , poradte někdo
13.52, 9. 5. 2008, odpovědětNo co s tím...nech to prohlídnout od někoho kdo skutečně diagnostikuje a jen nepředpokládá,že by to tohle mohlo bejt a tu součást vymění..Pak jen paltíš prachy a nic z toho.To může dělat hromada věcí..Podpálenej ventil,špatnej tlak v některym válci ,vadnej vstřik a táák...nech si to od někoho kdo tomu rozumí proměřit a vyměnit jen to co je potřeba
15.54, 9. 5. 2008, odpovědětspíš se mi zdá že se nějak zahlcuje svíčka a nebo ještě mě napadá že by mohl být někde podtlak díky nějaké malé dírce na výfuku něco podobného se mi stávalo na lancii deltě díky díře mi to nasávalo falešný vzduch a jelo to hrozně 3 válce a pak nastala situace kdy se mi roztrhl rozvodák tak nevím zkontroluju ještě ten výfuk ale asi to bude tím jak na svíčku teče olej pry jsou na t.s dva válce chlazeny olejem a to může nějak souviset ale nevím je to jenom moje doměnka tak kdyby jste na něco přišly tak se ozvěte díky
14.06, 9. 5. 2008, odpovědětTy svíčky v první řadě vyměň a pak uvidíš.Čištění je na houby pokud je nějaká třeba prošlehlá..Jinak olej by měl bejt spíš izolant než vodič..Teoreticky by nemělo vadit ani když s ním bude ta svíčka zalitá-tedy pokud nebude s vodou
15.49, 9. 5. 2008, odpovědětdobre zkusím s tím zajed na diagnostiku jestli tam něco najde chtěl jsem tam jed ale říkal jsem si že když to bude svíčka nebo kabel že to asi na jednotku nezapíše nevím každopádně tam zajedu nebudu jak zběsily měnit všechno když to bude jedna věc.díky za odpovědi
16.21, 9. 5. 2008, odpovědětNo,diagnostika opravdu nepozná vadnou svíčku - pokud tedy bereš jako diagnostiku výpis chyb z řídící jednotky.Já považuju za diagnostiku hledání závady všeobecně - ne jenom vycucnout chyby z řj.Já bych vyměnil svíčky a pak uvidíš co dál.-pokud to po jejich očištění a vysátí oleje jelo chvíli líp,mohlo by to být s nima a budeš mít pak jistotu,že svíčkama to není na 100 procent a že závadu nezpůsobujou.Jestli opravdu nepálí nějakej z válců,poznáš když připojíš lambdasondu na osciloskop a uvidíš kyslíkový šoky.Pak musíš zjistit kterej z nich to je a proč k tomu dochází.Může to nejt nějaká svíčka,ucpanej nebo nefunkční vstřik,podpálenej ventil,vadná cívka,někde upadlej drátek a tak..prostě to chce měřit a diagnostikovat-skutečně diagnostikovat-ne jenom číst chyby z řj který bejvaj navíc nejednoznačný a spíš jen napoví a když nemáš další zkušenosti je ti to většinou k ničemu..
20.16, 9. 5. 2008, odpovědětKdyž máš zaolejované svíčky válce může to být od oleje proniknuvšího kolem pístu. To by ukazovalo na poškozený válec a píst, pístní kroužky nevyjímaje. V takto poškozeném válci je malá komprese, motor má tedy snížený výkon, ostatní pracující válce se mohou přehřívat. Zjisti jestli se ti nekouří z nalévacího otvoru pro motorový olej a na kvalitu oleje. Nezmínil ses o spotřebě motorového oleje.
21.02, 9. 5. 2008, odpověděttoto jsem mel u 1.8 TS...napred byli poskozene krouzky az se z toho nakonec vyklubal pecenac...jeden den jsem ´´normalne´´jezdil a na druhy den uz bylo hotovo...svicka byla od oleje a uplne spalena...nove pisty krouzky salky a frci si zase jak ma:)
15.21, 4. 9. 2010, odpovědětno spotřeba oleje to ještě nevím auto mám asi 3 měsíce a jak sem se díval na měrku je tam tak mezi min. a max jo díky zkusím jestli z toho nekouří ale jak jsem jel na ty 3 válce tak mi to smrdělo jako když se pálí olej.ta výměna pístu a kroužků je nákladná? a myslíš že to může být příčina že to jede na 3válce ono třeba dneska jsem jel chvíli to cuklo a pak v pohodě jako by nic no hlavně to budu řešit co nejdřív diky za odpovědi
21.14, 9. 5. 2008, odpovědětjo strawberry já vím že nejlepší je měnit všechno postupně a zjištovat jestli to je nebo není ono taky bych rád koupil svíčky nové atd.ale sada svíček stojí 3800kč a já nejsem milionář abych koupil svíčky a pak sondu a kable atd.jsem normální člověk který má rodinu a dělá ve fabrice za ubohé prachy a nemůžu si dovolit jen vrážet do auta.toto auto mám rád je to moje 3 alfa.a tato byla můj sen takže asi rozumíš o čem mluvím rád bych to auto měl v pohodě ale postupně.ale to není nic proti tobě jen aby jsme byli v obraze.
