Cau chlapy, vcera kdyz jsem predjizdel auto na 4ku a po predjeti tam prdnul 5ku, tak mi alfina vubec nechtela jit do otacek ba naopak pomalinku klesaly, pote kdyz jsem pribrzdoval pred krizovatkou tak mi auto chciplo a uz neslo natocit.... cirou nahodou jel kolem znamej automechanik kterej mi rekl, ze to vypada na preskocenej rozvodovej remen. Tak by me teda zajimalo jak postupovat, na co se pripravit a kolik me to tak bude priblizne stat??? Je vubec nejaka sance, ze se nepotkaly ventily??? Mam AR 156 1.8ts 106kw, rv.98 ..... predem dik za vase rady a nazory
15.55, 9. 5. 2008, odpovědětnejde natočit...to znamená co?Starter s tím normálně otáčí,jen nechce chytit,nebo starter vůbec netočí s motorem?
15.58, 9. 5. 2008, odpovědětstarter toci ale motor nenaskoci a vydava zvlastvi zvuky, rozvodak se ani nehne.... spatne se mi to popisuje jsem uplnej laik
16.16, 9. 5. 2008, odpovědětPřipra ve na velkou investici jestli je přeskočenej rozvodák ale zas se pozná jakej si alfista jestli to prodáš nebo si to necháš..třeba to nebude tak hroznýý
16.20, 9. 5. 2008, odpovědětAlebo kup cely motor, co ta vyjde lacnejsie...
19.00, 9. 5. 2008, odpovědětVentily nejsou draha vec,pokud jsou jen ty.
19.10, 9. 5. 2008, odpovědětCau chlape, me vlezla do rozvodu mys, otocil jsem klickem, rozsvitila se kontrolka motoru, pak uz to naskocilo jen kdyz jsem mel dlouho otocenej klicek a kolisaly otacky. tak jsme to odvezli do motorteku, tam zjistili tu mys a rozvodak byl preskocenej o 7 zubu!!!!vycistili, preskladali rozvody a vse je ok az do dnes, takze treba to budes mit taky v pohode,preju hodne stesti at to dobre dopadne
23.10, 10. 5. 2008, odpovědětDik... co s tim presne je a jak to vypada zjistim az v utery, takze se do te doby mohu jen modlit, aby zavady byly co nejmensi a mohl jsem tu holku moji co nejdriv zase provetrat:o)
20.26, 11. 5. 2008, odpovědětOno jde taky o to na koho kápneš v servisu. Nevím jaký máš zkušenosti ty,ale něco mi říká,že to bude drahý tak či tak.