21.24, 9. 5. 2008, odpovědětNo právě..je blbost vyměňovat díly který fungujou.Tak to chce někoho kdo ti všechno proměří jestli je to OK abys nevyměňoval věci zbytečně.Bohužel,zrovna svíčky ti těžko někdo změří.Ale dá se změřit jestli opravdu nepálí nějakej válec na osciloskopu jak jsem psal..ten osciliskop napojíš na lambdasondu a sleduješ co se děje-ta lambda musí bejt samozřejmě v pořádku,jinak to nemá význam.Podle toho poznáš,že nějakej válec nejde,nebo že není něco v pořádku.Pak se můžeš pídit dál- měřit tlaky v jednotlivejch válcích - pokud tohle je v pořádku,tak to může dělat některá ze svíček,cívek,kabelů.Pokud je i tohle v pořádku,tak nějakej vstřik.
21.46, 9. 5. 2008, odpovědětjo a tady na diskusi sem četl že to někomu dělalo ty 3 válce a že mu odešel kat.může to být i to?
21.39, 9. 5. 2008, odpovědětMůže bejt jedině rozsypanej a přicpanej - pak by se motor dusil-ale pokud je průchozí,určitě by to problémy vynechávání válce dělat nemělo
21.48, 9. 5. 2008, odpovědětA jinak když nebude pálit jeden z válců,je jasný,že kat odejde.Na kat by se neměla dostávat nespálená směs.Proto i v manuálech máš,že se auto nemá roztahovat když ti nejde baterka..To je kvůli katu.takže pokud s tím budeš jezdit dál,kat odejde - jestli už není KO
21.53, 9. 5. 2008, odpovědětstrawberry156. DÍKY
21.52, 9. 5. 2008, odpovědětstrawberry odkud si.ptám se jen proto jestli nejsi někde ze severní moravy protože nevím kde by mi to změřily na tom osciloskopu tady u nás těm mechanikům opravdu nevěřím to chce opravdu alfistu který se vyzná tak kdyby si měl nějaký tip.díky
21.55, 9. 5. 2008, odpovědětauto sem neroztahoval nikdy ale co dělal ten původní majitel to nevím mám auto 3 měsíce a do této doby bylo ok a myslíš že by to mohlo být tím že jsem natankoval v-power?to asi ne že čím lepší benál tím líp ne? ale do té doby než sem ho natankoval bylo vše ok tak nevím
21.59, 9. 5. 2008, odpovědětTen kat odisiel mne a auto od 4000 otacok skoro vobec netahalo a bolo to AKOBY na 3 valce.. a je pravda, ze mne ten kat najprv hrkal a potom z nicoho nic vykonova diera a auto neslo.. po vymene znova perfekt :)
22.44, 9. 5. 2008, odpovědětjá měl vodu nad svíčkou a často mi to šlo taky jen na tři a odpálil jsem si lambdu .Dokud jsem jí nevyměnil tak do 3000 lemra .katalizátor vem čert.
22.51, 9. 5. 2008, odpovědětno já sem měl nebo mám takový cinkavý zvuk jak je to v otáčkách kolem 3500ot/m nevím jestli to je stéjné jako si měl ty bylo by super kdyby to byl jenom ten kat
22.51, 9. 5. 2008, odpověděttak ty si měl špatnou lambdu a šlo ti to na tři jo?a jak se to projevovalo škubalo ti to už od začátku?a jakoby se to vždycky chytlo a pak zas nic?napiš
22.54, 9. 5. 2008, odpovědětna tři to šlo jen občas a jen při nižších otáčkách a to přestalo po vysušení vody nad svíčkou.Ale dokud jsem nevyměnil lambdu tak to do 3000 melo malý výkon. To že to špatně pálí a tu lambdu mi zjistili na diagnostice osciloskopem. Vypláznul jsem za to sice asi litr ale vymenil jsem jen to špatný. Měl by jsi asi udělat to samý.
23.19, 9. 5. 2008, odpovědětjo díky 100% to udělám ty lambdy to je zkáza.měj se
23.42, 9. 5. 2008, odpovědětmyslíte si že bych mohl tuto závadu reklamovat u prodéjce auta?auto mám 3 měsíce a toto sem přece nemohl zjistit při koupi nevím jestli to můžu uplatnovat jestli je to brané jako skrytá vada díky za odpověď
10.59, 10. 5. 2008, odpovědětnevíte ještě odkud by se brala voda u svíčky?motor sem nemyl a tak nevím kde je příčina jestli nějaké těsnění nebo prasklý blok.
17.57, 10. 5. 2008, odpovědětTo Cagi-zkus Mošnov-Datko Marek-tel.605252014. Servis-alfista!
22.08, 10. 5. 2008, odpovědětsatelit dík za tip a to je přímo člověk co dělá alfy jo?taky jsem si vzpoměl na borce co u nás dělál alfy skládal je od šroubku ale ted už přešel na starší bmw tak nevím jestli mi poradí ještě.no zkusím ho i tvůj tip.díky
16.07, 11. 5. 2008, odpovědětAhoj, měl sem taky takový problém už sem tu o tom i psál akorát sem u svíček neměl olej ani vodu,ale změnil jsem benzin teď jezdím jedině na shell Pover V a mám pokoj jezdí to super a snad se to i zlepšilo zkus a uvidíš čauvec
22.22, 25. 8. 2008, odpovědětHele o tom škubání motoru taky neco malo vym, me takhle skubal saab 9000 cd turbo a zjistil sem ze mi to tam skratuje takovej malinkatej ubohouckej dratek, dratek jsem nasadil a skubani prestalo a volnobeh se uklidnil a hned to melo zase vykon ;)
11.33, 4. 3. 2009, odpovědětAhoj, mám podobný problém, když je auto studené, úplně padá výkon a musím několikrát rozjet vyšlápnout spojku a počkat než se to nějak chytne, navíc mi výkon někde kolem 3500 tisíc úplně padá. Nemáte s tím někdo zkušenost ? Mám k tomu ještě problém s udržením teploty, je kolem 55 stupnu a měl jsem špatné emise . Mám 2,0 TS. Dočetl jsem se že by to mohl být katalizátor, teplotní čidlo nebo klapka, co je na tom pravdY ?
14.12, 4. 3. 2009, odpovědětAhoj, chlapci tak ja tento problem mel taky...kolisaly otacky, padal vykon, presne jak rikate...vyslapnout spojku a trosku to rpturovat. Emise jsem mel sice dobre ale i tak je to vadna Lambda sonda,tak zkuste zajet nekam na komp,at vam na to kuknou..
9.34, 8. 3. 2009, odpovědětSvíčky,kabely je jedna věc,ale když tam máš olej tak v první řadě udělat těsnění víka ventylů. Tím bych začal a neni to nic náročnýho.
15.52, 4. 3. 2009, odpovědětco ma tesneni pod vykoen ventilu spolecnyho s tim ze jsou zasrany svicky to fakt nejak nechapu....nezente ho do uplnych blbosti a moje zkusenosti je takove ,ze stejne snaho o odstraneni netesnosti,kdy olej pronika z motoru nebo prevodovky ven je celkem marna...jen muj nazor...mozna ze mam spatnyho mechanika:)
11.48, 31. 8. 2010, odpovědětOLEJ TI TEČE Z VRCHU NA SVÍČKU A JE UTOPENA I Z KABLEM V OLEJI A PROBÍJÍ TO-STAČÍ?
11.58, 31. 8. 2010, odpovědětjo taaak:) ja myslim,ze vysvetlit proc to tak je je fajn:)zni to logicky.jsem zas o neco chytrejsi,nevedel jsem totiz jak moc je olej vodivej
22.13, 31. 8. 2010, odpovědětRozsvítila se mi červená svíčka na palubovce. Auto jede ale občas stračí výkon. Někdy když to někde skočí tak svíčka zhasne a jede to normálně. Čem to je? Díky. CZC
11.05, 30. 4. 2022, odpovědět